De eerste Wo2 meeting!

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

De eerste Wo2 meeting!

Bericht door Martijn »

De eerste wo2 meeting was vandaag (zondag 8 ferbuari) een feit. Terwijl ik over enkele ogenblikken een pannekoek ga verorberen, zitten er nog enkele forumleden met elkaar te eten.

Ik heb helaas maar een klein stukje van de meet meegemaakt, het gedeelte kamp Vught, maar ik vond het heel erg leuk om eens wat gezichten van de forumleden te zien! Kamp Vught was ook interessant, was er namelijk nog nooit geweest.

Nadat ik Arjen (benmaf) naar het station heb gebracht ben ik weer huiswaarts gekeerd.

Als Gijs online komt zullen er vast en zeker foto's verschijnen!

Plaats hier al je reacties of vragen die betrekking hebben op de meet!
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Het was een zeer aangename dag!


En een ruime 9/10 voor World Burger :wink:
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

was idd lachen ja.
vooral fijn om wat gezichtjes bij de namen te kunnen plakken :).
ik moet zeggen dat kamp vught me meer aansprak dan het museum alhoewel het heel erg klinisch was en er weinig authentieke dingen meer over waren. dat was misschienmaar beter ander kan het je ook zo beklemmen soms.
anyway het was gezellig mensen. :)
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

idd heel erg gezellig en intresant...
vond het allebei mooi,.... Vught ook mooi de meeste mensen vinden een kamp toch niet echt leuk of intresant maar het is echt een aanrader ook mooi opgeknapt enzo.....
Starting up again
Gebruikersavatar
LHek
Lid
Berichten: 762
Lid geworden op: 20 nov 2003, 14:58
Contacteer:

Bericht door LHek »

t Was wel een leuke dag. Kamp Vught was wel iets té netjes opgeknapt maar toch wel mooi om te zien.
De Highland Divisie hal van Bevrijdende Vleugels vond ik natuurlijk prachtig.
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Ik vond de gehele dag erg leuk en intressant,

Vooral het kamp vond ik boeiend, ik vind dat het erg goed was opgezet, je kunt mensen ook dood gooien met informatie, ze lieten vooral de foto's en omgeving voor zich spreken!

Het eten was erg lekker :P
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Zo, weer thuis :)

Gezellige dag gehad en interessant!

Leuk om de gezichten eens bij de nickname te zien en erg grappig om met - vooral de verzamelaars - door een museum te lopen. Dergelijke achtergrond informatie hadden zelfs professionele gidsen niet kunnen geven denk ik.

Zowel in Best als in Vught was ik nog niet eerder geweest en ik vond het zeker de moeite waard. Ook vond ik het fijn dat we ze beiden bezocht hebben, want Vught was te klein om bijvoorbeeld je hele meeting omheen te bouwen.

Overigens nog erg lekker gegeten daarna :)

Ik heb de foto's op internet geëpibreerd. Aangezien we natuurlijk wel met elkaars privacy rekening moeten houden zit er een wachtwoordje op.
Het wachtwoord is per pb bij mij opvraagbaar. Overigens kunnen ook forumleden die niet op de meet zijn geweest ook kijken, het gaat er meer om dat onbekenden van dit forum de foto's niet kunnen bekijken.

Mensen die zelf foto's gemaakt hebben (Peter? Roel?) kunnen deze aan mij doorsturen om ook op de server te laten zetten. de url's plaats ik dan in deze thread.

Overigens zijn het er niet zoveel die ik gemaakt heb, aangezien mijn eerste accu na 2 foto's al leeg was durfde ik niet echt fors gebruik te maken van de tweede accu. Het lijkt een probleem met de betreffende accu, want de tweede heeft het wel gewoon de hele tijd gedaan. Achteraf gezien waren dus meer foto's mogelijk geweest.

Gijs

De URL's van foto's Gijs:

Foto's downloaden (uitpakbaar EXE bestand) (18.7mb):
http://www.proos.nl/wo2meet/gijs1/meet.exe

Foto's online bekijken:
http://www.proos.nl/wo2meet/gijs1/page_01.htm

LET OP - deze url's zijn alleen te bekijken met een wachtwoord, lees bovenstaande tekst ook even om erachter te komen hoe je aan dit wachtwoord komt.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Stijn
Lid
Berichten: 725
Lid geworden op: 06 okt 2003, 19:10
Locatie: Amsterdam

Bericht door Stijn »

Ik vond het een zeer geslaagde dag (op wat loopwerk naar het museum na :? :P ) en zeker voor herhaling vatbaar.
Het was wel een beetje vreemd om (zoals Roel al zei) op stap te gaan naar mensen die je nog niet helemaal kent zeg maar.
In het museum had ik over bepaalde dingen wel zeer mijn twijvels en moesten we serieus helemaal door het museum racen :? :cry:
Ook was kamp Vught zeer interessant en Roel en ik moeten nog maar eens gaan uitzoeken welk onderdeel het kamp bewaakt heeft.
Ook herinner ik Roel eraan dat hij nog even uitzoekt hoe dat met de FUSSILADE :wink: plaats voor de oorlog heeft gezeten!
Ik vond het erg gezellig(en voor herhaling vatbaar) en heb lekker gegeten,
leven de Brabandburgers!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Ik vond het ook erg gezellig en geslaagd. En ik was erg verrast te lezen dat Anne Frank een broer had tijdens de onderduik :?. Gelukkig bleek het in een ander stukje ineens over 'haar vriend Peter' te gaan. Dat klonk bekender.
Best was boeiend, ook al had ik weinig achtergrondkennnis, maar de poppen waren leuk om te zien en ik weet nu dat er ook medailles van plastic bestaan.
Vught was best confronterend, ik was er al vaak in de buurt geweest maar nog nooit in het kamp. Het was mooi nagemaakt, al vond ik de barak te klinisch. Als het daar donkerder was geweest en het wat muf geroken, was ik nog meer onder de indruk geweest. Het kindermonument was verdrietig. :(
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Was het niet Fusillade? uitgesproken: fusi-jade :lol:
of fusiljade?
of fisulade?

:lol:
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

geen iddeeeeeeeeee
maar wel indrukwekkend
of indrekwukend?
Starting up again
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Ik was helaas niet aanwezig... :cry:

Volgende keer beter...

Leuk dat jullie het leuk hebben gehad! :)

Bjorn.
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Ik heb vooral foto's getrokken van voertuigen en uniformen, die komen bij tijd en wijlen op de gallery
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Nix er van :P Show Them!!!
Yorick
Lid
Berichten: 648
Lid geworden op: 28 jan 2004, 18:49
Locatie: Doorwerth, vlakbij Arnhem

Bericht door Yorick »

volgens mij wast erg gzelliej en interessant aan de foto's te zien :)
leuk ook om het leeftijdsverschil te zien :)
"Arnhem bridge. And hold it!"
Gesloten