Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Aan welk item uit jullie collectie vinden jullie dat julli de beste koop hebben gedaan
Bij mij was dat een doosje met lugerkogels met etiket dat ik heb in ruil gekregen voor een video van Tik Tak.
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen. Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
paratrooper schreef:Aan welk item uit jullie collectie vinden jullie dat julli de beste koop hebben gedaan
Bij mij was dat een doosje met lugerkogels met etiket dat ik heb in ruil gekregen voor een video van Tik Tak.
Een video van Tik Tak? Hehe, dat is een mooie ruil!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Bij mij denk ik exemplaren van het Joodsch Weekblad, voor een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zacht prijsje, terwijl ze vrij veel waard zijn.
(ik verzamel alleen papiertjes)
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated." - Mahatma Gandhi
Mijn mooiste aankoop deed ik gister pas.. Een originele M1 helm met 4th Infantry Division markering. Helm is wel in relic toestand, maar zeer prachtige helm!