Granaat ontploft, man en kind overleden

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
CKY
Lid
Berichten: 49
Lid geworden op: 03 apr 2005, 00:30

Granaat ontploft, man en kind overleden

Bericht door CKY »

In het Zuid-Franse Nice is een granaat uit de Tweede Wereldoorlog ontploft. Daarbij zijn twee mensen om het leven gekomen, een 45-jarige man en zijn vijfjarige dochter.

De man had de granaat gekregen van een familielid en had hem mee naar huis genomen. Toen hij hem wilde showen aan de rest van de familie ontplofte het plotseling in zijn handen. De man en zijn vijfjarige dochter zijn daarbij direct om het leven gekomen, zijn vrouw en een tweede dochter zijn met zware verwondingen in het ziekenhuis opgenomen.

Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/60538
Gebruikersavatar
Geuf
Lid
Berichten: 96
Lid geworden op: 16 dec 2005, 19:46
Locatie: Eindhoven

Bericht door Geuf »

Dit bewijst wel weer dat je niet moet fokken met munitie.
gewoon lekker laten liggen allemaal.
Gebruikersavatar
the_king88
Lid
Berichten: 1269
Lid geworden op: 06 nov 2005, 22:45
Locatie: stadskanaal(GR)
Contacteer:

Bericht door the_king88 »

Het gebeurt toch ook steeds maar weer. :(
Mensen worden ook nooit verstandig :P als je ze hoort praten neemt niemand oude scherpe minutie mee.
Maar toch hoor je vaak genoeg dat er weer ongelukken zijn gebeurd. :|
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse :) ~~~
Gebruikersavatar
Geuf
Lid
Berichten: 96
Lid geworden op: 16 dec 2005, 19:46
Locatie: Eindhoven

Bericht door Geuf »

Uberhaupt dat het opgegraven, gefotografeerd en weer teruggestopt wordt. Als ik een stapeltje granaten onder de grond zou vinden dan zou ik het toch lekker met rust laten.
Gebruikersavatar
the_king88
Lid
Berichten: 1269
Lid geworden op: 06 nov 2005, 22:45
Locatie: stadskanaal(GR)
Contacteer:

Bericht door the_king88 »

Geuf schreef:Uberhaupt dat het opgegraven, gefotografeerd en weer teruggestopt wordt. Als ik een stapeltje granaten onder de grond zou vinden dan zou ik het toch lekker met rust laten.
Verstandig :!:
En dan nog netjes zijn en het melden bij de politie, :roll:
Dat zou wel netjes zijn als het dan netjes en veilig opgeborgen word.
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse :) ~~~
Plaats reactie