mijn site (luuk wo2's collectie)

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
bartdb4
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 20 jan 2005, 18:45
Locatie: ARNHEIM -17km

Bericht door bartdb4 »

Joep er staat trouwens in mijn mail dat ik je aan spullen zeker 60 euro gaf.


Groeten, Bart.
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Sjah, het blijft toch jouw woord tegen het zijne ;). Leer hier gewoon een les en doe goed je huiswerk voortaan! ;) :)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
bartdb4
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 20 jan 2005, 18:45
Locatie: ARNHEIM -17km

Bericht door bartdb4 »

Inderdaad Edgar,

Maar 'oplichten' hoort wel een beetje bij zwaar huiswerk :P

Ik denk dat het beter is dat je gewoon met verkoop het Goede en 'duidelijke' verhaal bij het object verteld, en niet zomaar het 'ja maar ik weet bijna helemaal zeker dat het goed is'verhaaltje en dan later zeggen dat het niet helemaal gegarandeerd goed was, zo zijn er altijd weer een paar de dupe van dit soort zaken.

Ik hoop dit nog verder te kunnen oplossen,

Groeten, Bart.
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Ik heb het jasje inderdaad voor een klein bedrag aan deze Joep verkocht. Hij wist toen ook van mij dat het bijna 100% zeker geen ww2 jasje was en als het toch ww2 aanmaak zou zijn dat het dan waarschijnlijk een Grieks jasje zou zijn. Dit was wat ik op dat moment van het jasje wist.

Ik weet niet wie van jullie twee wat gezegd heeft en wat niet, dus ik zal me er verder niet mee bemoeien, maar Edgar heeft wel gelijk. ;)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
bartdb4
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 20 jan 2005, 18:45
Locatie: ARNHEIM -17km

Bericht door bartdb4 »

Okee SiNiStEr, ik bedoelde ook niet jou met het verhaaltje van mij! :)
Dat jij het hem gezegd had staat al in een andere post, maar Joep bedoelde ik, Hij had álles moeten vertellen wat hij wist. :wink:

Bart.
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Daar kan ik het uiteraard enkel en alleen mee eens zijn. Als Joep inderdaad dingen achter heeft gehouden die hij wel wist dan zou hij bij mij direct op de zogenaamde "zwarte lijst" terecht komen en zou ik nooit meer zaken met hem doen maargoed ik weet dus niet precies wat er gezegd is.
Als hij niet verteld heeft dat hij wist dat het een na-oorlogs jasje is is dat gewoon weg bedrog...
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Plaats reactie