Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
De oorspronkelijke titel heet 'Malmedy Massacre'. We zijn nu 10pgs. verder en hebben ondertussen alleen 'verhalen' kunnen lezen over wat er bij Baugnez gebeurt zou zijn - zonder bronvermelding(Mattie is helaas niet meer 'aanboord' en heeft niet gereageerd op PM). Verder over het neerschieten van WSS bij Dachau - lekker relevant - en bepaalde mensen die 'ergens' iets gehoord zouden hebben van een of andere opa uit Zuid-Belgie over misdaden door Am. troepen en als klap op de vuurpijl van een mysterieuze 'hec' uit Stavelot of iets dergelijks over de moorden in/rond Stavelot.
Yep, na het lezen van deze 10pgs. is me alles helemaal duidelijk en kan ik eindelijk stoppen met m'n onderzoek...
Had Peiper chosen to attack when he arrived at the Stavelot Bridge instead of waiting for morning, he would have gone through us like a hot knife through butter.
Jullie wilde toch weten van wie ik het had, nou vertel ik het en dan is het nog niet goed
Hij woont niet in Stavelot, maar bij Butchenbach, hij heeft zelf een klein museumpje.
Bedoel je Karl-Heinz Heck? Hij werkt nauw samen met Hans Wijers. Waarschijnlijk heeft hij van hem deze info.
Ik zou het wel fijn vinden als je voortaan duidelijker bent met opgave van bronnen ed. Doordat wij alsmaar moeten gissen komt je niet echt overtuigend over!
Had Peiper chosen to attack when he arrived at the Stavelot Bridge instead of waiting for morning, he would have gone through us like a hot knife through butter.
Dus nu is Karl-Heinz Heck een inwoner van Stavelot die zegt dat er door burgers op de SS werd geschoten?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Geert, ik ben het helemaal met je eens. En als zelfs wij het eens zijn dan zegt dat wel iets
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
zeg dat wel , zo krijgt Raymond zijn zin , nml. door onzin uit te slaan ganse bladzijden te vullen en aandacht op z'n onvolwassenheid te trekken. Armoe troef.
Am Ende steht der Sieg Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
En ineens is die inwoner gaan verhuizen van Stavelot naar Bütgenbach ....
echt geloofwaardig.
Vermoeiende topic .....
Raymond .... goeie tip van iemand die al meer dan 20 jaar in "het vak" zit ..... zet nu eens in 1 enkele post al je feiten op een rij (wie, wat, waar, wanneer, etc).
Misschien - héél misschien - kom je dan geloofwaardiger over.
Indien je dat niet lukt .... geef dan openlijk toe dat je een indianenverhaal aan het vertellen was.
Laatst gewijzigd door Jeeper704 op 22 feb 2006, 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Bring in the Hellcats! (M18 TDs) World War II - European Theater of Operations http://www.ww2-eto.com
Jeeper704 schreef:En ineens is die inwoner gaan verhuizen van Stavelot naar Bütgenbach ....
Precies, en nu zijn we van inwoners (meervoud) van Stavelot bij een inwoner (enkelvoud) van Bütgenbach. En van de inwoner van Brisy horen we helemaal niets meer.
Jeeper704 schreef:Raymond .... goeie tip van iemand die al meer dan 20 jaar in "het vak" zit ..... zet nu eens in 1 enkele post al je feiten op een rij (wie, wat, waar, wanneer, etc).
Lijkt mij inderdaad een uitstekende tip van Jeeper!
goeie tip van iemand die al meer dan 20 jaar in "het vak" zit ..... zet nu eens in 1 enkele post al je feiten op een rij (wie, wat, waar, wanneer, etc).
Ik denk dat dit vergeefse moeite is...
Er komen steeds meer 'nieuwe' pagina's bij, zonder dat er daadwerkelijk iets 'nieuws' wordt gezegd.
Ik denk dan ook dat de moderatoren hier maar hun conclusies uit moeten trekken. Proberen nog iets van te maken of sluiten die handel!
Nieuwe feiten! ik heb zojuist contact gehad met iemand uit Eindhoven die al 15 jaar onderzoek heeft gedaan naar deze zaak, hij zal spoedig alles uitleggen maar is momenteel nog druk bezig met de nieuwste machine van professor Barrabas
Jeeper704 schreef:En ineens is die inwoner gaan verhuizen van Stavelot naar Bütgenbach ....
Precies, en nu zijn we van inwoners (meervoud) van Stavelot bij een inwoner (enkelvoud) van Bütgenbach. En van de inwoner van Brisy horen we helemaal niets meer.
Jeeper704 schreef:Raymond .... goeie tip van iemand die al meer dan 20 jaar in "het vak" zit ..... zet nu eens in 1 enkele post al je feiten op een rij (wie, wat, waar, wanneer, etc).
Lijkt mij inderdaad een uitstekende tip van Jeeper!
Wij wachten met spanning ....
Bring in the Hellcats! (M18 TDs) World War II - European Theater of Operations http://www.ww2-eto.com