EKII etui

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joachim Peiper
Lid
Berichten: 263
Lid geworden op: 13 nov 2005, 20:08

EKII etui

Bericht door Joachim Peiper »

dit gaat hem worden (hoop ik)

al lang op zoek en enkele keren gemist, maar binnenkort ga ik dit etui bestemd voor een EKII scoren, althans als niemand me overbiedt.

Zijn er nog meer forumleden op zoek of in het bezit van zon beauty???

grt
martin

Afbeelding

Afbeelding
Rik
Lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 09 apr 2005, 10:59

Bericht door Rik »

Ik ben er naar op zoek, althans als ik er een keer eentje tegenkom dan zal ik er wel voor gaan.
-- Rik --
Gebruikersavatar
Joachim Peiper
Lid
Berichten: 263
Lid geworden op: 13 nov 2005, 20:08

Bericht door Joachim Peiper »

Nou Rik, ik begreep dat je hem ook "gevonden" hebt????

ik denk dat je geen schijn van kans maakt :lol: :lol: , dit wordt hem koste wat het kost:P

grt
martin
Rik
Lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 09 apr 2005, 10:59

Bericht door Rik »

Tja heb hem gevonden, maar ik koop hem hoe dan ook nog even niet. Mijn schatkist is voorlopig even leeg. Succes, hoop dat je hem wint.
-- Rik --
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Hallo Martin,

Door wat ben je zo overtuigd dat hij origineel is eigenlijk?
Gebruikersavatar
Joachim Peiper
Lid
Berichten: 263
Lid geworden op: 13 nov 2005, 20:08

Bericht door Joachim Peiper »

Dag Giel,

Tja, moeilijk te zeggen zonder hem in hand te hebben gevoeld. Dat is waarschijnlijk ook jouw gedachten.

Intuitie, uiterlijk / verwering (ouderdomsporen)...Ik kan hem helaas niet ruiken.

Verkoper garandeert 100% originaliteit, hoewel dat uiteraard nog niets zegt. Maar kan altijd een expertise door Detlev laten verrichten.

grt
martin
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Hallo Martin,

Ik heb al een paar varianten van deze doosjes in handen gehad, waarbij er veel kopie waren. Deze hier komt niet 100% overeen met een kopie exemplaar, maar heeft wel zeer verdachte looks denk ik. De binnenkant van de bovenkant van het doosje lijkt mij ten eerste al kunstmatig verouderd, en de rode lintjes zijn wel zeer verdacht, en komen altijd voor bij de kopie LDO doosjes. Ik kijk al uit naar betere foto's, want van deze kan je niets verder afleiden. Als het een origineel doosje is, zeker proficiat, maar ik betwijfel het. Probeer die ebay verkoper niet uit het oog te verliezen, zodat je het is het slechtste geval nog terug kunt geven.

Giel
Plaats reactie