Speciaal voor Bigshot

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Lucid
Lid
Berichten: 303
Lid geworden op: 27 apr 2003, 22:35
Locatie: Utrecht

Speciaal voor Bigshot

Bericht door Lucid »

Een filmpje met Bas van der Vlies.
http://www.campus.tv/index.php?action=s ... ovieid=204

Ik heb hem nog nooit zo informeel horen praten. Hij lijkt mij ondanks zijn radicale standpunten een sympathieke man.
The face of tyranny is always mild at first.
— Racine
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Whoei, een topic voor mij alleen! :cheer:

Tsja, ik heb dacht 5 of 6 keer in mijn leven persoonlijk met hem gepraat. Ik heb veel sympathie voor hem. Als ik zou stemmen ging mij stem ongetwijfeld naar hem.

Ik heb trouwens helemaal niet gestemd. Niet uit zwakte hoor! Ik wilde in deze politieke chaos niet rustig mijn stem uitbrengen. Dit gaat namelijk nergens heen. Misschien dat ik de volgende keer wel stem. Op 'onze' Bas. :mrgreen:

KLIK, is best interessante DVD!
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Gebruikersavatar
Lucid
Lid
Berichten: 303
Lid geworden op: 27 apr 2003, 22:35
Locatie: Utrecht

Bericht door Lucid »

Bigshot schreef:Ik heb trouwens helemaal niet gestemd. Niet uit zwakte hoor! Ik wilde in deze politieke chaos niet rustig mijn stem uitbrengen.
Je leeftijd is ook niet bekend. Misschien ben je wel niet gerechtigd om te stemmen. :D
The face of tyranny is always mild at first.
— Racine
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Ik ben gerechtigd, moet ik m'n ID nog voor je inscannen? Als je daar behoefte aan hebt krijg je 'm per mail.
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Gebruikersavatar
Lucid
Lid
Berichten: 303
Lid geworden op: 27 apr 2003, 22:35
Locatie: Utrecht

Bericht door Lucid »

Nee, dat hoeft niet. Geloof het zo ook wel.
The face of tyranny is always mild at first.
— Racine
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Too bad... ze wil niet eens zien hoe knap ik ben. :|
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Bigshot schreef:Too bad... ze wil niet eens zien hoe knap ik ben. :|
ze? Lucid is toch een hij of..?
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

Volgens zijn profiel wel!
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Gebruikersavatar
Lucid
Lid
Berichten: 303
Lid geworden op: 27 apr 2003, 22:35
Locatie: Utrecht

Bericht door Lucid »

Het was ook uit oude posts op te maken.
Lucid schreef:Ik behoor tot die één procent van de mannen die op meiden/vrouwen met natuurlijk lang rood haar en sproeten valt. Ook een pigmentarme huid vind ik erg mooi.

Lucid schreef:Ik heb wel iets beters te doen. Bovendien zou ik mijn vriendin en mijn vrienden kwijtraken.
Lucid schreef:Mijn vriendin is paardenarts, maar ze werkt als wetenschappelijk onderzoeker voor een Britse dierenkliniek. DNA vergelijken en zo.
Alex schreef:Zeg lucid en feldmaus als het ooit zo ver komt, dan mag ik toch wel op de bruiloft komen heh?

Alex
The face of tyranny is always mild at first.
— Racine
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Ach ik ben dus niet de enige die weleens zo'n fout maakt ? Ik dacht nl. dat Dodo ook een dame was totdat ik 'm iets via de MSN doorstuurde.....geloof me....Dodo is ook een echte vent(je)

Fijntjes wees Dodo me op de foto's in het 'toon je uiterlijk' topic dus ik had het kunnen weten :oops:
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Toch maar goed dat ik niet gestemd heb, ik weet het verschil tussen vrouwelijk en mannelijk niet eens... :oops:

Ik had altijd het idee dat Lucid een vrouw was, of ben ik nu in de war met "Kleine Feldmaus"? :roll: :oops:
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

je was niet de enige, ook ik meende dat ik ergens vernam dat Lucid van het andere geslacht was....
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Bericht door PPL »

Het is mooi geweest.
rest van de Slowchat mag ik het daarvoor bedeolde topic.
:)

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Gesloten