www.villabouchina.nl

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Teije
Lid
Berichten: 74
Lid geworden op: 01 okt 2003, 20:19
Contacteer:

www.villabouchina.nl

Bericht door Teije »

Hallo,
Op 15 januari heb ik eindelijk de website http://www.villabouchina.nl geopend. Wat vinden jullie ervan?

Greetz,
Teije
Marco
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 jan 2004, 14:12
Locatie: groesbeek

Bericht door Marco »

Hey Teije,
Mooie site met genoeg informatie.
Ps heb je nog meer plannen?
Succes met je site
Ernst-H
Lid
Berichten: 606
Lid geworden op: 02 jan 2004, 12:59

Bericht door Ernst-H »

Ziet er goed uit

ik heb enkel één (belangrijk) commentaarpuntje:

je plaatjes zijn VEEL te groot. ik heb een glasvezelverbinding en bij mij duurt het al even voordat de plaatjes zijn geladen.

Zet bij het opslaan van je foto (in bijv. Photoshop) de JPG-quality setting op LOW (ca stand 3)
kwaliteit van de afbeelding is dan nog goed genoeg voor internet en je afbeeldingen zijn VEEL kleiner
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Erg intressante site! bedankt voor de link,

Misschien kun je hem ooit uitbreiden met info over Höchstellungsjuden uit andere landen?

Ik zou wel de knopjes links allemaal gelijk maken!
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Verder zou ik als ik jou was de tekst indelen in alinia's om de leesbaarheid te bevorderen!
Gebruikersavatar
paulstolk
Lid
Berichten: 711
Lid geworden op: 05 nov 2003, 21:19
Locatie: Ede, gelderland
Contacteer:

Bericht door paulstolk »

Weet je toevallig ook iets over een huis dat heet "De Leperkoen"? Het staat in de bossen bij Lunteren.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Mooie site. Kleurstelling ok, layout ook mooi.

En ik zie dat wij onder 't uur al voor de meeste bezoekers verantwoordelijk zijn:
Via welke site
1. forum.wo2.nl 9
2. nederlandse-kampen.tweede-wereldoorlog.klup.nl 8
3. nederlandse-kampen.holocaust.klup.nl 1
Totaal 18
:)

Ik heb trouwens ook even je link aan google.nl gegeven, dan krijg je er binnenkort nog wel meer.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Teije
Lid
Berichten: 74
Lid geworden op: 01 okt 2003, 20:19
Contacteer:

Bericht door Teije »

paulstolk schreef:Weet je toevallig ook iets over een huis dat heet "De Leperkoen"? Het staat in de bossen bij Lunteren.
Oh, dus dat is het huis waar ik telkens over hoorde!!! Ik zal er zeker nog meer over opzoeken en indien mogelijk schrijf ik er een artikel over. Je hoort er nog wel van!
Gebruikersavatar
paulstolk
Lid
Berichten: 711
Lid geworden op: 05 nov 2003, 21:19
Locatie: Ede, gelderland
Contacteer:

Bericht door paulstolk »

TeijeTerhorst schreef:
paulstolk schreef:Weet je toevallig ook iets over een huis dat heet "De Leperkoen"? Het staat in de bossen bij Lunteren.
Oh, dus dat is het huis waar ik telkens over hoorde!!! Ik zal er zeker nog meer over opzoeken en indien mogelijk schrijf ik er een artikel over. Je hoort er nog wel van!
Een aantal leerlingen hebben een werkstuk gemaakt over de Pegasustocht. Daar kwam in voor dat er in "de Leperkoen" een aantal mensen hebben ondergedoken. Ik heb er laatst een cursus gehad in dat gebouw.
Gebruikersavatar
Teije
Lid
Berichten: 74
Lid geworden op: 01 okt 2003, 20:19
Contacteer:

Bericht door Teije »

paulstolk schreef:
TeijeTerhorst schreef:
paulstolk schreef:Weet je toevallig ook iets over een huis dat heet "De Leperkoen"? Het staat in de bossen bij Lunteren.
Oh, dus dat is het huis waar ik telkens over hoorde!!! Ik zal er zeker nog meer over opzoeken en indien mogelijk schrijf ik er een artikel over. Je hoort er nog wel van!
Een aantal leerlingen hebben een werkstuk gemaakt over de Pegasustocht. Daar kwam in voor dat er in "de Leperkoen" een aantal mensen hebben ondergedoken. Ik heb er laatst een cursus gehad in dat gebouw.
Hmmm... In boeken e.d. ben ik inderdaad een aantal keer de naam 'Lunteren' tegengekomen, tijdens dat onderzoek naar Bouchina, maar ik heb er eigenlijk nog niet teveel mijn aandacht aan besteed. Ik zal eens het een en 't ander opzoeken... bedankt...
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

http://www.villabouchina.nl/index.php?artikel=barneveld

Ik word ook nog bedankt. :) voor de geweldige foto's van Landhuis De Schaffelaar. In de volksmond Kasteel De Schaffelaar.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Willem ter Haar schreef:http://www.villabouchina.nl/index.php?artikel=barneveld

Ik word ook nog bedankt. :)
Dat had ik al gezien, maar toch fijn dat je ons er nog eens extra op wijst :)
Gebruikersavatar
Teije
Lid
Berichten: 74
Lid geworden op: 01 okt 2003, 20:19
Contacteer:

Bericht door Teije »

paulstolk schreef:Weet je toevallig ook iets over een huis dat heet "De Leperkoen"? Het staat in de bossen bij Lunteren.
Hallo,
Ik heb laatst wat navraag gedaan; de Leperkoen was een onderduikplek voor joden en geen internatiekamp. Ik weet niet of ik die informatie helemaal kan vertrouwen, dus ik ga morgen nog even wat in de bieb rondsnuffelen...
Gesloten