Counterstrike

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Unyuu
Lid
Lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 feb 2006, 17:33

Counterstrike

Bericht door Unyuu »

speelt er iemand Counterstrike hier?

ik heb gisteren een leuke spray gemaakt, maar ik moet de text een beetje dikker maken omdat het nog niet echt duidelijk is.

Afbeelding




Voor mensen die het helemaal niet kunnen lezen er staat:
"Anne doesn't condone terrorism".
Adults are fools that help create the criminals of tomorrow
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Ik ben blijkbaar niet zo modern...

Wat is dit en waarom is dit zo gemaakt?
Waar wordt het voor gebruikt?
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
^kev
Lid
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 jan 2006, 21:50
Locatie: Someren, N - Brabant

Bericht door ^kev »

Ik speel wel Cs source
<('.'<)
Unyuu
Lid
Lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 feb 2006, 17:33

Bericht door Unyuu »

dvaupell schreef:Ik ben blijkbaar niet zo modern...

Wat is dit en waarom is dit zo gemaakt?
Waar wordt het voor gebruikt?
In Counterstrike kan je een soort grafitti logo maken en dan met een druk op een knop kan je het op een muurtje sprayen en zo krijgen mensen het te zien.

Het heeft niet een cruciale rol in het spel, je kan er een boodschap inzetten.

In dit geval heb ik dus erin gezet dat ze terrorisme niet accepteerd.

In het spel heb je 2 groepen: 1 groep zijn de Terrorists en dan andere Counter-Terrorists (een soort van SWAT / Politiekorps)
Adults are fools that help create the criminals of tomorrow
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Wat heeft Anne Frank nou weer met terrorisme te maken? Ik vind het slordig om haar beeld te gebruiken om mee te delen dat jij het niet eens bent met terrorisme. Doe dan een foto van jezelf (of van je spelkarakter) en zet erbij "I do not condone terrorism"...
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Unyuu
Lid
Lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 feb 2006, 17:33

Bericht door Unyuu »

okke schreef:Wat heeft Anne Frank nou weer met terrorisme te maken? Ik vind het slordig om haar beeld te gebruiken om mee te delen dat jij het niet eens bent met terrorisme. Doe dan een foto van jezelf (of van je spelkarakter) en zet erbij "I do not condone terrorism"...

Sorry hoor dat we niet allemaal jaren 70 achtig leven en denken, tijden veranderen dus ook de mensen.

Ze wou na her dood haar dagboek gebruiken om een boodschap door te geven dat iedereen met elkaar moet leren leven wat voor ras je ook bent, DAT INCLUDEERT TERRORISME.

Het is dagelijkse praat overal op straat, ik geef alleen haar boodschap met een aanpassing door wat bij deze tijd van terrorisme past.

Ik weet niet wat het met "volwassen" mensen is maar jullie begrijpen niks van jongeren en hoe ze hun boodschappen doorbrengen.

Anne werd ook nooit begrepen, om eerlijk te zijn voel ik me ook zo omdat elke keer maar weer een "volwassen" persoon me weer komt afkafferen.

Anne is beroemder dan ik ben, dus mijn foto erbij zetten heeft niet veel nut om eerlijk te zeggen, mensen herkennen haar mijn foto versterkt de boodschap niet.
Laatst gewijzigd door Unyuu op 20 feb 2006, 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Adults are fools that help create the criminals of tomorrow
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Unyuu schreef:Sorry hoor dat we niet allemaal jaren 70 achtig leven en denken, tijden veranderen dus ook de mensen.
Geen idee wat je hier mee bedoelt.
Ze wou na her dood haar dagboek gebruiken om een boodschap door te geven dat iedereen met elkaar moet leren leven wat voor ras je ook bent, DAT INCLUDEERT TERRORISME.
En jij verspreid haar boodschap door als soldaat vermomd al schietend grafity te spuiten op virtuele muren met de boodschap dat terrorisme niet tof is. Dat roept bij mij een fronsende wenkbrauw met vraagtekens op.
Het is dagelijkse praat overal op straat, ik geef alleen haar boodschap met een aanpassing door wat bij deze tijd van terrorisme past.
Het is geen dagelijkse praat op straat dat Anne het terrorisme afwijst dat sinds de jaren zestig de westerse wereld met regelmaat heeft doen schudden.
Begrijp je dat niet sorry hoor maar kaffer me dan ook niet meteen af.
Ik 'kaffer' je niet uit. Ik zeg dat ik je idee slordig vindt.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Thijs
Lid
Berichten: 222
Lid geworden op: 10 jan 2005, 21:18
Locatie: Meise/Belgie

