plaatsgebrek voor je verzameling uit te stallen !!!!!

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
kippetje
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 jan 2004, 14:51
Locatie: het Noorden

Bericht door kippetje »

Het spijt me Mattie maar ik vind het verhaal een beetje vaag.
Als er wordt gevraagd om wat voor helm het gaat, geef je als anwoord: Een met twee plaatjes..kom er nog op terug.
Terwijl je trots steeds weer over dat boek begint.
Er staat 1 foto in. Lijkt me dan wel voor hand te liggen dat weet welke dat dan is.

Staat je naam wel bij de foto? Of is dat de naam van die vriend?

Trouwens een foto van een helm uit je collectie in een boek doet het natuurlijk altijd goed, MAAR meerwerken aan een boek wil ik dit zeker niet noemen.
Dat is heeel ruim genomen.

Nou ik heb het boek op mijn schoot, en klaar om te bladeren naar die helm :)

Anton
Mattie
Lid
Berichten: 381
Lid geworden op: 24 okt 2003, 14:20
Locatie: Zuid Limbabwe

Bericht door Mattie »

Ja het spijt mij ook, te meer je dan natuurlijk de vragen niet goed gelezen hebt en niet eens gezien had dat ik nog moest opzoeken op welke bladzijde die helm stond.

Frappant trouwens dat iemand die zich aanmeldt op een forum over Wo2 gelijk begint met zeuren over anderen in plaats van inhoudeijke opmerkingen te plaatsen over militaria etc. wat toch eigenlijk de grondslag van dit forum is. Hmmmmmmmmm.........

Is dat misschien terug te leiden op mensen die niet onder hun normale naam in durven loggen en een tweede toegang nemen om zo anderen proberen af te zeiken en dan toch buiten spel blijven? Wellicht als kip zonder kop?


...
Schiet toch op man; 't is bijna week-end, ik wil gaan zuipen!
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Mattie schreef:Frappant trouwens dat iemand die zich aanmeldt op een forum over Wo2 gelijk begint met zeuren over anderen in plaats van inhoudeijke opmerkingen te plaatsen
Iemand kan al best een jaar elke dag meelezen op dit forum zonder lid te zijn geworden Mattie. Voorts houden moderators in de gaten hoe 't zit met klonen. Daarover is een tekst opgenomen in de forumregels. Nothing to worry about dus.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Mattie
Lid
Berichten: 381
Lid geworden op: 24 okt 2003, 14:20
Locatie: Zuid Limbabwe

Bericht door Mattie »

Dat zou inderdaad wel KUNNEN.........theoretisch dan toch.
Schiet toch op man; 't is bijna week-end, ik wil gaan zuipen!
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

jaja maaruh heeft iemand misschien nog goedkopen vitrine kasten ofzo?
want lijkt me mooi als ik die een heb alleen zijn zo duuuuur
Starting up again
Ernst-H
Lid
Berichten: 606
Lid geworden op: 02 jan 2004, 12:59

Bericht door Ernst-H »

IKEA
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Gebruikersavatar
LHek
Lid
Berichten: 762
Lid geworden op: 20 nov 2003, 14:58
Contacteer:

Bericht door LHek »

Timo schreef:jaja maaruh heeft iemand misschien nog goedkopen vitrine kasten ofzo?
want lijkt me mooi als ik die een heb alleen zijn zo duuuuur
idd Ernst, bij IKEA. Ik heb daar een stuk of 3 best mooie vitrinekastjes gekocht (nou ja, ons mam dan) voor een mooie prijs. Maar echt grote hebben ze daar niet echt
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

mag ik vragen naar de prijs want klink interessant! want een 2de vitrine kast is niet zown gek idee!
Ernst-H
Lid
Berichten: 606
Lid geworden op: 02 jan 2004, 12:59

Bericht door Ernst-H »

Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Mattie schreef:
Is dat misschien terug te leiden op mensen die niet onder hun normale naam in durven loggen en een tweede toegang nemen om zo anderen proberen af te zeiken en dan toch buiten spel blijven? Wellicht als kip zonder kop?


...
Ben het gehele weekend niet online geweest, misschien even een uitleg omtrent wie je hiermee bedoeld?, daar er hier meerdere mensen uit het noorden komen.
kippetje
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 jan 2004, 14:51
Locatie: het Noorden

Bericht door kippetje »

Mattie,

Ik vind je reactie vrij kinderachtig.
Ik geef je alleen maar mijn mening. Als dat niet meer mag denk ik dat dit discussieforum aan jou niet besteed is.
In plaats van al je wantrouwen tegen andere leden, had je beter de tijd kunnen nemen, dat plaatje van die helm eens op te zoeken.
Verder denk ik dat een woordje 'sorry' van jou hier wel op zijn plaats is.

Aan Proos; Ik kom hier inderdaad geregeld als gast. Bedankt voor je heldere uitleg.

Anton
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

kippetje schreef:Mattie,

Ik vind je reactie vrij kinderachtig.
Ik geef je alleen maar mijn mening. Als dat niet meer mag denk ik dat dit discussieforum aan jou niet besteed is.
Mag ik hier even opmerken dat Mattie wel degelijk eerder op dit Forum was dan jou, en als het je hier niet bevalt, kun je zelf maar beter wegblijven. :|
kippetje schreef: In plaats van al je wantrouwen tegen andere leden, had je beter de tijd kunnen nemen, dat plaatje van die helm eens op te zoeken.
Verder denk ik dat een woordje 'sorry' van jou hier wel op zijn plaats is.

Anton
Ik vind eerlijk gezegd hetgeen wat jij nu doet kinderachtig, en misschien is jouw excuses wel op z'n plaats? :?

Bjorn.
Ernst-H
Lid
Berichten: 606
Lid geworden op: 02 jan 2004, 12:59

Bericht door Ernst-H »

Bjorn,
geen ruzie maken hier graag.
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Sorry Ernst, maar ik vind reacties als dit niet echt plezierig voor andere gebruikers van het Forum, en daarom smijt ik bij dit soort reacties er ook gelijk een tegenaan, want zulke reacties zijn juist de oorzaak van een ruzie.

Bjorn.

EDIT {Ernst-H} quote verwijderd. Terugverwijzen is genoeg
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Bjorn ik vind jou reactie een beetje scheef,
Ten eerste heeft deze persoon het niet tegen jou en ten tweede heeft hij natuurlijk gelijk dat Mattie een beschuldigende vinger steekt naar andere forum leden die hij er van verdenkt een en de zelfde te zijn als dit nieuwe forum lid.

Maar gelijk heb je in het ruzie zoeken :wink: , dat moeten we zeker niet hebben.
Ik denk dan ook dat het hier een geval ongenuanceerd vragen stellen en te lange tenen, want ook ik ben toch nog benieuwd naar Mattie zijn helm in het boek van Ludwig Bear maar vraag het misschien een stuk "genuanceerder" :wink: .
Plaats reactie