Verkiezing leukste/mooiste Avatar 2007

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.

Verkiezing leukste/mooiste Avatar 2007

Peiling eindigde op 08 feb 2007, 00:44

Alex
18
25%
Charly1975
12
16%
Haplo
1
1%
Sobel
8
11%
Auke
18
25%
Kleine Feldmaus
5
7%
Brigadeführer Von Pratt
6
8%
Bigshot
1
1%
Zhukov
1
1%
Proos
2
3%
Mannerheim
1
1%
 
Totaal aantal stemmen: 73

Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

Ja, ik sta dan wel wat lager in de lijst, maar Kameraad Meklin doet ook nog mee hoor! :wink:

Afbeelding
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

Boycot de Communisten :evil:
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Die van Auke is ook heel mooi en verdiend het ook wel om te winnen, echter ontbreekt het nog aan de stemmen.

Edit: ik zag nu pas dat Auke wel heel dreigend aan het stemmen winnen is dus denk ik toch maar dat ik bovenstaande intrek :wink:
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

Ik ben al héél tevreden dat ik stemmen heb kunnen bemachtigen... Ik bedank de mensen die tot nu toe voor mij gestemd hebben... :wink:

En aan Alex en Charly1975, die ook een schitterende avatar hebben, moet ik echter vermelden dat ik voor hun achtervolger Auke heb gestemd... :P

Sorry é :lol: :wink:
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Charly1975 schreef: @Skylighter: bedankt :lol:
Ach jah, ik kan een collega ook moeilijk in de kou laten staan. :lol:
Gebruikersavatar
Daan S.
Lid
Berichten: 971
Lid geworden op: 10 mar 2004, 21:48

Bericht door Daan S. »

Ik heb op Sobel gestemd,

Heb zo 10 euro verdiend :wink:

Mijn avatar blijft uiteraard de mooiste, diegene die wint komt dus op de 2de plaats
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

Auke gaat wel heer erg hard nou :shock:
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

alex schreef:Auke gaat wel heer erg hard nou :shock:
Terecht, al zeg ik het zelf.. :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Ajacied8989
Lid
Berichten: 577
Lid geworden op: 02 jun 2006, 20:09
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

Ook mijn stem is naar die van Auke gegaan. :=)
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Ik doe er alles aan om in 2007 een beker boven mijn avatar te krijgen en open zelfs nog een poll met de bedoeling deze te winnen.....werken jullie niet mee.....daar gaat mijn onnavolgbaar-perfect-bedacht-foutloos-plan :P

Moet zeggen dat ik als ik alleen de Avatar zou bekijken uit WOII oogpunt uiteraard ook voor Auke zou kiezen, echter heb ik bewust gekozen voor een topic met leukste/mooiste in de titel omdat er ook aardig wat gebruikers zijn zonder WOII als onderwerp.

Aangezien, zoals jullie allen waarschijnlijk wel ondertussen weten, ik wel van humor houd en aangezien ik Bert en Ernie wel humor vind hebben tussen deze Avatars (en ik Alex iets hoorde zeggen over een geldelijke beloning :P ) is mijn eerste keus nog steeds Alex. Wel vermeld willen hebbende dat Auke absoluut rotsvast op de 2e plaats staat.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
henkdemol
Lid
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 feb 2007, 19:16

Bericht door henkdemol »

Charly1975 schreef:Ik doe er alles aan om in 2007 een beker boven mijn avatar te krijgen en open zelfs nog een poll met de bedoeling deze te winnen.....werken jullie niet mee.....daar gaat mijn onnavolgbaar-perfect-bedacht-foutloos-plan :P

Moet zeggen dat ik als ik alleen de Avatar zou bekijken uit WOII oogpunt uiteraard ook voor Auke zou kiezen, echter heb ik bewust gekozen voor een topic met leukste/mooiste in de titel omdat er ook aardig wat gebruikers zijn zonder WOII als onderwerp.

Aangezien, zoals jullie allen waarschijnlijk wel ondertussen weten, ik wel van humor houd en aangezien ik Bert en Ernie wel humor vind hebben tussen deze Avatars (en ik Alex iets hoorde zeggen over een geldelijke beloning :P ) is mijn eerste keus nog steeds Alex. Wel vermeld willen hebbende dat Auke absoluut rotsvast op de 2e plaats staat.
wat sportief :P
malarkey
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 11 jul 2005, 20:00
Locatie: ERgens

Bericht door malarkey »

Gestemt op Alex!! Bert en Urnie rules!! 8) :P
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Even het topic opgeschoond van al die flauwe ongein. We gaan weer door met de mensen die wel normaal met een verkiezing (spelletje!) kunnen omgaan.

Helaas voor Alex betekent dit wel dat hij 2 punten aftrek krijgt, namelijk de stemmen van Jeffrey en Henkdemol. Vervelend voor je, maar bedank Jeffrey maar ervoor.

Geen reacties meer in dit topic hierover. Verder gaan over de poll, want hij is spannend!

/Edit: Nogmaals posts verwijderd. Niet meer over dit onderwerp, betekent niet meer over dit onderwerp. Misschien goed bedoeld, maar ik lees mijn pb's...
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

Martijn schreef:Helaas voor Alex betekent dit wel dat hij 2 punten aftrek krijgt, namelijk de stemmen van Jeffrey en Henkdemol.
Heb je deze van Alex' totaal af kunnen trekken? Ik zou zweren dat hij er net twee meer had (17, en nu 15)...
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Auke maar dan klopt het toch ?

Martijn heeft er bij Alex twee afgehaald schrijft ie dus zal hij ze er ook wel afgehaald hebben.

Misschien dat ie er één bij jou en één bij jou bij kan plaatsen :wink:
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gesloten