Drie Pakistaanse kerken platgebrand

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Glenn Janssens:
Integendeel,ik heb zelfs in begin ergens gezegd dat ik me zelfs op een forum matig opstel (te braaf).
Dat dit in irl allang was beslecht met een handgemeen.
Mijn hemel... Wat een onvolwassen houding... Een handgemeen?
Dit forum richt zich op WO2 en met name op kennisoverdracht hierover naar de jeugd....

Als zelfs een (virtueel) handgemeen kan ontstaan uit een discussie over een actueel onderwerp en dan nog slechts over de wijze van discussieren en niet eens over het onderwerp.... Wat moeten we daar dan van denken?
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Bigshot schreef:Het is een geweldige gozer! Een vriedelijke klootzak! Een aardige hufter! :wink: 8)
En daar drinken we op :mrgreen:
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

David, wat Glenn wil zeggen is dat hij mij in het echt al lang op mijn bek had geslagen. Hij vindt namelijk dat ik een voorbeeld functie heb 8)
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Harro schreef:
Bigshot schreef:Het is een geweldige gozer! Een vriedelijke klootzak! Een aardige hufter! :wink: 8)
En daar drinken we op :mrgreen:
Hèhè, heb ik het niet voor niets koud gezet :-D ;-)
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Harro:
David, wat Glenn wil zeggen is dat hij mij in het echt al lang op mijn bek had geslagen. Hij vindt namelijk dat ik een voorbeeld functie heb
Als kop van jut ?
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

dvaupell schreef:Glenn Janssens:
Integendeel,ik heb zelfs in begin ergens gezegd dat ik me zelfs op een forum matig opstel (te braaf).
Dat dit in irl allang was beslecht met een handgemeen.
Mijn hemel... Wat een onvolwassen houding... Een handgemeen?
Dit forum richt zich op WO2 en met name op kennisoverdracht hierover naar de jeugd....

Als zelfs een (virtueel) handgemeen kan ontstaan uit een discussie over een actueel onderwerp en dan nog slechts over de wijze van discussieren en niet eens over het onderwerp.... Wat moeten we daar dan van denken?
Zolang ik me enigzins gedraag op een forum zijn er geen potten gebroken,juist?
Hier kan hij een grote bek opzetten tegen me en anderen.
Maar in irl zal ik dat niet slikken.
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Glenn Janssens:
Zolang ik me enigzins gedraag op een forum zijn er geen potten gebroken,juist?
Hier kan hij een grote bek opzetten tegen me en anderen.
Maar in irl zal ik dat niet slikken.
Glenn.. Het enige verschil tussen deze discussie en "real life" is dat je elkaar hier niet fysiek kunt raken..

Het feit dat je hier aangeeft dat je überhaupt een van de forumleden wilt mishandelen pleit bepaald niet voor je.
Zijn er nog meer forumleden die je graag zou willen slaan ?
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

dvaupell schreef:Zijn er nog meer forumleden die je graag zou willen slaan ?
Dan zal ik vast één van hen zijn. :-P
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

dvaupell schreef:Glenn Janssens:
Zolang ik me enigzins gedraag op een forum zijn er geen potten gebroken,juist?
Hier kan hij een grote bek opzetten tegen me en anderen.
Maar in irl zal ik dat niet slikken.
Glenn.. Het enige verschil tussen deze discussie en "real life" is dat je elkaar hier niet fysiek kunt raken..

Het feit dat je hier aangeeft dat je überhaupt een van de forumleden wilt mishandelen pleit bepaald niet voor je.
Zijn er nog meer forumleden die je graag zou willen slaan ?
Sbf.Koch ongetwijfeld aangezien hij me consequent in een adem met Harro blijft noemen (overigens zie ik dat bepaald niet als belediging, maar goed)...

Zou het hem wel eens willen zien doen :mrgreen:
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Bigshot, ik had liever een antwoord van Glenn Janssens gehad.
Maar als jij je beschikbaar stelt ... :P
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Glenn dat je dit in real life met je vuisten zou oplossen, tsss, wat een voorbeeld stel je hier zeg. Nee, dan is het gebruik van een paar scheldwoorden echt erg. Heb jij op dit forum niet evengoed een voorbeeldfunctie? Of meet je met twee maten? :+
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Harro schreef:
Bigshot schreef:Het is een geweldige gozer! Een vriedelijke klootzak! Een aardige hufter! :wink: 8)
En daar drinken we op :mrgreen:
*burp*
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Niet zuigen nu heren !
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

dvaupell schreef:Niet zuigen nu heren !
maak je geen zorgen, ik ben hetero.
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Glenn Janssens schreef:Maar in irl zal ik dat niet slikken.
Dat is dan een opvoedende vader... Dus als jou kind tegen iemand klootzak zegt, dan krijgt dat kind een hengst dat 'ie zeilt? Jij praat volgens mij tegen je kinderen alleen met non-verbale communicatie.
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Gesloten