hardcore filmpje

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Op trance en DnB wordt ook niet "gedanst" zoals er op hardcore "gedanst" wordt. De bewegingen die er bij trance en DnB gemaakt worden vallen bij mij ook niet onder dansen.

Hardcore zal zeker blijven bestaan maar het aantal mensen die dit leuk vinden zal afnemen. Hardcore is een trend geworden altans dat zie ik hier in België toch. Net zoals Punk nog bestaat zal hardcore ook nog blijven bestaan maar in mindere maten.
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Shifty schreef:Zit er in hardcore eigenlijk wel een maat ? Hardcore is bij mij nog niet eens muziek. Er wordt geen enkel muziek instrument gebruikt.
Evolutie is moeilijk te stoppen natuurlijk. Een computer kan in mijn ogen goed als muziekinstrument worden gebruikt. Echt coherent vind ik de meeste gregoriaanse muziek ook niet, maar het blijft muziek, zelfs zonder instrumenten in de strikte zin van het woord.
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Dodo:
En opa heeft altijd gelijk
In DnB zit gewoon meer ritme!
Grijns !! Eindelijk erkenning.....
Ik vind DnB gewoon wat muzikaler dan hardcore..

Maar om nu te voorkomen dat ik als ouwe löl wordt weggezet op dit forum.. Kent iemand de Boomfunk MC's met het nummer Freestyler?
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
Julian
Lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 16 jul 2005, 19:08
Locatie: Twisk, NH

Bericht door Julian »

Boomfunk MC's - Freestyler.

Ken ik :)
Daar was op me 7e helemaal gek van (vooral dat ene nummer dan), nu vind ik het niks meer... :P

Gr. Julian
Gebruikersavatar
Maj.Cain
Lid
Berichten: 1349
Lid geworden op: 13 okt 2004, 17:07
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door Maj.Cain »

Shifty schreef:Op trance en DnB wordt ook niet "gedanst" zoals er op hardcore "gedanst" wordt. De bewegingen die er bij trance en DnB gemaakt worden vallen bij mij ook niet onder dansen.

Hardcore zal zeker blijven bestaan maar het aantal mensen die dit leuk vinden zal afnemen. Hardcore is een trend geworden altans dat zie ik hier in België toch. Net zoals Punk nog bestaat zal hardcore ook nog blijven bestaan maar in mindere maten.
Op trance en DnB wordt ook niet "gedanst" zoals er op hardcore "gedanst" wordt. De bewegingen die er bij trance en DnB gemaakt worden vallen bij mij ook niet onder dansen.

Hahahaha sorry kerel moet ff lachen om je opmerking, ik ga nu ff terug in de tijd, ik ben in 1990 begonnen met House, toen was er nog geen Hardcore of drum n base of trance maar wel Rave en dan vooral de U.K. Breakbeats!!
Op de snelle breakbeats, daar kwamen de movez pas echt te voorschijn, het snelle beenwerk, vaak met hip hop stepz in verwekt!
Pas in 1992 kwamen er meer verschillende stylen in de house scene, met name ook de gabber, ik heb dit dus zien ontplooien, en geloof me, 1st stond men als een bunny op en neer te springen op het ritme van de beat, later dat de bpm omhoog ging, werdt het voeten werk ook steeds sneller, ik had me eigen U.K. Stylez, fast & furious, deze deed ik ook gewoon op de gabber beatz, als ik dat vergelijk komen uit de U.K. DNB scene toch echt wel dope movez vandaan, een gabber tipt daar niet aan in mijn ogen, zijn de gabber movez dan wel te vergelijken met dansen?
Ben tot 1998 actief in de scene geweest, tevens ook als DJ voor ID*T, dansen lol!!!!
Sorry maar kon het niet laten om even te reageren, bedoel er niks verkeerds mee hoor!!
Ik neem aan dat je de Prodigy kent, die lange neger die kan pas movez maken, sta je in :shock: van te kijken, in een video clip van wayback zie je hem aan de slag...............
Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

En toch blijft het lekkere muziek waar op gedanst word 8)
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

Vanaaf Nightmare, zijn er nog meer mensen die gaan?
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

ik zou eerst wel gaan..
maar nu moet ik zelf optrede (lees MCen)
op een feestje hier in de buurt.
wel moet ik morgen Nightmare afbreken,
met een bedrijf waar ik voor werk.
groeten Ruud
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Gasten uit Delft, Den Haag en omstreken.
Drum n Bass in Verderop. 2 minuten lopen vanaf Delft "Centraal"..! Toegang 5 euro. Vanaf 16 of 18 jaar..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Leidenwo2
Lid
Berichten: 115
Lid geworden op: 15 nov 2005, 01:03

Bericht door Leidenwo2 »

alex schreef:Vanaaf Nightmare, zijn er nog meer mensen die gaan?
ik ga wel naar masters
leiden wo2 spullen gezocht
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

Nightmare was ZEKER geslaagd :lol: 8) Wat een gaaf feest was dat zeg! zeker voor herhaling vatbaar :)
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

De beginvraag is al lang beantwoord, dus deze gaat dicht. Over feesten en dergelijke kan verder worden gepraat in het slowchat topic. :)
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gesloten