Verkoopervaring met Miesjel van dit forum

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
willysproject
Lid
Berichten: 716
Lid geworden op: 24 feb 2005, 23:20

Bericht door willysproject »

Ik vind niet dat dit een zaak tussen ETO forum en de forumleiding van dit forum is. Daarom verzoek ik ook op te houden dergelijke posts te verspreiden...
Het is tussen Miesjel en mij... Ik hoop dat Miesjel mij komende week meer info kan verschaffen. Beter zou zijn moest dat boek alsnog toekomen... Al vrees ik dat het er ondertussen een beetje te laat voor wordt om dat nog te hopen
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

Waarom reageerd Miesjel wel in mededelingen en niet hier?
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

779 schreef:MSN Gesprek d.d. 24-02-2007:

Miesjel zegt:
Ik heb Proos in vertrouwen verteld wat destijds mijn persoonlijke redenen waren, en ik denk dat hij wil voorkomen dat al mijn persoonlijke problemen het wereld wijde web in geslingerd worden
Reactie Martijn via het forum via PB:

Martijn zegt via PB:
Wat mij dan weer tegen de haren strijkt is het feit dat de gehele staff van vanalles wordt beschuldigd, waar wij niet aan kunnen doen. Nu weer wordt een moderator beschuldigd van iets, waar de rest van de staff eigenlijk niets van weet.
Ik neem aan de geloofwaardigheid nu wel helemaal ver te zoeken is en dit bewijst dat toch een deel van de staff op de hoogte was van deze praktijken. Ze gesteund hebben en nu met leugens de boel probeert te ontkennen. Dit bewijst dus ook dat Martijn in de handel zit ermee.

Leden, laat die zielige lui links liggen, en maak uw marktplaats deals hier. Waar wij als moderators ervoor zorgen dat alles wel eerlijk verloopt en wel de guts hebben om direct actie te ondernemen wanneer iets fout gaat in de transactie. Deze staff is wel200% fraude vrij.

779
Het begint wel steeds meer duidelijk te worden wat bepaalde derden met dit voorval willen aanvangen. Laat iedereen zich er verder zelf een oordeel over vellen, ik geef in ieder geval aan dat wanneer iemand mij in vertrouwen iets mededeelt, dat het ook in vertrouwen is. En blijft. Dat heeft met integriteit te maken.

Het is momenteel wel een feit dat er op het eto forum een topic staat hierover, dat vanmiddag even weg was, en nu dus weer terug. In ieder geval staat het iedereen vrij zijn handel op een ander forum te doen. Zoals zo vaak gezegd: het mág op dit forum, maar het hoeft niet. Je mag gerust naar het eto forum, no harm done. Maar kom dan aub niet hier de sfeer verzieken, want dan ga ik op een gegeven moment over tot hardere maatregelen. Me dunkt dat we tot nu toe veel geaccepteerd hebben.

Vanaf nu keert dit topic dan ook terug naar het onderwerp waarvoor Gerd het heeft geopend. Op sanctie van verwijdering van posts en/of tijdelijek bans. Ik eis respect naar de plaatser van dit topic, ik laat het nu niet verder misbruiken.

Ik hoop dat we binnenkort meer weten.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Ja Gerd, ik weet hoe je het beleeft. Ik heb precies de zelfde ervaring met een andere verkoper meegemaakt. Het gaat om een ammie, die ik niet per naam zal noemen (wie de bal kaatst kan hem onterecht terug verwachten, helaas).
Telkens kwamen er excuses voor het laat verzenden. Later was het weer foutief gelabeld enz enz. Ik wacht nu nog steeds op een bedrag van de verkoper. Nog steeds ja, want het is reeds meer dan een half jaar geleden. Er is geen optie om je geld terug te krijgen (als de verkoper je weigert). Het enige wat je kan doen, is melden bij politie die er waarschijnlijk ook niets mee kunnen.
Hierbij wil ik alle mensen die minder vaak via internet handelen ook waarschuwen, dat als je je item niet binnen een aantal dagen hebt, gelijk de verkoper moet mailen. Argwaan blijkt helaas nodig te zijn.
Wat ik verder met dit forum doe, weet ik nog niet. Het gaat berg afwaarts wat ook blijkt in Shifty's topic.
(PS, wel jammer dat je alle Nederlanders over een kam scheert. Gelukkig ben ik Limburger, en kan me dan volgens vele Nederlanders reserve belg noemen ;))

En dat voor een voorbeeldfunctie: http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=107 ... c&start=15
edit
Oja.... Ik weet niet of het een speciale editie van MK was die je had gekocht, maar mocht je alsnog een MKwillen kopen, dan weet ik wel een leuke site voor je..
Laatst gewijzigd door pionier op 24 feb 2007, 20:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Miesjel schreef:Ik heb jarenlang gedaan over de reputatie die ik opgebouwd heb als goede handelspartner, en zal er dan ook alles aan doen om deze te behouden.
Nou, volgens mij denkt hij zelf toch heel anders over zijn 'reputatie' dan vele andere leden hier...
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Markoz
Lid
Berichten: 211
Lid geworden op: 20 apr 2006, 16:03
Locatie: Delfzijl

