SS'ers bijeen?

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
THOR
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:57
Locatie: ARNHEM

Bericht door THOR »

MARKET GARDEN schreef:
Dodo schreef:
THOR schreef:Nou vrijwel rustig.
Ruim 60 man opgepakt van de tegendemonstranten :)
Het is altijd het zelfde liedje,als rechts vreedzaam wil demonstreren gaat de linksen het verstoren.
En maar riepen over democratie in nederland.
Vind je het gek? Rechts demonstreert vreedzaam voor de daders van de meest grote doelbewuste slachting (lees: holocaust) in de wereldgeschiedenis.

Bij ieder normaal mens gaat het bloed koken als ze dit soort manifestaties zien.
Volgens de locale kranten ging de demonstratie tegen de komst van goedkope Poolse arbeidskrachten.
Het ontkennen van de holocaust is bij wet verboden en zal dus nooit onderwerp van een demonstratie kunnen zijn.
Zo! dat misverstand is ook opgelost,nietwaar dodo?
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal méér dan lijf en goed verliezen;
dan dooft het licht...
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

THOR schreef:
MARKET GARDEN schreef:
Dodo schreef: Vind je het gek? Rechts demonstreert vreedzaam voor de daders van de meest grote doelbewuste slachting (lees: holocaust) in de wereldgeschiedenis.

Bij ieder normaal mens gaat het bloed koken als ze dit soort manifestaties zien.
Volgens de locale kranten ging de demonstratie tegen de komst van goedkope Poolse arbeidskrachten.
Het ontkennen van de holocaust is bij wet verboden en zal dus nooit onderwerp van een demonstratie kunnen zijn.
Zo! dat misverstand is ook opgelost,nietwaar dodo?
Ik had de indruk gekregen dat er in de demonstratie de SS geëerd werd. De link tussen de SS en de holocaust hoef ik neem ik aan niet uit te leggen.

Maar als het dus om de komst van goedkope Poolse arbeidskrachten gaat, dan zat ik dus fout.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
hendrik
Lid
Berichten: 236
Lid geworden op: 04 dec 2006, 19:01

Bericht door hendrik »

Ik ben afgelopen zaterdag zelf bij de zogenoemde vreedzame demonstratie van de NVU aanwezig geweest. Voor de demonstratie begon, moest er door de organisatie zelf op de demonstranten worden gewezen, dat het brengen van de Hitlergroet verboden was en dat het meevoeren van Nazi-symbolen verboden was. Zegt mij voldoende. Bovendien zong de meute na de demonstratie op het station het Horst Wessellied. En deze groepering beweert niet nazistisch te zijn? Als de NVU niet nazistisch is, is de paus gereformeerd.
That's democracy
Winston Churchill na zijn verkiezingsnederlaag meteen na de oorlog.
MARKET GARDEN
Lid
Berichten: 470
Lid geworden op: 12 aug 2005, 09:51
Locatie: Nijmegen

Bericht door MARKET GARDEN »

hendrik schreef:Ik ben afgelopen zaterdag zelf bij de zogenoemde vreedzame demonstratie van de NVU aanwezig geweest. Voor de demonstratie begon, moest er door de organisatie zelf op de demonstranten worden gewezen, dat het brengen van de Hitlergroet verboden was en dat het meevoeren van Nazi-symbolen verboden was. Zegt mij voldoende. Bovendien zong de meute na de demonstratie op het station het Horst Wessellied. En deze groepering beweert niet nazistisch te zijn? Als de NVU niet nazistisch is, is de paus gereformeerd.
Dat is hier niet het punt, het is niet verboden nazistisch te zijn, wel om de holocaust te ontkennen of bijvoorbeeld de hitlergroet te brengen.
Het thema van de demo was "tegen goedkope arbeidskrachten uit voormalig oostbloklanden"

