Hereniging België en Nederland (?)

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Ach, we vertellen het hier wel vaker:

Van het verleden kan je leren :wink:

En aangezien Belgie het enige land ter wereld is dat wel aan zee ligt maar geen eilanden voor de kust heeft is een amfibische operatie vanuit zee best mogelijk, gecombineerd met een bliksem offensief van de landmacht vanuit noordelijke richting en een goede luchtsteun door onze F-16's en Apache's zie ik toch wel mogelijkheden.
Als opwarmertje blokkeren we de Schelde en leggen zo de haven van Antwerpen plat. :evil: :P
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Leg Brussel en Gent plat, desnoods Zeebrugge. MAAR ALS ER IETS MET ONZE HAVEN GEBEURT HEB JE MET MIJ TE DOEN! :lol:
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

antwerpx schreef:Leg Brussel en Gent plat, desnoods Zeebrugge. MAAR ALS ER IETS MET ONZE HAVEN GEBEURT HEB JE MET MIJ TE DOEN! :lol:
'War is hell' :evil: :wink:
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Verzamelaar_Freak
Lid
Berichten: 262
Lid geworden op: 27 dec 2002, 19:07
Locatie: kattttttttt

Bericht door Verzamelaar_Freak »

Willem ter Haar schreef:
Guido schreef:klinkt leuk allemaal maar volgens mij gaat dit echt niet werken.. !!
Dat dachten we van de Euro ook. Maar het schijnt wel te werken. :)
werkt de euro dan? :? :P
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

het schijnt wel te werken.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Verzamelaar_Freak
Lid
Berichten: 262
Lid geworden op: 27 dec 2002, 19:07
Locatie: kattttttttt

Bericht door Verzamelaar_Freak »

OoHh volgens mijn zijn alle prijzen toch zeker wel een eindje gestegen of niet? zalk even een voorbeeld noemen?
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Het doel van de Euro is toch niet om de prijzen naar beneden te laten gaan?
Het is meer bedoeld van betere handel tussen de Europese landen. De landen als Italië en Portugal varen er volgens mij wel bij door de euro.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Verzamelaar_Freak
Lid
Berichten: 262
Lid geworden op: 27 dec 2002, 19:07
Locatie: kattttttttt

Bericht door Verzamelaar_Freak »

toch ook niet om te laten stijgen
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Dat klopt. Dat is een naar bij effect.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Mattie
Lid
Berichten: 381
Lid geworden op: 24 okt 2003, 14:20
Locatie: Zuid Limbabwe

Bericht door Mattie »

Effekes zien; om te beginne is de euro ferm waardeloos; et is niet dat de euro sterk is, nee helemaal niet; het is alleen zo datde Dollar nog veel slechter gaat en de euro daarom hoger staat, maar van een goede sterke munt is toch echt helemaal geen sprake. Onze Frank en jullie gulden waren toch echt veel sterkere munten.

En, Belgie binnenvallen? Waarmee gaat ge dat doen?
Met Uw Orion vliegtuigen? Nee, die hebt ge toch nodig om drugs mee te smokkelen vanuit jullie Antillen :lol:
Of misschien met julie Luchtmobiele brigade? Amai, dat gaat ook niet lukken, want sinds de laatste hollandse bezuinigingen hebben die hun helicopters moeten inleveren! :lol:
En den inval moet ge dan wel maar houden als er geen vakanties zijn, anders heeft gans het hollands leger vakantie en krijgt ge problemen met Uwen militairen vakbond omdat ze hun vakantie moeten onderbreken :lol:
En schieten moogt ge toch niet! Als er al een hollandse soldaat schiet zit hij in het cachot voordat wij hebben kunnen terugschieten; net zoals nu in Irak! :lol:

Het zal mij dan ook benieuwen hoe ge dat gaat proberen aanpakken :P


Mattie. :)
Schiet toch op man; 't is bijna week-end, ik wil gaan zuipen!
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

We hebben genoeg illegaal spul thuis liggen. Dus dat komt wel goed Mattie.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Als ik jullie was zou ik toch om Antwerpen heen trekken, illegale wapens of niet... :lol:
Ernst-H
Lid
Berichten: 606
Lid geworden op: 02 jan 2004, 12:59

Bericht door Ernst-H »

Als we nou met de nederlandse marine de havens van Belgie bezetten op een windstille dag..................dan kan de belgische vloot niet uitzeilen :lol: :P :wink:
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Verzamelaar_Freak
Lid
Berichten: 262
Lid geworden op: 27 dec 2002, 19:07
Locatie: kattttttttt

Bericht door Verzamelaar_Freak »

wat een humor vooral die van ernst vind ik leuk en die van mattie dat stukkie: En den inval moet ge dan wel maar houden als er geen vakanties zijn, anders heeft gans het hollands leger vakantie en krijgt ge problemen met Uwen militairen vakbond omdat ze hun vakantie moeten onderbreken
En schieten moogt ge toch niet! Als er al een hollandse soldaat schiet zit hij in het cachot voordat wij hebben kunnen terugschieten; net zoals nu in Irak
Gebruikersavatar
LHek
Lid
Berichten: 762
Lid geworden op: 20 nov 2003, 14:58
Contacteer:

Bericht door LHek »

we kunnen ook een invasie doen als het lang en veel sneeuwt, zijn alle belgen in t zwart gecamoufleerd! :lol:
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Gesloten