Bericht door Markoz »

Shifty schreef:
Brigadeführer Von Pratt schreef:Wat ik niet begrijp is dat er over dit voorval uitgebreid wordt gepraat op het ww2-eto forum...
Ze hebben daar toch een volkomen andere staff...? Dus wat is dan de link tussen ons forum... :?

zie http://www.ww2-eto.com/forum/index.php? ... g37408#new
ETO probeert haar leden gewoon te beschermen van oplichting .. :wink:
Ik vind het eerder een steek onder water en een zeer vuile manier om "concurrentie" te behandelen dan het beschermen van eigen leden. Zeker het laatste stukje dat extra groot is neergezet. Naar mijn mening gewoon zeer misselijk.

Overigens valt het me ook op dat de sfeer op dit forum de laatste tijd sterk achteruit gaat. Ik denk dat dit nog niet eens komt doordat de kwaliteit achteruit gaat, eerder door het feit dat sommige mensen te arrogant worden om hier nog te posten en zich over duidelijk te goed voelen om hun kennis te delen met anderen. Gelukkig zijn er ook nog zat anderen die wel normaal kunnen posten :)
Laatst gewijzigd door Markoz op 24 feb 2007, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

Michiel M. schreef:
Miesjel schreef:Ik heb jarenlang gedaan over de reputatie die ik opgebouwd heb als goede handelspartner, en zal er dan ook alles aan doen om deze te behouden.
Nou, volgens mij denkt hij zelf toch heel anders over zijn 'reputatie' dan vele andere leden hier...
"Hij zal er alles aan doen om het te behouden" behalve een reactie geven in dit topic ...(wat niet op slot zit)...
Zo heb ik mijn oordeel erg snel gedaan, en denk andere leden ook zo. :|
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Markoz schreef:Overigens valt het me ook op dat de sfeer de laatste tijd sterk achteruit gaat. Ik denk dat dit nog niet eens komt doordat de kwaliteit achteruit gaat, eerder door het feit dat sommige mensen te arrogant worden om hier nog te posten en zich over duidelijk te goed voelen om hun kennis te delen met anderen. Gelukkig zijn er ook nog zat anderen die wel normaal kunnen posten :)
Heb je het nou over ETO of over dit forum ???
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Markoz
Lid
Berichten: 211
Lid geworden op: 20 apr 2006, 16:03
Locatie: Delfzijl

Bericht door Markoz »

Michiel M. schreef:
Markoz schreef:Overigens valt het me ook op dat de sfeer de laatste tijd sterk achteruit gaat. Ik denk dat dit nog niet eens komt doordat de kwaliteit achteruit gaat, eerder door het feit dat sommige mensen te arrogant worden om hier nog te posten en zich over duidelijk te goed voelen om hun kennis te delen met anderen. Gelukkig zijn er ook nog zat anderen die wel normaal kunnen posten :)
Heb je het nou over ETO of over dit forum ???
Excuses, heb het even duidelijker gemaakt. Bedoelde dus dit forum
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Markoz schreef: Excuses, heb het even duidelijker gemaakt. Bedoelde dus dit forum
Ok, no offence taken :wink:
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Laatste keer. Terug naar het onderwerp.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Markoz
Lid
Berichten: 211
Lid geworden op: 20 apr 2006, 16:03
Locatie: Delfzijl

Bericht door Markoz »

Proos schreef:Laatste keer. Terug naar het onderwerp.
Wat valt er nog on-topic te posten? Onze ervaringen met Miesjel? (Ik heb iig goede ervaringen met hem) of dat we hopen dat het nog allemaal op zijn pootjes terecht komt? No offence.. Maar ik denk dat er verder nog weinig te zeggen valt over dit onderwerp en het nu even afwachten is. Meerdere mensen beginnen in dit topic over de sfeer op het forum waarom zou daar in de tussentijd niet op een NORMALE manier over gediscussierd kunnen worden? Desnoods in een ander topic?
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

In een ander topic is dat geen enkel probleem, mits het natuurlijk op een normale manier gebeurd ;), we willen ons hier enkel beperken tot het onderwerp: Miesjel.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Slechte of goede ervaringen kunnen hier gepost worden. In ieder geval wil ik niets meer over een andere forum horen of verwijten over andere zaken. Alleen nog meer de basis waarom dit topic werd geopend. Ook ik heb aangegeven dat we nog even afwachten: aangezien Michel dan de tijd heeft om eventueel met bewijs te komen.

Voor de rest even afwachten dus.
Laatst gewijzigd door Proos op 24 feb 2007, 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
zero
Lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 06 jul 2005, 13:15
Locatie: noordbergum

Bericht door zero »

Wat valt er over dit onderwerp nog meer te zeggen als Miesjel hier niet reageerd maar wel in de topic die op slot zit.
Wees dan een vent en reageer hier.
Lieve mensen ga ook eens naar de site van onze engeltje
http://www.bieuwkjemaaike.vlindersite.nl
Gesloten