Duitse helm

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Bericht door michiel01 »

Bundes Grenz Schutz


naoorlogse grensbewaking.
dennisb
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:21

Bericht door dennisb »

Bedankt! :wink:
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Geuf schreef:er valt bijna niet tegenaan te leren. het beste is een helm kopen met garantie en expert laten oordelen.
Klopt inderdaad dat er voor beginnende verzamelaars moeilijk tegenaan te leren valt maar je tweede zin zou ik persoonlijk precies andersom willen draaien namelijk: "het beste is expert laten oordelen en dan een helm kopen met garantie". ;)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Toby
Lid
Berichten: 209
Lid geworden op: 13 sep 2006, 17:59

Bericht door Toby »

Bedankt voor de tips allemaal! :)
Gebruikersavatar
Geuf
Lid
Berichten: 96
Lid geworden op: 16 dec 2005, 19:46
Locatie: Eindhoven

Bericht door Geuf »

SiNiStEr schreef:
Geuf schreef:er valt bijna niet tegenaan te leren. het beste is een helm kopen met garantie en expert laten oordelen.
Klopt inderdaad dat er voor beginnende verzamelaars moeilijk tegenaan te leren valt maar je tweede zin zou ik persoonlijk precies andersom willen draaien namelijk: "het beste is expert laten oordelen en dan een helm kopen met garantie". ;)
eigenlijk moet ik je wel gelijk geven in wat je zegt. ik heb ook gehoord dat een 'verkopersgarantie' vaak met een korreltje zout genomen moet worden.
Ik heb lang zitten wikken en wegen, maar ik heb nu toch besloten verder te gaan met het verzamelen van duitse helmen. de eerste heb ik al aangeschaft; dus eigenlijk net de fout gemaakt die we hier beschrijven. daarna ben ik pas aan de boeken gegaan.
Plaats reactie