Mening oorlogsgames

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.

Wat is de beste wargame

Brothers in Arms
28
31%
Call of Duty
50
56%
Battelfield 1942
11
12%
 
Totaal aantal stemmen: 89

Gebruikersavatar
Loek D.
Lid
Berichten: 2353
Lid geworden op: 11 feb 2006, 07:38
Locatie: Schimmert (Z.Limburg)

Bericht door Loek D. »

Maj.Cain schreef: Maar de beste wargame kwa shooters vind ik nog steeds Hidden & Dangerous deel2!
Yes, Inderdaad een héél lijp spel! Helaas nooit echt doorgebroken, maar wel met super veel opties zoals landmijnen, draadtangen, over muurtjes heen klimmen i.p.v. spingen, tanks waar je met 4 man in kunt zitten, jeeps waar je met 4 man in kunt zitten, eigen equipment samenstellen en zo kan ik nog wel even doorgaan :P ...
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

Loek D. schreef:
Maj.Cain schreef: Maar de beste wargame kwa shooters vind ik nog steeds Hidden & Dangerous deel2!
Yes, Inderdaad een héél lijp spel! Helaas nooit echt doorgebroken, maar wel met super veel opties zoals landmijnen, draadtangen, over muurtjes heen klimmen i.p.v. spingen, tanks waar je met 4 man in kunt zitten, jeeps waar je met 4 man in kunt zitten, eigen equipment samenstellen en zo kan ik nog wel even doorgaan :P ...
Ik denk dat vooral het gebruik van tactiek vele mensen aanspreekt. Bij COD, MOH,... is dit herleid tot een minimum.
micky
Lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 22 sep 2005, 17:09
Locatie: Heerlen

Bericht door micky »

Ik vindt Brothers in Arms in Singelplayer het beste (multiplayer nooit gespeeld) want COD is in de singeplayer gewoon slecht de multiplayer is aan de andere kant vele malen beter.
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

micky schreef:Ik vindt Brothers in Arms in Singelplayer het beste (multiplayer nooit gespeeld) want COD is in de singeplayer gewoon slecht de multiplayer is aan de andere kant vele malen beter.
Earn in blood vind ik wel véééééééééééééél slechter dan Hell's highway.
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Haplo »

rik3445 schreef:
King tiger schreef:
rik3445 schreef:Medal of hornor dan?
De eerste van de reeks?
Nee in het algemeen :wink:
Speel nu een 5 jaar mohaa spearhead in clan verband.
Vind het nog steeds 1 van de beste online multiplayers.
Cod UO komt bij mij op de 2 plaats.

En wat cod2 betreft....
Sp is leuk om te spelen maar multiplayer speelt waardeloos ondanks dat ik toch een vrij stevige pc heb staan.
Mvg/Best regards, Sipke
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Ik heb een lange tijd de COD-reeks gespeeld in clanverband.
COD1 heb ik gespeeld bij [12thFSD] die tevens een ex-MOHAAclan waren.
COD UO ook bij [12thFSD] en later overgestapt naar 2ndIH (afscheurgroep van FSD). In COD2 speelde ik bij 2ndIH daarna is dat veranderd in teQ. nog geen maand later in e Q u a l en na nog eens 2 maand zat er weer een naamsverandering aan te komen. Toen heb ik het keyboard maar aan de haak gehangen omdat ik met zo'n kinderachtige clan niet verder wou. Daarbij komt dat het geen echte clan was maar meer een geheel van rivaliderende groepjes.

Uiteindelijk vond ik COD UO nog het leukste spelen tot ik BiA:Road to Hill 30 had ontdekt. Op mijn PC zijn de graphics echt heel goed en de combinatie van tactiek en shooter zint mij wel. Daarom ga ik ook meteen BiA:HH kopen voor op de PS3 , dat spel ziet er echt om op te eten uit !

Conclusie: BiA:RTH30 singleplayer is voor mij het beste.