Bericht door Thijs »

[quote="Unyuu"][quote="okke"]Wat heeft Anne Frank nou weer met terrorisme te maken? Ik vind het slordig om haar beeld te gebruiken om mee te delen dat jij het niet eens bent met terrorisme. Doe dan een foto van jezelf (of van je spelkarakter) en zet erbij "I do not condone terrorism"...[/quote]


Sorry hoor dat we niet allemaal jaren 70 achtig leven en denken, tijden veranderen dus ook de mensen.

Ze wou na her dood haar dagboek gebruiken om een boodschap door te geven dat iedereen met elkaar moet leren leven wat voor ras je ook bent, DAT INCLUDEERT TERRORISME.

Het is dagelijkse praat overal op straat, ik geef alleen haar boodschap met een aanpassing door wat bij deze tijd van terrorisme past.

Ik weet niet wat het met "volwassen" mensen is maar jullie begrijpen niks van jongeren en hoe ze hun boodschappen doorbrengen.

Anne werd ook nooit begrepen, om eerlijk te zijn voel ik me ook zo omdat elke keer maar weer een "volwassen" persoon me weer komt afkafferen.

Anne is beroemder dan ik ben, dus mijn foto erbij zetten heeft niet veel nut om eerlijk te zeggen, mensen herkennen haar.[/quote]


Ik begrijp je in ieder geval ook niet echt hoor,er komt alleen maar zever uit je mond!!OOK je ander topic waarin je een Davidsster wilt dragen :???? En je moet ook niet in de naam van alle jongeren spreken want jij bent het die zo een "boodschap" probeerd door te geven en niet de hele jeugd
Unyuu
Lid
Lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 feb 2006, 17:33

Bericht door Unyuu »

okke schreef:
Unyuu schreef:Sorry hoor dat we niet allemaal jaren 70 achtig leven en denken, tijden veranderen dus ook de mensen.
Geen idee wat je hier mee bedoelt.
Ze wou na her dood haar dagboek gebruiken om een boodschap door te geven dat iedereen met elkaar moet leren leven wat voor ras je ook bent, DAT INCLUDEERT TERRORISME.
En jij verspreid haar boodschap door als soldaat vermomd al schietend grafity te spuiten op virtuele muren met de boodschap dat terrorisme niet tof is. Dat roept bij mij een fronsende wenkbrauw met vraagtekens op.
Het is dagelijkse praat overal op straat, ik geef alleen haar boodschap met een aanpassing door wat bij deze tijd van terrorisme past.
Het is geen dagelijkse praat op straat dat Anne het terrorisme afwijst dat sinds de jaren zestig de westerse wereld met regelmaat heeft doen schudden.
Begrijp je dat niet sorry hoor maar kaffer me dan ook niet meteen af.
Ik 'kaffer' je niet uit. Ik zeg dat ik je idee slordig vindt.

Zucht

1) Daarmee bedoelde ik dat niet iedereen in de jaren 70 leeft

2) Is het verkeerd om een boodschap door te geven, in wat voor omgeving dan ook? Ik heb geen ander spel waarin ik sprays kan spuiten op de muur anders zou ik het ook wel doen.

3) Je begrijpt het alweer verkeerd, ik zei dat Terrorisme dagelijkse praat op straat is, en daarom Anne's boodschap AANGEPAST hebt zodat mensen het begrijpen.

4) Zelfde voor mij, nooit een zien volwassenen in of ze het goed bedoelen of niet, ze verwachten meteen dat jongeren alleen maar slechte bedoelingen hebben.




Thijs: Ik geef geen boodschap door in de naam van alle jongeren hoor, !!!!!BEGRIJPEND LEZEN!!!!!!! en lees mijn tweede post in dat "Kleding" topic, je hoeft geen onnodig zand bovenop te gooien.

IK ZEI DUS DAT JONGEREN WAT VOOR BOODSCHAP ZE OOK DOOR WILLEN GEVEN, VOLWASSEN HET WEER KOMEN AFKAFFEREN OMDAT ZE HET NIET BEGRIJPEN EN OOK DE MOEITE ER NIET VOOR NEMEN.

