wat vinden jullie van Jumpstyle?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

Ik ben ook helemaal niet voor jumpstyle... maar ieder zijn zin zou ik zo zeggen...
Binnekort waait die hype wel weer over... 8)
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Gebruikersavatar
Eric
Lid
Berichten: 1275
Lid geworden op: 15 mei 2005, 21:30

Bericht door Eric »

Iedere keer als ik naar school moet fiets ik langs een aantal basisscholen. Iedere keer als hun dan pauze hebben staat daar heel dat school plein zo gek te springen. Dat ziet er echt gek uit :lol:

Hardcore heeft bij mij toch de prioriteit :evil:
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
jeffie
Lid
Berichten: 426
Lid geworden op: 02 jun 2005, 14:44
Locatie: 0031 - 010

Bericht door jeffie »

Zoals al gezegd luister ik het ook het springen laat ik aan andere over.

Maar het is opeens helemaal in met kleiding, veel muziek, op tv overal zie je het opeens. Voor de Nederlanders, de Nederlandse leeuw is zelf aan het jumpen ( je kan hem bestellen voor op je telefoon). Er zijn zelfs cursussen op tv te volgen hoe je kan jumpen ( op TMF elke vrijdag, een muziek programma). Filmpjes van mensen die jumpen op alle plaatsen in de wereld. Zelf voor het kasteel in Disney land Parijs ( al moet ik zeggen dat sommige filmpjes er best leuk uitzien).

Maar het is inderdaad een grote hype, waait vanzelf wel weer over.
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

Luc J. schreef:
Hij is ook pas 14 jaar maar hij mag inderdaad wel een beetje op zijn spelling letten. ;)
Precies, en dan ben je nog bezig met het leren van lezen en schrijven :roll: ...aap, noot, mies...is allemaal heel erg moeilijk. :|

Maar jumpstyle is al uit. Jumpstyle is dood, hardcore leeft nog! HARDCORE NEVER DIES!
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
jeffie
Lid
Berichten: 426
Lid geworden op: 02 jun 2005, 14:44
Locatie: 0031 - 010

Bericht door jeffie »

Laten we het wel leuk houden voor iedereen jongens. Fouten maken is menselijk. En als iemand problemen heeft met de Nederlandse/Belgische taal kan die daar ook normaal/vriendelijk op aangesproken worden.
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Sommigen hier doen alsof muziekstijlen een soort van gevecht zijn. Jongens toch, leer toch eens aanvaarden dat iedereen zijn stijl heeft. Natuurlijk zijn er wal wannabes tussen, maar dat is altijd zo geweest, in elke stijl.
Uitroepen zoals "Jumpstyle sucks!" laten bij mij toch wat vragen rijzen...
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Persoonlijk ben ik een groot fan van het Nepaleesfreestylehardcorejumpingklompenlinedancing maar ja aangezien dat een nog wat moeilijk aanvaardbare dans is in deze Westerse cultuur zal het helaas nooit doorbreken hier.

Wat je stijl ook is het getuigt pas van echte stijl als je een ander z'n eigen stijl gunt.

Laten we als volwassenen (ook als je minderjarig bent) met elkaar omgaan hier en elkaar niet gaan zitten afze*ken over één of andere muziekstroming. Er zijn serieuzere zaken in de wereld gaande dan het wel of niet zinnig zijn van een muziekstroming.

Als dat niet kan dan is het misschien beter dat dit topic, tijdelijk, op slot gaat ?? Maar daar heb ik uiteraard geen zeggenschap over :wink:
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
jeffie
Lid
Berichten: 426
Lid geworden op: 02 jun 2005, 14:44
Locatie: 0031 - 010

Bericht door jeffie »

Meen je dit Charly? En ik maar denken dat ik de enigste hier was met een liefde voor Nepaleesfreestylehardcorejumpingklompenlinedancing.

Nee zonder gein. Had het al op de eerste pagina gezegd. Respecteer elkaar gewoon ook al zijn we allemaal zo verschillend.
Gebruikersavatar
GuBA
Lid
Berichten: 106
Lid geworden op: 01 jul 2006, 20:55
Locatie: Russland , Instenburg

Bericht door GuBA »

Emmm ik kan niet jumpen .... maar op Jumpmuziek ben ik dol op
BMP 2 Forever ;)
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Afbeelding
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
marf
Lid
Berichten: 735
Lid geworden op: 12 jul 2006, 19:52
Locatie: Retie
Contacteer:

Bericht door marf »

8) LOL Kapotlachen. _/-\o-
Nog iets liggen van luftwaffe of Brits !
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
Jeroen 29th
Lid
Berichten: 203
Lid geworden op: 11 apr 2006, 16:44

Bericht door Jeroen 29th »

Ik ben absoluut tegen jumpers die er niets van kunnen en het toch doen!
Ik ben wel voor de jumpers die al sinds jaar en dag naar jump(vroeger hack) muziek luisteren! (techno dus :wink: )
Ik heb hier Cd's van 90'er jaren techno en een paar vrienden hebben zelfs nog vroegere techno!
Dus old-jumpers are good!

Groet
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

Lekker laten springen. Totaal geen problemen mee.
Kan ik tenminste om lachen! Pipo's.
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Deze heb ik op de bekende site gevonden en wilde ik jullie niet onthouden....
Misschien hoort ie wel bij grappige filmpjes e.d. maar het filmpje gaat toch echter over dit onderwerp.

Probeer het nog steeds te leren....ik weet alleen...twee keer springen en twee keer brommer aantrappen..... :P :?
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
jeffie
Lid
Berichten: 426
Lid geworden op: 02 jun 2005, 14:44
Locatie: 0031 - 010

Bericht door jeffie »

Dat filmpje kon ik al, best grappig.

Aub Charly : http://www.tmf.nl/jump/ hier kan je zien hoe het moet. Op vrijdag als ik het goed heb komt er ook een cursus op tv ;).

Maar vind het wel van je tegen vallen dat je wil leren jumpen… waar is de liefde voor Nepaleesfreestylehardcorejumpingklompenlinedancing!! :(
Gesloten