Verkoopervaring met Miesjel van dit forum

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gesloten
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ik neem aan dat er op dit moment niets aan het verhaal is toe te voegen. Ik ga er vanuit dat we of snel nieuws hebben, of dat er andere dingen gebeuren op dit forum. Waarover ook jij dan geïnformeerd wordt, eventueel via dit topic.

Period!
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Markoz
Lid
Berichten: 211
Lid geworden op: 20 apr 2006, 16:03
Locatie: Delfzijl

Bericht door Markoz »

Proos schreef:Slechte of goede ervaringen kunnen hier gepost worden.
Ah.. In dat geval: Ik heb tot nu toe alleen nog maar goede ervaringen opgedaan met aankopen via Miesjel :)
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

zero schreef: Wees dan een vent en reageer hier.
Helemaal mee eens!!!
Ben erg benieuwd... :roll:
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Weten jullie wat ook vals is? Beschuldigingen uiten als het nog niet bevestigd is. Weten jullie wat nog meer vals is? Persoonlijk berichten quoten op een ander forum.

Weten jullie wat eerlijk is? Hand in eigen boezem steken.
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Haplo »

Bigshot schreef:Weten jullie wat ook vals is? Beschuldigingen uiten als het nog niet bevestigd is. Weten jullie wat nog meer vals is? Persoonlijk berichten quoten op een ander forum.

Weten jullie wat eerlijk is? Hand in eigen boezem steken.
Helemaal mee eens.
Kan het zelf niet beter zeggen.
Mvg/Best regards, Sipke
Gebruikersavatar
willysproject
Lid
Berichten: 716
Lid geworden op: 24 feb 2005, 23:20

Bericht door willysproject »

Een hoog moraalfilosoof - Jerry Springer-gehalte 8) Maar wat ben ik daar mee??? :?:

Euh... Betaal jij mij anders mijn 230 euro terug????? Ik zal u anders mijn rekeningnummer PM'en... 8)

Bigshot schreef:
Weten jullie wat eerlijk is? Hand in eigen boezem steken.
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Misschien heb jij er nu niets aan, willysproject, maar zolang de beschuldiging niet bevestigd is, vind ik het niet gepast om Misjel door het slijk te halen op de manier waarop dat door anderen in de voorgaande 5 pagina's gebeurd is.

Ik begrijp dat willysproject met Misjel snel duidelijkheid wil over een (ver)koop die niet goed gegaan is. Maar stel dat het niet aan Misjel ligt dat willysproject zijn aankoop nog niet heeft ontvangen. Gaat iedereen zijn woorden van de voorgaande bladzijden dan weer terugdraaien?

Ik vind het jammer dat de geestdrift en belangstelling niet uitgegaan is naar sympathie voor de situatie van willysproject, maar voornamelijk in negatieve uitingen naar Misjel. Ik hoop voor jou, willysproject, dat je zo snel mogelijk je aankoop binnen hebt, of dat je je geld terug hebt.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Gebruikersavatar
Auke J.
Lid
Berichten: 524
Lid geworden op: 21 feb 2006, 19:51
Locatie: Alkmaar

Bericht door Auke J. »

We hebben inderdaad nog geen enkel bericht van misjel in dit topic ontvangen ( behalve de quote uit een gesloten topic), ik denk dat we eerst moeten wachten op zijn reactie. ( die niet in een gesloten topic is geplaatst) zodat we erop kunnen reageren? Voordat we conclusies gaan trekken.
Blessent mon coeur d’une langueur monotone.
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

okke schreef:Misschien heb jij er nu niets aan, willysproject, maar zolang de beschuldiging niet bevestigd is
Er zijn meerdere mensen die hier bevestigen dat een deal met Miesjel niet goed is afgelopen..
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Ja inderdaad, precies 3. Eentje die we nog aan het onderzoeken zijn. En twee anderen die vertraagd hun spullen wel kregen. Dus hoogstens kan Miesjel in die twee gevallen slordig handelen ten laste gelegd worden.

En nogmaals op dit moment valt er van de kant van Miesjel weinig te zeggen. Dus houd op met stemmingmakerij totdat Miesjel maandag ons uitsluitsel kan geven over de deal met Willysproject.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
SignalH
Lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 24 feb 2005, 21:10

Bericht door SignalH »

Iets meer dan twee maanden laten aanslepen noemt men hier "Slordigheid" :?: :?: :?:
We spreken hier wel over een bedrag van 230 Euro :!:

Zoiets laten "slingeren" getuigt van zéér weinig respect en zeker als het uitgaat van iemand met een "voorbeeldsfunctie".

Als ik iets verkoop, volg ik dit zelf op als service naar de koper toe.
Deze krijgt een bevestiging van elke stap en een foto (heb geen scanner) van het verzendingsbewijs de dag van verzending (is dag van de betaling + 1). In principe neemt een "deal" tussen Nederland en België een werkweek in beslag. Dus neem me niet kwalijk dat ik hier met een stijgende verbazing al die excuses en mooipraterij lees.

Vriendelijke groeten,
If you always follow, you'll never lead
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

SignalH schreef:Iets meer dan twee maanden laten aanslepen noemt men hier "Slordigheid" :?: :?: :?:
We spreken hier wel over een bedrag van 230 Euro :!:
Ik kan je adviseren om iets beter te lezen. Ik spreek nog niet uit over de 230 euro. Dit is in onderzoek. Vrij normaal lijkt me, in Nederland ben je pas schuldig als het duidelijk bewezen is.
Slorigheid slaat op de leveringen die aan de late kant zijn. De andere twee voorbeelden die hier worden aangehaald dus.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Martijn schreef: Slorigheid slaat op de leveringen die aan de late kant zijn. De andere twee voorbeelden die hier worden aangehaald dus.
Hoe noemt men dit dan?
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Michiel M. schreef:
Martijn schreef: Slorigheid slaat op de leveringen die aan de late kant zijn. De andere twee voorbeelden die hier worden aangehaald dus.
Hoe noemt men dit dan?
Dit noemen we "in afwachting van onderzoek".
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

....

Goede benaming! :roll:
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gesloten