Kerstwens

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
rik3445
Lid
Berichten: 514
Lid geworden op: 02 mei 2006, 19:03

Kerstwens

Bericht door rik3445 »

Hallo allemaal,

Hierbij aan alle forumleden fijne kerstdagen gewenst en een goed gelukkig 2007!!! :wink:
Pamflettenverzamelaar: Vliegende Hollanders en de Wervelwind.
malarkey
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 11 jul 2005, 20:00
Locatie: ERgens

Bericht door malarkey »

Pas je wel op met vuurwerk!! :P :wink:
Prettige Kerstdagen en Nieuwjaar!!
rik3445
Lid
Berichten: 514
Lid geworden op: 02 mei 2006, 19:03

Bericht door rik3445 »

malarkey schreef:Pas je wel op met vuurwerk!! :P :wink:
Prettige Kerstdagen en Nieuwjaar!!
Haha ik ga mijn best doen!
Jij ook trouwens :P
Pamflettenverzamelaar: Vliegende Hollanders en de Wervelwind.
Gebruikersavatar
Goof
Lid
Berichten: 236
Lid geworden op: 23 nov 2006, 18:43
Locatie: 's-Gravenzande

Bericht door Goof »

Voor alle forumleden:

Afbeelding
en een gelukkig nieuwjaar, mede namens het Monty Python team!
(en nu weten jullie gelijk waar mijn avatar vandaan komt)
Wie uit de geschiedenis niets leert moet dulden dat deze zich steeds herhaalt.
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

Afbeelding

Fijne feestdagen allemaal.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
Leroy
Lid
Berichten: 783
Lid geworden op: 18 aug 2004, 11:25

Bericht door Leroy »

Het is wel wat vroeg maar ach!

Ik wens iedereen fijne feestdagen toe!
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Goof schreef:Voor alle forumleden:

Afbeelding
en een gelukkig nieuwjaar, mede namens het Monty Python team!
(en nu weten jullie gelijk waar mijn avatar vandaan komt)
Ik associeer kerst liever niet met een tweetal nazi's.... Ookal zijn het geen echte nazi's...

779
Gebruikersavatar
Justin
Lid
Berichten: 668
Lid geworden op: 02 okt 2006, 19:49
Locatie: Weert, bij Rick achterop da fiets :)

Bericht door Justin »

Fijne feestdagen allemaal!! :) Ga er weer eens flink wat vuurwerk doorheen jassen :evil:
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

Bij deze aan iedereen toegewenst.

Afbeelding
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Forumleden en gasten die dit forum bezoeken en dit bericht lezen:

Ik wens jullie allen een heel fijn Kerstfeest toe ! Tevens spreek ik bij deze de hoop uit dat vanaf deze Kerst de Vrede de overhand zal krijgen. (En niet dat onze achterkleinkinderen een WOIII forum hoeven op te richten.)

Ik vind het nog een beetje vroeg om jullie een heel goed en gezond 2007 te wensen maar ik doe het toch maar.....voordat ik het vergeet :wink:

