Nederland en de tweede wereldoorlog Historische opnamen

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
charliezone
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 jan 2006, 16:08
Contacteer:

Nederland en de tweede wereldoorlog Historische opnamen

Bericht door charliezone »

ik heb van opa geleend :) "Documantaire Nederland en de Tweede Wereldoorlog Historische opnamen"

van de hoes :

"Deze compact disc met unieke historische geluidsopnamen uit de tweede wereldoorlog"

Het zijn 2 cd's die zaten bij het 52delige verzamelwerk 'documantaire Nederland en de tweede wereld oorlog' uitgegeven door waanders uitgevers in zwolle.

cd's bevatten oa : redevoeringen van Mussert radio-toespraken van Wihelmina, uitzendingen van radio oranje etc .. etc.. etc..

Als er liefhebbers zijn in een digitale versie van het gebeuren pb me even.

voor de mods ik bied hier geen warez aan.. want het is voor zover ik weet niet meer te krijgen.. zie het als abondonware.. aub :)
ik ga er ook geen $$$ voor vragen...
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

... En op de hoes staat niet ook een opmerking als: "Niets uit deze opnames mag verveelvoudigd worden zonder toestemming van de uitgever" of iets van gelijke strekking?
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
charliezone
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 jan 2006, 16:08
Contacteer:

Bericht door charliezone »

niet op de hoes / boekje op de cd staat wel het 1 en ander maar niet in NL


maar je mag best op slot gooien hoor...
ik denk bied het aan want het is niet te koop, en het zijn fragmenten die je met veel zoeken vast wel kan vinden.. bespaar alleen wat tijd... het is geen muziek ofzo.
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

... Even concreet nu, Charliezone.
Wat staat erover op de CD dan?
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
charliezone
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 jan 2006, 16:08
Contacteer:

Bericht door charliezone »

dvaupell zie je email..

anders gaat het zo'n rare thread worden. :)
Plaats reactie