Raad wanneer de eerste dode in Uruzqan valt!

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Er word niemand gediscrimineerd zoals in het filmpje van 'housewitz' toen der tijd. Dus de site zal wel niet zo snel verwijdert worden. Hopelijk vind de provider het ook smakeloos en doet hij het wel verwijderen.

Het was gister op het sbs6 nieuws. Ook intervieuwde ze een gezin waar 1 van de jongens daar zat.

Ik denk niet dat het een avenrechts effect zal hebben. Hoogstens meer bezoekers en een paar 'toeval stemmers' maar dan heb je het gehad.
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Charly1975 schreef:Sjoerd wat doet je broer bij de KLu ? Vlieger ??
Nee, dat zou hij wel willen. Hij is sergeant onderhoud F-16.
Charly1975 schreef:Is het echt zo dat het al in het nieuws is geweest deze stomme site (niet dit forum natuurlijk!!) Helaas zal dat wel een averechts effect hebben nu zijn heel veel mensen nieuwsgierig en gaan dus juist stemmen !!
Ik weet niet of de site in het nieuws is geweest, maar als dat zo is vrees ik dat je gelijk hebt met je voorspelling dat er nu juist extra veel idioten op gaan stemmen.
Charly1975 schreef:Kunnen er geen gerechtelijke stappen worden ondernomen tegen de makers van die site ? Door zoveel mogelijk mensen zodat de makers compleet failliet raken ?
Waarschijnlijk niet. In feite is hier sprake van vrijheid van meningsuitting. Er wordt niet opgeroepen tot het plegen van misdaden, slechts tot deelname aan een smakeloze 'grap'.
Mijn verzoek richting Defensie was wel om dit te onderzoeken, maar vooral om te zorgen dat de krans die ze willen sturen niet bij de uitvaart terecht komt, aangezien dat zeer pijnlijk zal zijn voor de nabestaanden. Een uitvaart is mijn ogen nooit een gelegenheid om politiek te bedrijven.
Charly1975 schreef:Het idee om ze zelf naar Uruzgan te sturen zint me eigenlijk ook wel.
Inderdaad. Misschien dat ze dan wat meer respect kunnen opbrengen voor het werk dat de militairen daar doen en de risico's die ze daar bij lopen.
Charly1975 schreef:Dan vul ik de namen van de makers wel in als eerste doden aan Nederlandse zijde.
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.' Je kan niet eerst iets veroordelen omdat je het smakeloos vindt, en vervolgens bepleiten om zelf zo'n actie uit te voeren.
Charly1975 schreef:Charly is normaliter niet zo kwaadaardig maar voor deze keer maakt ie een uitzondering !!!
Het is u vergeven. :wink:
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Sjoerd schreef:Nee, dat zou hij wel willen. Hij is sergeant onderhoud F-16.


Ook niet onbelangrijk werk ! Welke basis ? (indien om redenen van veiligheid je dit niet hier publiekelijk wil doorgeven dan mag het pm)
Sjoerd schreef: Een uitvaart is mijn ogen nooit een gelegenheid om politiek te bedrijven.
Inderdaad
Sjoerd schreef:'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.' Je kan niet eerst iets veroordelen omdat je het smakeloos vindt, en vervolgens bepleiten om zelf zo'n actie uit te voeren.
Sjoerd schreef:Het is u vergeven. :wink:
Dit klopt dan eigenlijk ook niet he ? "Wat gij niet wilt dat u geschiedt...."

Maar ik denk wel dat we elkaar begrijpen. :wink:
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Charly1975 schreef:Sjoerd wat doet je broer bij de KLu ? Vlieger ??

Is het echt zo dat het al in het nieuws is geweest deze stomme site (niet dit forum natuurlijk!!) Helaas zal dat wel een averechts effect hebben nu zijn heel veel mensen nieuwsgierig en gaan dus juist stemmen !!

Kunnen er geen gerechtelijke stappen worden ondernomen tegen de makers van die site ? Door zoveel mogelijk mensen zodat de makers compleet failliet raken ?

Het idee om ze zelf naar Uruzgan te sturen zint me eigenlijk ook wel. Dan vul ik de namen van de makers wel in als eerste doden aan Nederlandse zijde.

Charly is normaliter niet zo kwaadaardig maar voor deze keer maakt ie een uitzondering !!!
en terecht mate!
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
maple leaf angel
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 mei 2006, 12:08
Locatie: achterveld
Contacteer:

Bericht door maple leaf angel »

charly ik sluit me helemaal bij je aan ! dus als iemand weet hoe je stappen tegen die lui kan ondernemen let me know !!
dileas gu brath
micky
Lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 22 sep 2005, 17:09
Locatie: Heerlen

Bericht door micky »

Als ik het goed zie is de pagina veranderd!
Ze hebben hem omgetoverd naar een prijsvraag wanneer Rita Verdonk onslag neemt.
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

micky schreef:Als ik het goed zie is de pagina veranderd!
Ze hebben hem omgetoverd naar een prijsvraag wanneer Rita Verdonk onslag neemt.
Ze hebben (gelukkig) toch niet ballen om het te laten staan. Het risico was te groot ofzo voor ze ? Of was het toch maar puur om op te vallen.

Wat het ook was...ben blij dat het eraf is !!
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Plaats reactie