VOOR MENSEN DIE NIET KUNNEN LEZEN:
WAT VOOR BOODSCHAP DAN OOK = KAN ALLE SOORTEN BOODSCHAPPEN ZIJN.



Dit bedoel ik nou met het loner-zijn, alle mensen fitten altijd op je terwijl je niet eens het gevoel hebt dat je iets verkeerd doet.

Nooit eens iets zoals "Leuk dat je haar bericht door wilt geven zelfs in een SPEL", jongeren spelen vaak spellen ... als je een duidelijke boodschap wilt doorgeven aan Jongeren kan je dat in spellen doen.

Het is altijd maar slecht bedoeld.


Vergeten jullie niet hoe Hitler een psychopaat is geworden? Ook omdat nooit iemand hem accepteerde, hij zag toen de Joden die wel goede banen hadden en tja daar begon het mee, hadden het Nederlanders geweest dan hadden het Nederlanders geweest, maar goed dat niemand hem accepteerde is gewoon de sleutel geweest waarom hij een psychopaat is geworden.


Ik kan me nog onder controle houden maar er zijn jongeren die hierdoor de weg kwijt raken en het criminele pad opgaan, denk daar eens over na, inplaats van altijd maar te zeiken als een geit.
Adults are fools that help create the criminals of tomorrow
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

volgens mij maak je van een mug een olifant...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Unyuu
Lid
Lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 feb 2006, 17:33

Bericht door Unyuu »

sobel schreef:volgens mij maak je van een mug een olifant...
ga in de zandbak spelen jochie.

als je het niet begrijpt hou je klep dan, leer hoe mensen inelkaar zitten en wat INVLOED kan hebben op iemand zijn toekomst voordat je met je uitspraakjes komt omdat je zelf de hersencapaciteit niet hebt om iets te begrijpen.
Laatst gewijzigd door Unyuu op 20 feb 2006, 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Adults are fools that help create the criminals of tomorrow
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

zo'n reactie had ik al verwacht... de problemen maak je zelf...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Unyuu
Lid
Lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 feb 2006, 17:33

Bericht door Unyuu »

sobel schreef:zo'n reactie had ik al verwacht... de problemen maak je zelf...
lees mijn reactie weer ik heb hem aangepast.
Adults are fools that help create the criminals of tomorrow
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

dan reageer ik daar ook nog maar even op, het probleem met jou is dat je constant afdwaalt het het onderwerp (het topic) voor een psygologische discussie ben je hier op de verkeerde plek, en ik heb anders totaal geen last van invloed, en mij omgeving ook niet...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Unyuu schreef:2) Is het verkeerd om een boodschap door te geven, in wat voor omgeving dan ook? Ik heb geen ander spel waarin ik sprays kan spuiten op de muur anders zou ik het ook wel doen.
Het is niet verkeerd om jouw boodschap door te geven. Of om wat jij denkt dat Anne Frank als boodschap door had willen geven. Let er wel op hoe je die boodschap doorgeeft en waar. In een computerspelletje waar je alleen mensen tegenkomt die jouw virtuele persoonlijkheid van kant willen maken, of die jou willen helpen andere virtuele persoonlijkheden van kant te maken, daar vind ik het niet gepast om jouw idee van Anne Frank's boodschap over het afwijzen van terrorisme te verkondigen op zo'n manier.
Nooit eens iets zoals "Leuk dat je haar bericht door wilt geven zelfs in een SPEL", jongeren spelen vaak spellen ... als je een duidelijke boodschap wilt doorgeven aan Jongeren kan je dat in spellen doen.
Zoals ik eerder schreef; maak het jouw boodschap, of de boodschap van jouw virtuele persoonlijkheid, maar laat Anne Frank alsjeblieft buiten de (virtuele) oorlogsvoering.
Ik kan me nog onder controle houden maar er zijn jongeren die hierdoor de weg kwijt raken en het criminele pad opgaan, denk daar eens over na, inplaats van altijd maar te zeiken als een geit.
Hoe toch op met 'onder controle houden' en 'zeiken als een geit'. Er is je meegedeeld dat mensen jouw manier van je mening verkondigen in deze situatie (dit spel) met vreemde ogen bekijken en er zijn zelfs suggesties gegeven hoe je je mening wel zou kunnen verkondigen. Dat heet 'opbouwende kritiek'.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Plaats reactie