hardcore filmpje

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

dvaupell schreef:Ja Jelle, hier moet ik je wel gelijk geven.

Het maakt helemaal niet uit of je het De Plopladans noemt of hakken.. Het is van hetzelfde niveau en met muziek of dans heeft het niets te maken.

Bij kabouter plop wordt het aanzicht dan nog veraangenaamd door de mooie muts :P
aangezien de plopladans voor kinderen is en je hier zegt dat het hetzelfde niveau is... en der zijn mensen die echt wel goed kunnen hakken dus... En eht is wel muziek anders verkopen ze het niet in de muziekwinkel en luisteren er tog mensen naar... Maar ja ik zie dat u al wat ander bent en misschien de wat rustigere muziek gewend bent. Ik ben hier mee opgegroeid dus wat kan je er van zeggen. Ik heb zelf ook gestijldanst( jawel :oops: ) maar die muziek vind ik toch iets te sloom.
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Mwoah. De plopsadans is voor kleine kinderen. Het hakken voor oudere kinderen. Op een gegeven moment luister je toch liever naar iets anders ..
Ik ben ook 17 geweest hoor..
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

wittmann schreef:
Dodo schreef:
alex schreef:je ziet toch wel het verschil tussen iemand die er zo bijloopt :shock: of zo :D :wink: Maar ja dodo ieder zijn eigen muziek toch? Ik vind het gaaf om te hakken en jij misschien om met je heupen te zwaaien :P
Liever junglen op de DnB.. :P (wat wel iets lastiger is dan 'hakken')
Met de heupen zwaaien deden me ouders.
Dat ligt eraan!!
Zoals je bij drum 'n bass er vol in kunt opgaan of maar een klein
beetje mee bewegen..
Kun je bij hakken simpel hakken of moeilijk :D
ik houd van drum 'n bass en hardcore
(hoewel hardcore voor mij op nr 1 staat)
maar dan wel de agressieve drum 'n bass,
zoals japé du marie vaker draait!!
ken je die dodo?? Jape du marie?? of king flaat??
Nee, ik ken ze niet. :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
TommoVich
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 31 jul 2005, 22:07
Locatie: Gellik , Limburg , België
Contacteer:

Bericht door TommoVich »

Laten we lekker een potje Junglen :P
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"
Gebruikersavatar
Eric
Lid
Berichten: 1275
Lid geworden op: 15 mei 2005, 21:30

Bericht door Eric »

Of onskool jumpen :lol:
Op zen belgisch Hakkûh whahha
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

als je hardcore geen muziek vind en hakken geen dansen,
dan bedoel je dus ook dat drum 'n bass geen muziek is,
en het bewegen daarop niet dansen...
ik denk dat velen dat toch met jou oneens zijn,
ik denk ook niet dat hardcore voor grote kinderen is...
kijk maar eens hoeveel personen van boven de 20
en zelfs boven de 30 nog naar hardcore luisteren en naar party's gaan!!
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Zeker Wittmann, Ik denk dat Hardcore geen muziek is maar wel geluid en ik denk dat hakken geen dansen is maar wel bewegen.

Kun je me een voorbeeld geven van Drum 'n Bass? Daar kan ik me even niks bij voorstellen. Dan kom ik daar nog even op terug..... 8)

Zoals ik vermoed dat mijn dochtertje van 7 over een tijd niet meer van K3 houdt, zo vermoed ik dat de hardcore liefhebbers over enige tijd niet meer van hardcore houden......

Misschien erg arrogant om te denken, maar het zij zo.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

dvaupell schreef:Zeker Wittmann, Ik denk dat Hardcore geen muziek is maar wel geluid en ik denk dat hakken geen dansen is maar wel bewegen.

Kun je me een voorbeeld geven van Drum 'n Bass? Daar kan ik me even niks bij voorstellen. Dan kom ik daar nog even op terug..... 8)

Zoals ik vermoed dat mijn dochtertje van 7 over een tijd niet meer van K3 houdt, zo vermoed ik dat de hardcore liefhebbers over enige tijd niet meer van hardcore houden......

