Neonazisme in het Belgisch Leger

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
HMS Renown
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 25 jun 2006, 21:07

Bericht door HMS Renown »

Mij moet je dat niet uitleggen ik woon ook in Vlaanderen.
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

HMS Renown schreef:Gij misschien niet maar ik wel. Die wilde een aanslag plegen op een plek waar ik op 100m vandaan school loop. Onze geheime diensten volgde ze al 2 jaar....
Precies en of deze aanslag nu beraamd wordt door extreem-rechts, extreem-links of moslimfundamentalisten maakt dan geen verschil. Allemaal even erg als je leven in gevaar is.
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Ik vraag niet wat er in Vlaanderen speelt. Ik wil enkel weten waarom deze dreiging bij voorbaat niet serieus genomen wordt en waarom je over een neonazistische splintergroep spreekt als een jeugdbeweging die zich wilde wapenen tegen "elke mogelijke dreiging".
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

HMS Renown schreef:
bollebekboerke schreef:En justitie nemen wij hier al lang niet meer serieus hoor Harro
Gij misschien niet maar ik wel. ......

Het is echt niet fijn om in de gevangenis te zitten.
Ben jij Kaplan misschien?
Op de Nederlandse TV zaten ze ons echt uit te lachen, DE ontsnappingskoning geven ze verlof en hij komt niet terug naar het gevang? raar he? de sukkelaar mag wel een gevangnisdirecteur een wapen tegen het hoofd zetten vanuit dat dakvenster, tjonge jonge
En wat de media zegt...... ge zult hopelijk nog wel leren dat je niet alles moet geloven.
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

Harro schreef:Ik vraag niet wat er in Vlaanderen speelt. Ik wil enkel weten waarom deze dreiging bij voorbaat niet serieus genomen wordt en waarom je over een neonazistische splintergroep spreekt als een jeugdbeweging die zich wilde wapenen tegen "elke mogelijke dreiging".
Wat in vlaanderen leeft heeft veel te maken hoe mensen tegen deze soort politiek-media stunten aankijkt.
Van mij mag die dreiging wel serieus genomen worden maar men overdrijft alles, en de media smult dankbaar (of is het verplicht) mee.
Als die splintergroep gevaarlijk word voor de burgers dan mag/moet hij opgedoekt worden. Maar dat ganse media circus dat verhofstad in z'n kaarten speelt (hoopt hij toch) hoeft niet voor mij.
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Het kan aan mij liggen maar zo zijn er in het verleden ook tientallen autochtone Belgische criminelen uitgebroken. Maar dat heeft allemaal niets meer met neonazime in het Belgische leger temaken.

Geert, wat je nu zegt is al heel anders. Waar is de jeugdbeweging gebleven en waarom licht je die opmerking niet toe over bewapenen tegen dreigingen?
Laatst gewijzigd door Harro op 08 sep 2006, 23:26, 1 keer totaal gewijzigd.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
HMS Renown
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 25 jun 2006, 21:07

Bericht door HMS Renown »

Wat zou je dan doen? Al de Turken buiten gooien en hoe los het ontsnappingsprobleem dan op? O en nu wil je ook nog zeggen dat ik graag mensen motiveer om zich op te gaan blazen.

Ik geloof ook niet alles. Maar ik geloof niet dat Vlaanderen zich moet los scheuren van Walonie of dat al alochtonen slecht zijn en buiten moeten worden gegooid.

En ik wil jou wel eens horen als er op nog geen 4 km van je woonplaats getikten wonen die het fijn vinden om een auto vanop afstond op te blazen. Of als er op 100m van je school de burgmeester kan worden vermoord of een bomauto kan ontploffen en waarom omdat er mensen zijn die geloven dat kleurlingen geen verstand hebben.
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

Harro schreef:Het kan aan mij liggen maar zo zijn er in het verleden ook tientallen autochtone Belgische criminelen uitgebroken. Maar dat heeft allemaal niets meer met neonazime in het Belgische leger temaken.
wel met de politiek hier in België, en dat sommigen dan denken dat ze hun recht in eigen handen moeten nemen door drill oefeningen in het bos en samenzweringen waar men met vuisten op tafel slaat en stoer doen met wapens, tja beetje Belgisch zeker.......
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Ik denk dat de Belgische justitie en politiek het op die manier nooit goed kunnen doen. Als ze die neonazi's hadden laten lopen en ze hadden Peer opgeblazen of een andere misdaad gepleegd dan had dit ook weer aan politiek en justitie gelegen.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

HMS Renown, je haalt nu wel van alles erbij hoor, maar ER WAREN GEEN concrete planne, wel blablabla van die stoere kerels lees ik nu op teletekst.
Als ze van plan waren mensen te vermoorden, wel dan moeten ze die verwijderen, maar ik ben het belachelijk gedoe van veel politici BEU, en ik volg de politiek toch al beetje langer dan u.
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
koos24
Lid
Berichten: 964
Lid geworden op: 10 aug 2005, 20:49

Bericht door koos24 »

Iedere terreurdreiging moet even hard worden aangepakt, moslim extremist of neonazi maakt me niet uit.

Vraag je me echter voor welke dreiging ik banger ben is mijn antwoord voor het moslim terrorisme.
Waarom?

* 11 september 2001
* De metro aanslagen in Madrid
* Theo van Gogh
* Londen vorig jaar


Moet ik nog verder gaan?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

Weet je hoe ze het moeten aanpakken: zonder veel poeha alle elementen die ons kwaad willen doen verwijderen. En in gevangenissen een echt gevangen stramien opleggen en ze niet in de watten leggen, ze mogen verdorie bewakers een mes op de keel zetten, ontsnappen en met die stomme belgen lachen.Politieagenten zullen hun hachje niet meer wagen om criminelen te klissen, als ze na 24 uur al niet terug weer los lopen dan breken ze gewoon uit. Of moet ik blanke dutroux erbij halen? Die mochten ze allang in een vergeetput gegooid hebben, wat een bedorven geest zoals die nog aan ons belastingsgeld mag zitten, ongelooflijk.......
De beschamende Belgische blunderlijst is ellenlang.....
En als er dan elementen zijn die dit niet meer kunnen aanzien en denken dat ze zelf het recht in eigen handen moeten nemen, tja, mijn schuld niet hoor.
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

bollebekboerke schreef:En als er dan elementen zijn die dit niet meer kunnen aanzien en denken dat ze zelf het recht in eigen handen moeten nemen, tja, mijn schuld niet hoor.
Dat klinkt alsof je er begrip voor hebt. Keur je het goed?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

Zoals Koos 24 het hier duidelijk maakt, moslim moorden willekeurig op al wat westers is, de extreem rechtsen die nu het nieuws halen hadden blijkbaar plannen in hun hoofd om bepaalde doelen uit te schakelen.Dat lijkt me toch een verschil.
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Wat is het verschil? Dat jij bang bent wel het slachtoffer van moslims te kunnen worden maar je niet zorgen maakt over de doelen van rechtsextremisten omdat jij dat toch niet bent?
Laatst gewijzigd door Harro op 08 sep 2006, 23:53, 1 keer totaal gewijzigd.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Plaats reactie