www.topmilitaria.com

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
freepride
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jan 2005, 16:21
Locatie: oostende

www.topmilitaria.com

Bericht door freepride »

eindelijk is het zover, een advertentie site waar alle militaria voorwerpen toegelaten is om te plaatsen. tot 6 maanden lang, en je kan dan hernieuwen ( waar ze niet steeds u objecten ervan af smijten! ) klik op de link eronder om de website te zien, ik heb gezien dat de site momenteel nog onder constructie is, maar het ziet er al perfect uit in het Nederlands! er word beschreven dat de site klaar zou zijn tegen 15okt ik plaats hier dit berichtje, omdat er wel honderden site's zijn,
maar deze dekt eigenlijk alles in categorieën! wat niet van andere site kan worden vertelt.
het werk een beetje zoals ebay, zelfde veiling systeem. maar gratis!! tenzij je voor opties kiest .en dan nog is het meer dan de helft goedkoper voor die opties afin, ik hoop dat dit berichtje voor vele verkopers/ verkopers en verzamelaars van nut kan zijn
:-) de site is in het Nederlands en in het engels, tegen het eind van het jaar ook in het Frans! www. topmilitaria .com .nl .de .be .eu
en voor de eerste 100 registraties krijgt iedereen 10 Euro gratis op hun account zonder verborgen verplichtingen, topmilitaria is nu reeds gratis, maar deze kan je dan gebruiken om voor eventuele opties te kiezen

beste groetjes
een verzamelaar
:P
goeie dag , zelf ben ik beginend verzamelaar,
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Dit is gewoon reclame, iets wat volgens het regelement niet mag zonder toestemming van een mod of administrator, hier gaat dus een slotje op totdat ik van de topicstarter meer duidelijkheid krijg.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gesloten