Beurs: Ciney 25 april

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stijn
Lid
Berichten: 725
Lid geworden op: 06 okt 2003, 19:10
Locatie: Amsterdam

Bericht door Stijn »

Hahahahahahahahaha,
Leest ze dit van die muilezel zelf ook :P ;)?
pieter de vleminck
Lid
Berichten: 211
Lid geworden op: 10 dec 2003, 20:31
Locatie: denderleeuw oost-vlaanderen belgie

Bericht door pieter de vleminck »

wel die broek was van die handelaar, hij had geen zakjes meer dus gaf hij mij een broek wel handig, je koopt een geweer en je krijgt er een gratis broek bij heb ik effe geluk :)
They had a rendez-vous with destiny, we have a rendez-vous with history.
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Dieje mens zijn broek kwijt, 't was nu wel niet koud, maar toch, zoiets doet ge niet! :lol:
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

haha nee idd
ik kwam trouwens ergens een vent tegen die geen deuts frans engels of nederlands sprak
raar joh
Starting up again
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Die jappen !!!!!! :D
pieter de vleminck
Lid
Berichten: 211
Lid geworden op: 10 dec 2003, 20:31
Locatie: denderleeuw oost-vlaanderen belgie

Bericht door pieter de vleminck »

Hehe dat doet me aan iets denken, we liepen zo voorbij aan een stand waar ze zo van die reenacting kledij verkochten en daar stond een man in zijn onderbroek een broek te passen, een beetje verder lag zijn broek en zijn schoenen en raad eens zijn broek was een blauwe jeans :). En muil ezeltje ja dat valt te bekijken een meisje dat bij de scouts is en met de fiets tot in ciney rijd langs de binnenwegen zo'n 70 km van haar gemeente kan wel een lee enfieldje dragen :)
They had a rendez-vous with destiny, we have a rendez-vous with history.
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4839
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 62 keer

Bericht door patrickh »

Ciney was zoals gewoonlijk weer zeer indrukwekkend,vooral het aanbod aan wapens,niet normaal,zoiets is hier in Nederland absoluut niet mogelijk.Ben trouwens benieuwd hoe lang zoiets nog in België kan,ik zag dat de TV er opnamen van aan t maken waren (Belgische leden,weten jullie misschien of dit regionale of Waalse Tv was?).Wat ook belachelijk was,is dat de stands geen SS en andere Nazi-symbolen mochten tonen,WAAR HEBBEN WE HET OVER,dit is toch een MILITARIA-BEURS ,dus wat een bullshit!Maar al met al was het weer een leuke dag,waarvoor ik wel al om kwart voor 5 voor uit de veren moest :roll:

Groeten,Patrick
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

patrickh schreef:Wat ook belachelijk was,is dat de stands geen SS en andere Nazi-symbolen mochten tonen,WAAR HEBBEN WE HET OVER,dit is toch een MILITARIA-BEURS ,dus wat een bullshit!
Groeten,Patrick
Ik heb bij sommige stands wel petten zien liggen met het teken van de SS erop.Niet tot die petten orgineel waren(tenminste ze zagen er niet orgineel uit)
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

De politie was zelfs aan het controleren, inderdaad, waar gaan we naartoe...
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

antwerpx schreef:De politie was zelfs aan het controleren, inderdaad, waar gaan we naartoe...
Inderdaad,je mag er wel wapens en messen verkopen waar je zo iemand mee kunt neersteken,maar het SS teken mag er niet liggen. :|
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

"Dit land gaat naar de klo*en": zei een verkoper.
En hij heeft gelijk!!! :|
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Maarja,wees blij tot jullie daar nog wapens mogen verkopen,er zou een wonder moeten gebeuren willen ze dat in nederland ook kunnen verkopen.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

totale onzin om SS tekens en Swastika's ect verboden zijn! maar aan de andere kant er zijn van die klojo's die juist op die teken uit gaan en zulke objecten kopen!! hartstikke fout!!! maar zoals iemand al zei het is een militariabeurs en zown dingen moeten dan eenmaal kunnen!
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Hallo Stijn,

Is het zo'n drillichjasje met alleen twee zakken onder of met ook borstzakken?.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

patrickh schreef:Ciney was zoals gewoonlijk weer zeer indrukwekkend,vooral het aanbod aan wapens,niet normaal,zoiets is hier in Nederland absoluut niet mogelijk.Ben trouwens benieuwd hoe lang zoiets nog in België kan,ik zag dat de TV er opnamen van aan t maken waren (Belgische leden,weten jullie misschien of dit regionale of Waalse Tv was?).Wat ook belachelijk was,is dat de stands geen SS en andere Nazi-symbolen mochten tonen,WAAR HEBBEN WE HET OVER,dit is toch een MILITARIA-BEURS ,dus wat een bullshit!Maar al met al was het weer een leuke dag,waarvoor ik wel al om kwart voor 5 voor uit de veren moest :roll:

Groeten,Patrick
Hallo Patrick,

Ja je moet er wat voor over hebben he :wink: , miste je aanwezigheid wel in Duiven :lol: .
Plaats reactie