Churchill wanted Hitler executed (Engels)

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Gebruikersavatar
Kadeeke
Lid
Berichten: 221
Lid geworden op: 10 jan 2006, 15:26
Locatie: Haacht (Vlaanderen)

Bericht door Kadeeke »

Denk dat Chrurchill er meer aan had om hem openlijk te berechten dan hem in't geniep te liquideren.
Davon geht die Welt nicht unter
Gebruikersavatar
Mich
Lid
Berichten: 465
Lid geworden op: 28 mar 2004, 22:43
Locatie: Haarlem

Bericht door Mich »

Stond een onterechte leus van mij. Vandaar dat ik 'm maar verwijderd heb! :roll:
Laatst gewijzigd door Mich op 25 jan 2006, 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.
"They'll know that you've fought for your country
And no one will worry a bit..."

Siegfried Sassoon
vincent
Lid
Berichten: 1022
Lid geworden op: 05 jun 2004, 18:26

Bericht door vincent »

Mich schreef:Misschien dwaal ik nu een klein beetje af, maar het stoort mij dat vincent bepaalde uitspraken doet en ze vervolgens niet beargumenteerd. Het mooie van een forum is dat je er kunt discussiëren met anderen; meningen uit kunt wisselen. Niet dat er zomaar wat leuzen geroepen worden om vervolgens weer te verdwijnen.

Sorry voor deze kleine onderbreking/ uitroep. :)
dat doe ik ook niet, noem eens iets wat ik niet terug heb beargumenteerd.

trouwens, vanwaar deze openbare bekendmaking? Dit kan best via PB voortaan. Vooral omdat het nogal beledigend overkomt. :wink:
Ik heb er geen kracht meer voor
Gebruikersavatar
Mich
Lid
Berichten: 465
Lid geworden op: 28 mar 2004, 22:43
Locatie: Haarlem

Bericht door Mich »

Mijn oprechte excuses vincent. Ik zie dat je een nieuw topic hebt geopend over wat er precies oneerlijk is aan het proces van Neurenberg. Nogmaals sorry voor bovenstaande opmerking! :)
"They'll know that you've fought for your country
And no one will worry a bit..."

Siegfried Sassoon
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Reminder voor Sytze...
Harro schreef:
Sytze schreef:Himmler is toch vermoord in opdracht van Churchill. Dat blijkt nu uit het openen van allerlei archieven.
Welke archieven?
Sytze
Lid
Lid
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 nov 2005, 21:42

Bericht door Sytze »

Fijn om zo'n fijne 'maat' te hebben als Harro.

Er zijn 2 boeken verscheven aan de hand van nieuwe informatie over dit onderwerp kameraad Harro!

Boek 1: Himmlers Tod Freitod oder Mord?, geschreven door Joseph Bellinger prijs 25,80 euro.

Boek 2: Das Himmler Komplet 1943-1945, geschreven door Martin Allen, prijs 34,80 euro.

Beide te bestellen bij Aula-Verlag
Postfach 20
1234 Wien

Nadat je deze boeken uitgelezen hebt zul je zien dat de 'zelfmoord' van Himmler toch niet echt 'zelfmoord' was.

Harro schreef:Reminder voor Sytze...
Harro schreef:
Sytze schreef:Himmler is toch vermoord in opdracht van Churchill. Dat blijkt nu uit het openen van allerlei archieven.
Welke archieven?
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

De vraag was: welke ARCHIEVEN. En ik ben je kameraad niet.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Gezellige lui, die rechtsextremen achter Aula-Verlag. Als je daar boeken koopt is in ieder geval duidelijk voor welke zaak je geld gebruikt wordt. Echt een objectieve bron. Jij had het over archieven. Vandaar mijn vraag: uit welke archieven blijkt dat Churchill Himmler liet vermoorden? Ik vertrouw graag op primaire bronnen.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Sytze schreef:Boek 1: Himmlers Tod Freitod oder Mord?, geschreven door Joseph Bellinger prijs 25,80 euro.
Interessant om te zien dat "Joseph Bellinger" één van de maar liefst vijfentwintig (!!!) pseudoniemen van de extreemrechtse Düsseldorfer Germar Rudolf (klik) is, vriend en co-auteur van de Belg Siegfried Verbeke en de Canadees Ernst Zündel. Beiden zitten gevangenisstraffen uit wegens ontkenning van de holocaust. Germar Rudolf is zelf in 1996 naar Spanje gevlucht om te ontkomen aan gevangenisstraf wegens holocaust ontkenning. Hij ziet zichzelf als politiek martelaar die vecht tegen onderdrukking door wat hij zelf de "Judenrepublik Deutschland" noemt.
Sytze schreef:Boek 2: Das Himmler Komplet 1943-1945, geschreven door Martin Allen, prijs 34,80 euro.
Van hetzelfde laken een pak. De "historicus" Martin Allen (klik) is eveneens een kopstuk van de neonazis vanwege zijn publicaties over Hess. De gerenomeerde historicus Richard J. Evans van Cambridge University doet het werk van Allen af als "totale onzin. Geen historicus schenkt enige aandacht aan hem."
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

Het noemen van archieven en vervolgens aankomen met enkele bedenkelijke boeken??..tja....rmc
Plaats reactie