Overigens heeft de burgemeester van Doetinchem (Kaiser) een onderzoek ingesteld of er inderdaad het Horst Wessellied is gezongen op het station, wat volgens mij in Nederland niet eens verboden is.
De waarheid komt met de jaren
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

hendrik schreef:Ik ben afgelopen zaterdag zelf bij de zogenoemde vreedzame demonstratie van de NVU aanwezig geweest. Voor de demonstratie begon, moest er door de organisatie zelf op de demonstranten worden gewezen, dat het brengen van de Hitlergroet verboden was en dat het meevoeren van Nazi-symbolen verboden was. Zegt mij voldoende. Bovendien zong de meute na de demonstratie op het station het Horst Wessellied. En deze groepering beweert niet nazistisch te zijn? Als de NVU niet nazistisch is, is de paus gereformeerd.
Mag ik vragen wat jij daar deed?
"Dat ick zal wederkeeren in mijnen Regiment"
Gebruikersavatar
hendrik
Lid
Berichten: 236
Lid geworden op: 04 dec 2006, 19:01

Bericht door hendrik »

Voor het plaatselijk weekblad foto's maken. Ik ben fotograaf van beroep.
That's democracy
Winston Churchill na zijn verkiezingsnederlaag meteen na de oorlog.
Gebruikersavatar
hendrik
Lid
Berichten: 236
Lid geworden op: 04 dec 2006, 19:01

Bericht door hendrik »

MARKET GARDEN schreef: Dat is hier niet het punt, het is niet verboden nazistisch te zijn, wel om de holocaust te ontkennen of bijvoorbeeld de hitlergroet te brengen.
Het thema van de demo was "tegen goedkope arbeidskrachten uit voormalig oostbloklanden"

Overigens heeft de burgemeester van Doetinchem (Kaiser) een onderzoek ingesteld of er inderdaad het Horst Wessellied is gezongen op het station, wat volgens mij in Nederland niet eens verboden is.
Het Horst Wessellied is in Nederland, voor zover mij bekend, niet verboden. In Duitsland daarentegen wel. Maar het feit, dat dit lied de partij-hymne van de NSDAP was, de partij, die de holocaust heeft bedacht en uitgevoerd, doet mij gruwelen. De NVU heeft afgelopen zaterdag elk klein kansje aangegrepen om zijn sympathie met de nazi's te betuigen.

En nee, het nazisme is in Nederland niet verboden. In Duitsland weer wel. Waarom is het nazisme in Nederland niet verboden? Ten eerste omdat het indruist tegen het recht op vrije meningsuiting en ten tweede omdat het anders ondergronds de kop op had gestoken. Het kan maar beter legaal en onder controle te houden zijn dan illegaal en volledig escaleren, zoals in het oosten van Duitsland al meerdere malen is gebeurd.
That's democracy
Winston Churchill na zijn verkiezingsnederlaag meteen na de oorlog.
MARKET GARDEN
Lid
Berichten: 470
Lid geworden op: 12 aug 2005, 09:51
Locatie: Nijmegen

Bericht door MARKET GARDEN »

hendrik schreef:
MARKET GARDEN schreef: Dat is hier niet het punt, het is niet verboden nazistisch te zijn, wel om de holocaust te ontkennen of bijvoorbeeld de hitlergroet te brengen.
Het thema van de demo was "tegen goedkope arbeidskrachten uit voormalig oostbloklanden"

Overigens heeft de burgemeester van Doetinchem (Kaiser) een onderzoek ingesteld of er inderdaad het Horst Wessellied is gezongen op het station, wat volgens mij in Nederland niet eens verboden is.
Het Horst Wessellied is in Nederland, voor zover mij bekend, niet verboden. In Duitsland daarentegen wel. Maar het feit, dat dit lied de partij-hymne van de NSDAP was, de partij, die de holocaust heeft bedacht en uitgevoerd, doet mij gruwelen. De NVU heeft afgelopen zaterdag elk klein kansje aangegrepen om zijn sympathie met de nazi's te betuigen.

