Kiezer tegen dubbele nationaliteit.

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Seyffardt schreef:De uitzondering die de regel bevestigt?
Gottegot, Seyffardt. Wat teleurstellend dat je jezelf verlaagt tot zo'n dooddoener.
Het is me duidelijk dat je vasthoudt aan je beeld dat alle Moslims fundamentalisten zijn en dat je argumenten afdoet als onzin of als uitzonderingen die de regel bevestigen. Jammer.
De wereld kan er een stuk mooier uitzien als hij niet verkleurd zou worden door je vreemdelingenangst.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
monmax
Lid
Berichten: 453
Lid geworden op: 26 nov 2002, 22:10

Bericht door monmax »

OT= off topic
okke schreef:...

@monmax: wat bedoel je met (OT), en wat werkte bij Balkenende ook al niet?
In het eerste of tweede verkiezingsdebat tussen Bos en Balkenende vroeg Bos aan Balkenende om 3 voorbeelden van sociaal beleid van het kabinet, vervolgens om 2 en ten slotte om 1 voorbeeld. Balkenende kon hier niet op antwoorden.

Het slaat trouwens alleen op de letterlijke zinsnede, niet op de inhoud van de reply.
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

okke schreef:
Seyffardt schreef:De uitzondering die de regel bevestigt?
Gottegot, Seyffardt. Wat teleurstellend dat je jezelf verlaagt tot zo'n dooddoener.
Het is me duidelijk dat je vasthoudt aan je beeld dat alle Moslims fundamentalisten zijn en dat je argumenten afdoet als onzin of als uitzonderingen die de regel bevestigen. Jammer.
De wereld kan er een stuk mooier uitzien als hij niet verkleurd zou worden door je vreemdelingenangst.
Okke, ik neem alles terug. Je hebt helemaal gelijk. De Islam is dé toekomst voor Nederland en is een religie die het beste met ons voor heeft. Allah Achbar! _/-\o- _/-\o- _/-\o-
Laatst gewijzigd door Seyffardt op 31 mar 2007, 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
"Dat ick zal wederkeeren in mijnen Regiment"
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

hendrik schreef:
PVV ook. SP kijkt daarentegen naar het heden en alle problemen, die we anno 2007 hebben.
_/-\o-
hendrik schreef:
mannerheim schreef:Leg uit...
Okke en ik komen met keiharde cijfers, die jullie vermoedens en vooroordelen onderuit halen. Jullie kunnen dat niet. Nog meer uitleg nodig?
Ik zie geen cijfers.
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
THOR
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:57
Locatie: ARNHEM

Bericht door THOR »

Albayrak ziet eigen belangenverstrengeling


http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=330 ... trengeling
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal méér dan lijf en goed verliezen;
dan dooft het licht...
Plaats reactie