fritz pfeffer

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
mangootje

fritz pfeffer

Bericht door mangootje »

wie was fritz pfeffer precies, was hij de tandarts van de familie frank? En wat had hij als dat niet klopt dan met hun te maken (wat was hij als het ware van de familie Frank?)

:P bedankt

mangootje
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
mangootje

fritz pfeffer

Bericht door mangootje »

ik heb zonet een vraag gesteld over frits pfeffer, ik heb er wel naar gezocht maar ik kon er niet over vinden, ik ben namelijk wel benieuwd wie hij dan precies was, ik heb namelijk ergens iets gelezen dat hij hun tandarts zou kunnen zijn geweest...
Gast

Bericht door Gast »

ik zal kijken, in elk geval bedankt!
moi

Re: fritz pfeffer

Bericht door moi »

mangootje schreef:ik heb zonet een vraag gesteld over frits pfeffer, ik heb er wel naar gezocht maar ik kon er niet over vinden, ik ben namelijk wel benieuwd wie hij dan precies was, ik heb namelijk ergens iets gelezen dat hij hun tandarts zou kunnen zijn geweest...
ja, hij is hun tandarts geweest, hij heeft tandheelkunde gestudeerd en wordt vervolgens tandarts in Berlijn. :cheer:
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Als je echt wat meer over hem wilt weten, is het een aanrader om 'De kamergenoot van Anne Frank' te lezen. Hierin staat zijn geschiedenis beschreven door Nanda van der Zee.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
Plaats reactie