En nee, het nazisme is in Nederland niet verboden. In Duitsland weer wel. Waarom is het nazisme in Nederland niet verboden? Ten eerste omdat het indruist tegen het recht op vrije meningsuiting en ten tweede omdat het anders ondergronds de kop op had gestoken. Het kan maar beter legaal en onder controle te houden zijn dan illegaal en volledig escaleren, zoals in het oosten van Duitsland al meerdere malen is gebeurd.
Klopt als een bus, Nederland gaat hier heel anders mee om dan Duitsland.
De waarheid komt met de jaren
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

hendrik schreef:Voor het plaatselijk weekblad foto's maken. Ik ben fotograaf van beroep.
Helemaal duidelijk :)
"Dat ick zal wederkeeren in mijnen Regiment"
Gebruikersavatar
hendrik
Lid
Berichten: 236
Lid geworden op: 04 dec 2006, 19:01

Bericht door hendrik »

Wil je mijn pincode ook nog weten? ;)
That's democracy
Winston Churchill na zijn verkiezingsnederlaag meteen na de oorlog.
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Welnee...als je geld aan me kwijt wilt dan zal ik je mijn rekeningnummer wel mailen. De grootte van het bedrag laat ik geheel aan jouw beleefdheid over :lol:
"Dat ick zal wederkeeren in mijnen Regiment"
Gebruikersavatar
hendrik
Lid
Berichten: 236
Lid geworden op: 04 dec 2006, 19:01

Bericht door hendrik »

Ik kan het dan niet altijd met je eens zijn, humor heb je in ieder geval wel ;) En dat waardeer ik.
That's democracy
Winston Churchill na zijn verkiezingsnederlaag meteen na de oorlog.
Gebruikersavatar
Goof
Lid
Berichten: 236
Lid geworden op: 23 nov 2006, 18:43
Locatie: 's-Gravenzande

Bericht door Goof »

Een blik op de website

Code: Selecteer alles

http://www.NVU.nl
en je hoeft je niets meer af te vragen... :mad:

//edit:
Even de link in code veranderd. Zo kan wo2.nl van buitenaf (bijv. google) niet geassocieerd worden met deze extreem-rechtse kliek.

Groeten,

Dodo
Wie uit de geschiedenis niets leert moet dulden dat deze zich steeds herhaalt.
Rednas
Lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 17 jul 2006, 16:39

Bericht door Rednas »

Goof schreef:Een blik op de website http://www.NVU.nl en je hoeft je niets meer af te vragen... :mad:
Inderdaad, walgelijk, zich voordoen als urologen :roll:
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Bericht door Wouter »

Een snelle Google zoek opdracht produceert dit...

Code: Selecteer alles

http://www.nvu.info/
Daar even rondklikken levert een heel aantal nazistische uitspraken op...

LEVE HET GROOT-GERMAANSE RIJK !

LEVE DE GERMAANSE VOLKEREN IN EUROPA !

IN DE GEEST VAN HET POLITIEK SOLDATENDOM

TEGEN ROODFRONT EN REAKTIE !



Rudolf Hess
Martelaar voor de vrede

Reeds op jonge leeftijd was Rudolf Hess een patriot in hart en nieren en bereid daar de consequenties uit te trekken.

Politiek soldaat Peter Ton
Een Germaanse strijder voor Volk en Vaderland

Peter Ton was de eerste W.A.-man die tijdens de uitoefening van zijn plicht op laffe wijze werd vermoord. Hij viel onder de kogelhagel van de Nederlandse politie, van de door ons zo zeer gehate reaktie dus.

Overleden Kameraden
Kranslegging bij graven van de NSB-ers
Peter Ton en von Lutzow

Gisteren, 17 mei was het voor mij een bijzondere dag, om een uur zou een delegatie van de NVU onder leiding van Constant Kusters de voorzitter naar Den Haag komen om een krans te leggen op het graf van Peter Ton en von Lutzow. Beiden zijn begraven op oud Eik en Duinen, het zijn opvallende graven, immers de grafstenen zijn gesierd met de wolfsangel, het bekende NSB teken.




:frownno:

//edit:
Even de link in code veranderd. Zo kan wo2.nl van buitenaf (bijv. google) niet geassocieerd worden met deze extreem-rechtse kliek.

Groeten,

Dodo
Deas Gu Cath
Plaats reactie