Groeten uit veneti"e!

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Drs. S.
Lid
Berichten: 516
Lid geworden op: 07 sep 2005, 13:32
Locatie: Groningen (NL)

Bericht door Drs. S. »

Arjen schreef:Anyway, ik geloof niet dat ze me helemaal begrepen toen ik zei dat de barbaren weer terug waren na 2000 jaar, want ze keken me wat glazig aan.
:)
_/-\o-
"Earth provides enough to satisfy every man's need, but not every man's greed." M. Gandhi

Zin in discussies? Surf naar het Odeon discussie forum.
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

Bericht door Reca »

koen schreef:
Rémy carré schreef:neem maar veel geld mee dan, want 5 euro voor een kopje koffie is niet mis, laat staan wat een kleine maaltijd kost :shock:
mvg
Rémy
je bent en blijft een nederlander :lol:
nee hoor, absoluut niet :o . Maar ik ben wel een arme scholier dus vandaar is het voor mij persoonlijk nog wat veel geld, snap je :lol:
----
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Ik wilde graag mijn eerdere statement wat aanpassen.
Ik zei namelijk dat als je gelijk naast de sixtijnse kapel een pizza bestelde hij erg duur was, maar daar waren ze eigenlijk best te betalen.
In het gebied rond de spaanse trappen waren de pizze pas duur!
Maar goed, dat alles mag de pret natuurlijk niet drukken.
Mocht een van jullie nog eens naar Rome gaan, vergeet dan voral niet om naar de tempel van st. Clemente tegaan, want die blijkt op een veel oudere heilige plaats gebouwd te zijn; het was voordat de christenen het zijn gaan gebruiken een tempel van Mithras ( of Mythras), een romeinse god.
Heel erg cool want de opgravingen zijn nog niet afgerond en er zijn verscheidene plaatsen waar de tempel nog dier gaat, maar wat helaas nog afgesloten was voor publiek.

Voorts kan ik de Campidoglio aanraden voor liefhebbers van Marcus Aurelius en zeker niet te vergeten de Palatino.

Helaas ben ik komende week alweer thuis, dus bereidt jullie allen maar vast voor op mijn unieke tegenspraak in allerlei topics.
:)
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Arjen schreef:
Helaas ben ik komende week alweer thuis, dus bereidt jullie allen maar vast voor op mijn unieke tegenspraak in allerlei topics.
:)
Blablablabla....... :lol:
Plaats reactie