Misschien erg arrogant om te denken, maar het zij zo.
Voor Drum n Bass zoek op Pendulum, Technical Itch, Ed Rush & Optical...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

Ik luister al hardcore sinds ik in groep 3 zat ofzo en ik luister het nu nog steeds met alle plezier. Dat is zown 10 jaar ofzo, en hardcore blijf je altijd luisteren, al is het maar paar nummertjes in de week ofzo. En wat noem j dan wel dansen? Alleen het stijldans of vind je dat lomp met je kont schudden ( bubbeling) ook dans?
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Nou heren, Opa heeft naar Technical Itch geluisterd, meer specifiek de nummers Hex en Inner Journey en ik moet zeggen... Er is beter naar te luisteren dan naar Hardcore.
Ook nog even een nummertje van Pendulum, namelijk Vault gehoord... Nog iets beter te pruimen.

Ik zou er geen CD van kopen overigens, maar ik kan me er iets bij voorstellen....

Wat ik dansen noem, Alex, is bijvoorbeeld een ballet, zowel klassiek als modern. Ook het door jouw genoemde stijldansen, mits van enig niveau, vind ik dans...... Het zit 'm gewoon in de afwisseling en de muzikaliteit denk ik.
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe bubbling eruit ziet, maar ik kan me voorstellen dat als je dat op een goeie manier doet, je dat best dans zou kunnen noemen.
Ik zou overigens niet zo stellig roepen dat je altijd van hardcore zult blijven genieten. Ik durf te stellen dat er over 10 jaar helemaal geen hardcore meer bestaat en dat je je tegen die tijdn nauwelijks nog kunt voorstellen dat je 't ooit wel leuk vond. Helaas moet je daar weer wat ouder voor zijn om dat te overzien..... Beetje flauw, dat snap ik.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

dvaupell schreef:Wat ik dansen noem, Alex, is bijvoorbeeld een ballet, zowel klassiek als modern. Ook het door jouw genoemde stijldansen, mits van enig niveau, vind ik dans...... Het zit 'm gewoon in de afwisseling en de muzikaliteit denk ik.
Een kringetje mensen dat wat op een podium bedekt met aarde staat te stampen en wild te gebaren met armen, handen en gezichten? Controversieel) Topstuk, maar...dans? Het zal wel altijd een subjectieve zaak blijven denk ik :)
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

Geloof me: over 10 jaar bestaat hardcore nog steeds. En waarom zou je dat wel dans kunnen noemen en hakken niet? je beweegt tog ook je armen en benen?
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Nou heren, Opa heeft naar Technical Itch geluisterd, meer specifiek de nummers Hex en Inner Journey en ik moet zeggen... Er is beter naar te luisteren dan naar Hardcore.
Ook nog even een nummertje van Pendulum, namelijk Vault gehoord... Nog iets beter te pruimen.
En opa heeft altijd gelijk :D
In DnB zit gewoon meer ritme!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

alex schreef:En waarom zou je dat wel dans kunnen noemen en hakken niet? je beweegt tog ook je armen en benen?
dan·sen2 (ov.ww., ook abs.)
1 het lichaam ritmisch bewegen op de maat van de muziek
Zit er in hardcore eigenlijk wel een maat ? Hardcore is bij mij nog niet eens muziek. Er wordt geen enkel muziek instrument gebruikt.
alex schreef:Geloof me: over 10 jaar bestaat hardcore nog steeds.
Wat bedoel je daarmee ? Klassieke muziek bestaat al meer dan 300 jaar.
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

Zit er in hardcore eigenlijk wel een maat ? Hardcore is bij mij nog niet eens muziek. Er wordt geen enkel muziek instrument gebruikt.

Bij trance en DnB wel dan? Bij bubbeling wel dan? en bij rap? Tegnenwoordig word alles met computers gemaakt zowat.
alex schreef:Geloof me: over 10 jaar bestaat hardcore nog steeds.
Wat bedoel je daarmee ? Klassieke muziek bestaat al meer dan 300 jaar.[/quote]

Hardcore bestaat ook nog geen 300 jaar heh. Wat ik er mee bedoel dat hardcore blijft bestaan omdat er altijd wel mensen zijn die de harde muziek leuk vinden.
Gesloten