IKEA

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

IKEA

Bericht door Bigshot »

"Ik ben rijp voor 'n inrichting."

Leuke reclamestunt... toch? :roll:
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Ik vind het wel komisch bedacht.
Kan me voorstellen dat mensen zich een beetje op de teentjes getrapt voelen.

Dan de reclamecampagne van de overheid. Die eikel reclame vond ik erger.. Wat voor een eikel ben jij? Er al vanuit gaande dat iedereen die jong is, een eikel is...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Ajacied8989
Lid
Berichten: 577
Lid geworden op: 02 jun 2006, 20:09
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

Niets is zo vervelend als een reclame over leningen en hypotheken behalve dan die van de Rabobank :D
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Ajacied8989 schreef:Niets is zo vervelend als een reclame over leningen en hypotheken behalve dan die van de Rabobank :D
Ik snap het verband met IKEA niet?
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Gebruikersavatar
Ajacied8989
Lid
Berichten: 577
Lid geworden op: 02 jun 2006, 20:09
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

Aangezien Dodo het ook over een andere reclame had.

Over de reclame van Ikea dan:
Wel grappig bedacht.
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Plaats reactie