friese verzamelaar heeft politemacht + EOD voor de deur!

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Gebruikersavatar
the_king88
Lid
Berichten: 1269
Lid geworden op: 06 nov 2005, 22:45
Locatie: stadskanaal(GR)
Contacteer:

Bericht door the_king88 »

sobel schreef:is de link dood? kan het filmpje niet zien...
De link leeft nog steeds hoor tenminste hier wel,
Duurt beetje lang voor dat hij geladen is maar verder niks aan het handje.
Anders voor jou heb ik hem FF opnieuw gelinkt rechtstreeks naar filmpje :lol: :wink:

http://www.rtl.nl/(vm=/actueel/rtlnieuw ... _plain.xml
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse :) ~~~
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

ik weet al hoe het kwam :bonk: ik kopieerde alleen dat onderste stukje niet het blauwe, vond het al zo'n rare link :P
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Polte schreef:Heb je ook gelijk in Dean, hoewel ik de hoeveelheid politie ook wel sterk overdreven is... bij mij kwamen ze met 7 man een inval doen, en 3 man EOD, en ik was toen 16. Dan denk je ook van.....

Wel snugger van hem om na zijn eerste inval gewoon door te gaan zonder papieren ja.......
Tja, beetje machtvertoon om iedereen te imponeren ;) Maar het is inderdaad nogal overdreven
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
the_king88
Lid
Berichten: 1269
Lid geworden op: 06 nov 2005, 22:45
Locatie: stadskanaal(GR)
Contacteer:

Bericht door the_king88 »

sobel schreef:ik weet al hoe het kwam :bonk: ik kopieerde alleen dat onderste stukje niet het blauwe, vond het al zo'n rare link :P
Hehe oke :wink:
En wat vond je van het stuk dan dat hebben we namelijk nog niet gehoord ? :P :wink:
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse :) ~~~
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

probleem 2 :P het filmpje doet het niet bij mij, maar ik had het al gehoord van een vriend van me, en ik ben van mening, houd je gewoon aan de regels...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Kleine Feldmaus
Lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 06 mei 2006, 14:41
Locatie: Het land van Maas & Waal

Bericht door Kleine Feldmaus »

Volgens het filmpje had hij alleen onklaar gemaakte wapens...daar heb je toch geen papieren voor nodig of wel?
Ik verzamel geen wapens dus geen idee
Laatst gewijzigd door Kleine Feldmaus op 17 mei 2006, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Kleine Feldmaus schreef:Volgens het filmpje had hij alleen onklaar gemaakte wapens...daar heb je toch geen papieren voor nodig?

als het grendel geweren zijn dan niet.

(Semi)-automatische, etc. heb je wel vergunning voor nodig.
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

haha die kerel met die vork :lol:
Gebruikersavatar
the_king88
Lid
Berichten: 1269
Lid geworden op: 06 nov 2005, 22:45
Locatie: stadskanaal(GR)
Contacteer:

Bericht door the_king88 »

Whehehe ja die heeft wel een legaal wapen een hooivork :wink:
Maar ik weet ook niet wat voor wapens er in beslag zijn genomen daar werd ook niet over gesproken volgens mij.
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse :) ~~~
jeffie
Lid
Berichten: 426
Lid geworden op: 02 jun 2005, 14:44
Locatie: 0031 - 010

Bericht door jeffie »

Zijn wapens zijn wel in beslag genomen. Dit zeiden ze en kwam later weer aanbod.
Toen ze binnen filmde zeiden ze nog : “verslagever : wat een lege zonder de wapens toch?”
De man : “inderdaad wat is een militaria verzameling zonder wapens”.
Laatst gewijzigd door jeffie op 17 mei 2006, 22:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Sgt. Gallée
Lid
Berichten: 376
Lid geworden op: 29 apr 2006, 21:43

Bericht door Sgt. Gallée »

Zijn wapens zijn zover ik weet in beslag genomen en hij had heeft deze week een gesprek met de politie of hij ze terug krijgt ja of nee!
Gezocht: Patches 104th Infantry Division 'Timberwolf' en US Uniformen (Ike jackets, M-1943 en Sercive Officer Dress)
Rik
Lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 09 apr 2005, 10:59

Bericht door Rik »

Ik hoop voor hem dat hij ze terugkrijgt.
Wat gebeurt er eigenlijk als zijn wapens in het bezit blijven van de politie, ik neem aan dat deze ze dan vernietigt of niet?
-- Rik --
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

jub
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
the_king88
Lid
Berichten: 1269
Lid geworden op: 06 nov 2005, 22:45
Locatie: stadskanaal(GR)
Contacteer:

Bericht door the_king88 »

Rik schreef:Ik hoop voor hem dat hij ze terugkrijgt.
Wat gebeurt er eigenlijk als zijn wapens in het bezit blijven van de politie, ik neem aan dat deze ze dan vernietigt of niet?
Jah die kans is zo goed als zeker dat het vernietigd word doodzonde maarja, :cry:
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse :) ~~~
Plaats reactie