Israël - Palestina

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Ik snap haatgevoelens sowieso niet. Ook jouw haatgevoelens tegen Irak, Iran en Libanon begrijp ik niet. Verder ga ik niet in op zo'n dom en provocerend bericht. Oproepen tot oorlogsmisdaden doe je maar op een ander forum.
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
E.T
Lid
Berichten: 317
Lid geworden op: 30 sep 2005, 16:57

Bericht door E.T »

HA! Gewoon geen grootmacht of beter gezegd 2 grootmachten wat was er mis met de koude oorlog? De wereld was toen nog in balans, nu is de wereld totaal uit balans doordat 1 land denkt alles te kunnen maken en de hele wereld als haar achtertuin ziet. WAT geeft amerika het recht om andere landen binnen te vallen??

Oh ja, dat weet ik wel...het gaat allemaal om democratie en vrede en veiligheid en het breken van de as-van-het-kwaad. Maar tamelijk rustige regio's worden nu verscheurd door moslimextremistisch geweld en Amerikaanse bombardementen.

Stap toch eens af van "Amerika is de redder van de wereld". Met bush aan het roer of het aanhouden van dit beleid is het meer "Amerika de terreurbrenger van de wereld"

Stap toch eens af van "Amerika redde ons in WOII, zonder Amerika spraken we nu duits.. BULL SHIT" We hebben geen verplichtingen aan Amerika.

MET het Amerikaanse beleid van nu wordt de wereld een verdomd vervelende plek.
Undur e undur e e! Katong djangan undur e
Mari madju sama sama e, djangan undur e
Apa datang dari muka, katong djangan undur e!
siggel
Lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 08 jun 2005, 19:17
Locatie: Assendelft

Bericht door siggel »

E.T schreef:Stap toch eens af van "Amerika redde ons in WOII, zonder Amerika spraken we nu duits.. BULL SHIT" We hebben geen verplichtingen aan Amerika.

Nopes.....Dan spraken we nu waarschijnlijk nog gewoon nederlands alleen bezet door de russen.

Maar dit is off-topic

Groeten
(\_/)
(o.o)
(><) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Om eens een mooi zijspoor in te slaan:

http://odeon.xs4all.nl/viewtopic.php?t=111
Voor de geïnteresseerden.

Ik hoop dat men voor deze keer mijn onethische gedrag (het linken naar mijn eigen site) door de vingers zal zien.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Arjen...jij bent niet voor niets de beste off-topicer van dit forum :wink:
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

*is trots*
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
E.T
Lid
Berichten: 317
Lid geworden op: 30 sep 2005, 16:57

Bericht door E.T »

*stunned by the way this topic lost its track :lol: *
Undur e undur e e! Katong djangan undur e
Mari madju sama sama e, djangan undur e
Apa datang dari muka, katong djangan undur e!
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Het was het ward toch, of niet E.T?
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
E.T
Lid
Berichten: 317
Lid geworden op: 30 sep 2005, 16:57

Bericht door E.T »

ik ga het artikel(s) vannacht eens grondig lezen, daarna oordeel ik of het het waard was :lol:

Maar je postgeschiedenis kennende is het vast wel van waarde
Undur e undur e e! Katong djangan undur e
Mari madju sama sama e, djangan undur e
Apa datang dari muka, katong djangan undur e!
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Ik doelde in dit geval op het offtopic gedeelte van dit topic.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
E.T
Lid
Berichten: 317
Lid geworden op: 30 sep 2005, 16:57

Bericht door E.T »

ik bedoelde die link naar nazi-moslims en nazi-bush
Undur e undur e e! Katong djangan undur e
Mari madju sama sama e, djangan undur e
Apa datang dari muka, katong djangan undur e!
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

KevinP schreef:Ik snap haatgevoelens sowieso niet. Ook jouw haatgevoelens tegen Irak, Iran en Libanon begrijp ik niet. Verder ga ik niet in op zo'n dom en provocerend bericht. Oproepen tot oorlogsmisdaden doe je maar op een ander forum.
Ik heb geen haatgevoelens, bedoel alleen maar te zeggen als er een aantal landen verkeerd zijn, dan zijn het wel de landen Irak, Iran en Libanon ipv Amerika.
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Nee Bob, het zijn niet de landen, nog de bevolking. Het is de leiding die ze zich op laten dringen die verkeerd is en alle partijen zijn daarin verkeerd. Niet slechts een van de twee "kampen".
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Dat klinkt al een stuk meer genuanceerd Bob. Als ik zou moeten kiezen in welke van de genoemde landen ik zou willen wonen, dan kies ik ook zonder twijfel Amerika. Dat betekent echter niet dat ik achter het buitenlandbeleid van dit land sta, want daarmee zitten ze naar mijn mening echt op de verkeerde weg.
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Plaats reactie