Discussiehulp

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
von Manteuffel
Lid
Berichten: 360
Lid geworden op: 13 dec 2006, 20:21
Locatie: Eeklo-Bruxelles

Bericht door von Manteuffel »

Jonhy Frost schreef:Over dat rookverbod in cafe's...dat gaat toch te ver of niet, een cafe is een plek waar je samenkomt om te drinken en te roken, toch?
De overheid hoopt door roken op heel veel plekken te verbieden en het steeds duurder te maken dat rokers proberen te stoppen, en dat er niet meer rokers bij komen. Nu blijkt uit een of ander onderzoek dat het juist averechts werkt, door al die maatregels worden rokers gestresst, en wat doen rokers als ze stress hebben----> nog meer ROKEN!!
Hier in Schotland mag je niet roken op café en dat vind ik, zelf roker zijnde, zeer goed. Als je wil roken ga je naar buiten, kleine moeite. Zo zit je tenminste geen uren in een stinkend rookhol.
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Hartstikke bedankt voor de moeite allemaal. Heb 'm om half 1, dus ik post wel hoe 't gegaan is. :wink:
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Succes in elk geval!
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

7,6 8) Toch wel even een meevallertje van 20% denk ik zo.
Nogmaals bedankt voor de hulp!
Kan een slotje op. :) :)
Gesloten