2007 wordt weer een geweldig forum jaar !! Met nuttige discussies en geweldige info waar iedereen wat aan heeft !!!
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Ik wens je: de mooiste zonsondergangen, eigengebakken appeltaart met slagroom, goed gezelschap, onzinnige uitvindingen, de geur van versgebakken brood, luie zondagen, afschaffing van alle soorten belasting, onverwachte ontmoetingen, barbequefeestjes, optimisme, een concert van je favoriete artiest, mooie namiddagen op een terrasje, gezellige verjaardagen, inspiratie, warme sokken als je het koud hebt, verse koffie met een vers croissantje, goede vrienden, winst van welke loterij dan ook, "heb ik dat" ervaringen, fijne vakanties, dat er zomaar onverwacht iets leuks bij je wordt thuisbezorgd, lange dagen bij zee, kaartjes voor wat dan ook, appeltjes voor de dorst, succes in je werk, ballonvaarten, iemand die je even op de rug krabt als je er zelf net niet bij kunt, strandwandelingen, vlinders in je buik, zachtzoete dropjes, cocktails, nachten dat je langzaam in slaap sukkelt met je boek nog open, diepgaande gesprekken, sneeuw die blijft liggen, lieve woorden, ijspret, goede gezondheid, rozengeur, pannekoeken met stroop, avonden bij het kampvuur, begrip, geslaagde feesten, dat je bed nog warm is als je er weer instapt als je 's nachts naar de wc bent geweest, versgeperst sinaasappelsap, Italiaanse ijsjes, onbedwingbare binnenpretjes, een draadloze koptelefoon, het geluid van een zomerbuitje op je tent, welgemeende zoenen, een serenade voor jou alleen, financiële meevallers, verse aardbeien, geslaagde grappen, lavendelolie in een warm bad, topavonden in een cafeetje, lieve viend(in)nen, meer weekeinden dan weken, hilarische lachbuien, de geur van warme oliebollen op een koude winterdag, een buitenhuisje in Zuid-Frankrijk (of een andere plek naar keuze), jonge poesjes & puppy's, deodorant die wél zweetlucht tegengaat, rozige zomeravonden, dat geen enkel concert waar je heen wilt uitverkocht is, kristalheldere sterrenhemels, een open haard waar je in kunt staren, wolken met een zilveren randje, lange emails, de vakantie van je leven, dagelijks een warm welkom, goede seks, het gevoel dat je hebt als je 's avonds na het werk je schoenen eindelijk uit kan doen, geen autopech, blikken van verstandhouding, dat je altijd een pen, een schaar, plakband, paperclips, elastiekjes en touwtjes kunt vinden als je ze nodig hebt, boerenkool met worst, tevredenheid, veel dagen met zon, gewoon een knuffel, wind mee als je terug naar huis fietst, broodjes met je favoriete beleg, vreedzame winteravonden met de kaarsjes aan, een antracietgrijze BMW X5 en daarbij natuurlijk opheffing van de snelheidslimiet, echte liefde, oudejaarsconferences van Lebbis en Janssen en Youp van 't Hek, warme douches, kopjes cappuchino, romantiek, altijd een parkeerplaats als je die nodig hebt, tijd genoeg om elke dag de krant te lezen, mooie herinneringen maar nog mooiere vooruitzichten, een aardige tandarts, géén files, ontbijten op bed, complimentjes, massages, gevoelens van saamhorigheid, onweer als je vanuit je bed naar de bliksem kunt kijken, verwennerijtjes, vers gebakken koekjes, dat je gelijk krijgt, leuke collega's, déja vu's en kadootjes met een strik erom.

En natuurlijk hele goede feestdagen!!
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Gebruikersavatar
Ajacied8989
Lid
Berichten: 577
Lid geworden op: 02 jun 2006, 20:09
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

Ik herken deze tekst :mrgreen:

Iedereen prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
dennisb
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:21

Bericht door dennisb »

Ajacied8989 schreef:Ik herken deze tekst :mrgreen:

Iedereen prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!
Over de tekst: :shock:

Maarja volgens mij was het gewoon Ctrl + C en dan Ctrl + V :lol:

Trouwens, Merry Christmas and an Happy New Year... :wink:
Laatst gewijzigd door dennisb op 11 dec 2006, 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
dwayne
Lid
Berichten: 1036
Lid geworden op: 04 mar 2006, 21:05

Bericht door dwayne »

Prettige feestdagen en een happy new year!

(heb zin om m'n vuurwerk af te steken :P )
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

dwayne schreef:Prettige feestdagen en een happy new year!

(heb zin om m'n vuurwerk af te steken :P )
feestdagen zijn lachen :)

maar vuurwerk ben ik niet zo voor..

vorige keer had een vriend van mij met z'n lawinepijlen een stuk of 5 verkeersborden van palen afgeknald en ze mee naar huis genomen :')

mvg, mike
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gesloten