Shifty
[12thFSD]Lt.Pegasus.D
teQ.lektroluv
e Q u a l - lektro
dennisb
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:21

Bericht door dennisb »

Ik denk dat BIA: HH's meer een computer spel is, ik vind dat soort spellen voor de console zobiezo al minder! :wink:
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

dennisb schreef:Ik denk dat BIA: HH's meer een computer spel is, ik vind dat soort spellen voor de console zobiezo al minder! :wink:
Mijn kreng kan dat niet aan. Vandaar overgeschakeld op de console. COD3 op de XBOX 360 ziet er ookal erg mooi uit , en daar doe ik het voor : de graphics! Daarbij komt dat je de PS3 niet telkens moet voorzien van een nieuwe grapische kaart of processor.
dennisb
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:21

Bericht door dennisb »

Ah zo, Tjah dan zit er niks anders op! :wink:

Ach, op de computer heb je ook erg mooi/goed beeld, mits je een goede hebt! :wink:
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

dennisb schreef:Ah zo, Tjah dan zit er niks anders op! :wink:

Ach, op de computer heb je ook erg mooi/goed beeld, mits je een goede hebt! :wink:
Inderdaad een goede pc is van essentieel belang :lol: .
Als ik berken hoeveel euros ik al uitgegeven heb aan het update van mijn computer dan zit ik al ver boven de inkoopprijs van een playstation 3.
dennisb
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:21

Bericht door dennisb »

Shifty schreef:
dennisb schreef:Ah zo, Tjah dan zit er niks anders op! :wink:

Ach, op de computer heb je ook erg mooi/goed beeld, mits je een goede hebt! :wink:
Inderdaad een goede pc is van essentieel belang :lol: .
Als ik berken hoeveel euros ik al uitgegeven heb aan het update van mijn computer dan zit ik al ver boven de inkoopprijs van een playstation 3.
Of je zet dat oude ding aan de kant, en koopt in één keer een nieuwe want die prijzen van updates daar kun je wel een nieuwe van kopen! :wink:
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

dennisb schreef:
Shifty schreef:
dennisb schreef:Ah zo, Tjah dan zit er niks anders op! :wink:

Ach, op de computer heb je ook erg mooi/goed beeld, mits je een goede hebt! :wink:
Inderdaad een goede pc is van essentieel belang :lol: .
Als ik berken hoeveel euros ik al uitgegeven heb aan het update van mijn computer dan zit ik al ver boven de inkoopprijs van een playstation 3.
Of je zet dat oude ding aan de kant, en koopt in één keer een nieuwe want die prijzen van updates daar kun je wel een nieuwe van kopen! :wink:

Met daarbij nog een HDTV :lol:
Gebruikersavatar
Antex
Lid
Lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 18 okt 2006, 21:23
Locatie: Lier
Contacteer:

Bericht door Antex »

Tussen de deze kies ik voor Brothers in Arms, zeer goede single player, squad based teamwork, wat ik op de duur wel mis bij Call of Duty, waar het alleen maar run en shoot is, en geen degelijk verhaal is uitgewerkt. Zeker nu met BIA: Hell's Higway onderweg is.
Stond Medal of Honor: Airborne erbij, dan zou ik nog kunnen twijfelen, met het feit uit een vliegtuig te springen (hoe je het ook ziet, het blijft de coolste landingstechniek) en een multiplayer die waarschijnlijk niet te onderschatten word

meer info --> http://www.gamer.nl/doc/36649
82nd All Americans
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

MOH airborne ziet er zeer mooi uit maar laten we wel hopen dat je er langer over doet om het spel uit te spelen dan european assault.
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Leroy
Lid
Berichten: 783
Lid geworden op: 18 aug 2004, 11:25

Bericht door Leroy »

King tiger schreef:
micky schreef:Ik vindt Brothers in Arms in Singelplayer het beste (multiplayer nooit gespeeld) want COD is in de singeplayer gewoon slecht de multiplayer is aan de andere kant vele malen beter.
Earn in blood vind ik wel véééééééééééééél slechter dan Hell's highway.
Je hebt het natuurlijk allang gespeeld. :roll:

Kom op zeg, ga niet oordelen voordat je gespeeld hebt. Een spel oordelen op graphics is hetzelfde als een vrouw enkel oordelen op uiterlijk. :wink:
Plaats reactie