Krant: Neonazi weer op vrije voeten

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Plaats reactie
IJsbrand
Lid
Berichten: 155
Lid geworden op: 16 apr 2006, 07:10
Locatie: Overijssel

Bericht door IJsbrand »

koos24 schreef:
Ik lees dit met enige verbazing, als je een "groot" verzetsstrijder was kan je de oorlog niet overleefd hebben?!

Dat is natuurlijk klink, klare onzin!
Gelukkig hebben heel veel verzetsstrijders de oorlog overleefd.
Werden die dan ook door de Duitsers met hun vrouw naar een hotel in het Thüringerwoud gestuurd?
Uit de verhoren van Rauter blijkt dat Colijn weinig of geen verzetsdaden heeft gepleegd.
Rauter weet ook te vertellen dat Colijn zich financieel gigantisch heeft weten te verrijken bij de Koninklijke Shell en
door spionage voor de Engelsen in de crisistijd, toen Nederland van armoede kompleet aan de grond zat.
En hoe meer je over dit beestmens leest, hoe minder verwonderlijk het is dat hij zo goed met de Duitsers kon opschieten.
Gebruikersavatar
Motorway
Lid
Berichten: 213
Lid geworden op: 28 feb 2006, 16:22
Locatie: Lichtstad van het Noorden

Bericht door Motorway »

IJsbrand schreef:
koos24 schreef:
Ik lees dit met enige verbazing, als je een "groot" verzetsstrijder was kan je de oorlog niet overleefd hebben?!

Dat is natuurlijk klink, klare onzin!
Gelukkig hebben heel veel verzetsstrijders de oorlog overleefd.
Werden die dan ook door de Duitsers met hun vrouw naar een hotel in het Thüringerwoud gestuurd?
Uit de verhoren van Rauter blijkt dat Colijn weinig of geen verzetsdaden heeft gepleegd.
Rauter weet ook te vertellen dat Colijn zich financieel gigantisch heeft weten te verrijken bij de Koninklijke Shell en
door spionage voor de Engelsen in de crisistijd, toen Nederland van armoede kompleet aan de grond zat.
En hoe meer je over dit beestmens leest, hoe minder verwonderlijk het is dat hij zo goed met de Duitsers kon opschieten.
Ik tel zo'n vijf drogredenen in deze stelling van IJsbrand. Ik kan ze wel aanwijzen maar dan krijg ik natuurlijk om mijn oren dat Rauter "het tegenovergestelde heeft gezegd" en dat "Colijn zich verrijkt heeft".

Ik gooi het maar over een andere boeg: Colijn was namelijk een Surinamer (dit kun je op het internet vinden). Sterker nog Colijn heeft zich schandelijk verrijkt in Suriname (ook op het internet te vinden) en ging pas daarna naar Indie. Hij leerde zijn Surinaams accent af en werd gereformeerd (ik weet niet waar ik dit gevonden heb, waarschijnlijk op het internet). Toen werd hij Minister-President. Wat niemand weet is dat hij stiekem een Surinaams verzetsman was, en in het geheim trouwde met de grootmoeder van Desi Bouterse. Nou, dat verklaart een hoop. (dit kun je ook op het internet vinden, als je de moeite daarvoor neemt). En nu weten we ook hoe Desi aan de macht kwam!

Ik heb gezegd dat het zo is en als je het niet gelooft moet je maar op het internet kijken!

Hier heb je een bron:
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?p=237235#237235

Wacht ook op mijn volgende boek: Ruud Lubbers is een Chinees!
"Auch wenn alle mitmachen - ich nicht!"
De vader van Joachim Fest naar zijn zoon.
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Ik heb hier een aantal posts verwijderd vanwege het feit dat deze volstrekt irrelevant waren.

De discussies dienen over het onderwerp te gaan en niet de persoonlijke integriteit van de diverse forumdeelnemers in twijfel te trekken.

Hierbij het verzoek aan iedereen om hier rekening mee te houden.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
Jim
Lid
Berichten: 2057
Lid geworden op: 09 aug 2004, 03:56
Locatie: Budel
Ontvangen: 25 keer

Bericht door Jim »

Het onderwerp was toch Neonazi op vrije voeten?

Maar daarover heb ik eigenlijk niets meer over terug gevonden.
Van Holocaust ontkennen tot Nederlandse regering voor de oorlog is gepasseerd.

Die Duitse neonazi had samen met een Nederlander iemand van Surinaamse afkomst in het ziekenhuis getrapt. Zodoende was de politie achter hem aan.
Plaats reactie