Mening oorlogsgames

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.

Wat is de beste wargame

Brothers in Arms
28
31%
Call of Duty
50
56%
Battelfield 1942
11
12%
 
Totaal aantal stemmen: 89

Telemark
Lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 30 aug 2006, 22:18

Bericht door Telemark »

Battlefield 1942 vind ik zelf een mooi spel alleen tis een beetje oud dus grafisch is het niet zo mooi meer.

Medal of honor vind ik persoonlijk best wel goed omdat er een goed verhaal in zit en dat vind ik bij battlefield heel wat minder.

Mvg. Telemark
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

Telemark schreef:Battlefield 1942 vind ik zelf een mooi spel alleen tis een beetje oud dus grafisch is het niet zo mooi meer.
Ooit online gespeeld?
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
kar 98k
Lid
Berichten: 95
Lid geworden op: 15 mar 2007, 20:04
Locatie: In een huis

Bericht door kar 98k »

Bij COD 3 is 1 kei vet level je rijd eerst in een jeep en dan krijg je een Trench Gun daarmee blaas je die Duitsers 5 meter naar achter :D



gr. Nick
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

kar 98k schreef:Bij COD 3 is 1 kei vet level je rijd eerst in een jeep en dan krijg je een Trench Gun daarmee blaas je die Duitsers 5 meter naar achter :D



gr. Nick
Die Mortieren gebruiken om de Duitsers uit het bos te ruimen vind ik ongelooflijk zalig :P
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Ik mis een beschrijving van Hidden & Dangerous II. Erg mooi spel.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
sgt mitchell
Lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 22 apr 2007, 19:59
Locatie: den haag

Bericht door sgt mitchell »

ik ga voor cod3 omdat je weer in een tank zit en dat je in een auto mag rijden.er is nog een spel wat ik leuk vind en dat is brothers in arms.ik kan niet wachten als de nieuwe brothers in arms uitkomt.ik heb het filmpje al gezien.heel erg mooi spel
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

sgt mitchell schreef:ik ga voor cod3 omdat je weer in een tank zit en dat je in een auto mag rijden.er is nog een spel wat ik leuk vind en dat is brothers in arms.ik kan niet wachten als de nieuwe brothers in arms uitkomt.ik heb het filmpje al gezien.heel erg mooi spel
Inderdaad, de mogelijkheden tijens een missie zijn veel beter geworden in de COD reeks. Heeft er al iemand "The Big red one" gespeeld?
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
sgt mitchell
Lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 22 apr 2007, 19:59
Locatie: den haag

Bericht door sgt mitchell »

King tiger schreef:
sgt mitchell schreef:ik ga voor cod3 omdat je weer in een tank zit en dat je in een auto mag rijden.er is nog een spel wat ik leuk vind en dat is brothers in arms.ik kan niet wachten als de nieuwe brothers in arms uitkomt.ik heb het filmpje al gezien.heel erg mooi spel
Inderdaad, de mogelijkheden tijens een missie zijn veel beter geworden in de COD reeks. Heeft er al iemand "The Big red one" gespeeld?
ja dat was me eersten cod spel.het spel is wel mooi en best wel leuk.maar wat ik jammer vind dat er zo weinig levels zijn maar 12.ik ehb het sepl ok in 2 dagen uitgespeeld.ik speel nu heel veel online zoals cod3
sgt mitchell
Lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 22 apr 2007, 19:59
Locatie: den haag

Bericht door sgt mitchell »

King tiger schreef:
sgt mitchell schreef:ik ga voor cod3 omdat je weer in een tank zit en dat je in een auto mag rijden.er is nog een spel wat ik leuk vind en dat is brothers in arms.ik kan niet wachten als de nieuwe brothers in arms uitkomt.ik heb het filmpje al gezien.heel erg mooi spel
Inderdaad, de mogelijkheden tijens een missie zijn veel beter geworden in de COD reeks. Heeft er al iemand "The Big red one" gespeeld?
ja dat was me eersten cod spel.het spel is wel mooi en best wel leuk.maar wat ik jammer vind dat er zo weinig levels zijn maar 12.ik heb het spel ok in 2 dagen uitgespeeld.ik speel nu heel veel online zoals cod3
spel

Bericht door spel »

weet iemand of COD3 al is omgebouwd zodat deze ook op de PC kan worden gespeeld?
Gebruikersavatar
battle of the Bulge
Lid
Berichten: 206
Lid geworden op: 21 feb 2007, 17:36
Locatie: SITTARD

Bericht door battle of the Bulge »

Is er een spel over het ardennenoffensief of het hürtgenwald??
Saint Vith en Hürtgen: dat was de druppel die de Bloody Bucket deed overlopen.
gamer0004
Lid
Berichten: 1070
Lid geworden op: 30 mar 2006, 17:55
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

Bedoel je geport, Gast? Volgens mij neit, en het gaat ook niet gebeuren denk ik.
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Er komt geen port van COD3. De volgende COD zal waarschijnlijk over een ander tijdperk gaan dan WOII.

Ik heb het altijd wel gehad voor de COD franchise, maar heb ook enorm genoten van de H&D reeks. Zalig gewoon, je eigen uitrusting samenstellen. ^^
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
Auke J.
Lid
Berichten: 524
Lid geworden op: 21 feb 2006, 19:51
Locatie: Alkmaar

Bericht door Auke J. »

battle of the Bulge schreef:Is er een spel over het ardennenoffensief of het hürtgenwald??

Call of duty UO gaat deels over het ardennen offensief, het is het uitbreidings pakket, je moet dus wel COD deel 1 hebben om het te kunnen spelen, dat spreekt voor zich. in COD is er ook en level dat heet: Hurtgen, weet niet of dat van het hurtgenwald is..
Blessent mon coeur d’une langueur monotone.
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Is inderdaad over het Hûrtgenwald. Leuke missie, trouwens. ^^
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Plaats reactie