Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb in mijn leven nog nooit een compleet originele para helm van de amerikanen gezien, ik vroeg mij af of er iemand onder de verzamelaars is die het voorrecht heeft om er een te bezitten? Zo ja is het ook mogelijk om wat foto's te plaatsen? Ik denk dat anderen dat ook erg zullen waarderen.
En heb je dan ook nadere informatie over de helm? ( hoe ben je eraan gekomen, bij welke slag of jaartal is hij gebruikt?)
Dat had ik niet verwacht... wow, wat een prachtige helmen! Zit er ook een verhaal aan hoe je eraan bent gekomen? Of gewoon voor 100 gulden van iemand gekocht vroeger??
En heb je ook een foto van een binnenwerk? ( ook nog nooit helemaal origineel gezien)
Auke J. schreef:
Dat had ik niet verwacht... wow, wat een prachtige helmen! Zit er ook een verhaal aan hoe je eraan bent gekomen? Of gewoon voor 100 gulden van iemand gekocht vroeger??
En heb je ook een foto van een binnenwerk? ( ook nog nooit helemaal origineel gezien)
Even een vraagje tussen door.
Aangezien ik compleet een leek ben op het US gebied wil ik graag weten wat men onder een liner verstaat.
Is dat het complete binnenwerk wat Johan laat zien?