Ebay Sniper

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

Okee, gesniped worden is verschrikkelijk frustrerend, maar kwaad met hetzelfde kwaad vergelden vind ik nog erger:

http://www.auctionsniper.com

Wat een walgelijk idee :x
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Bericht door Wouter »

Je moet er je eBay gebruikersnaam en wachtwoord voor invullen, ik vertrouw het dus al niet!
Deas Gu Cath
Gebruikersavatar
Julian
Lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 16 jul 2005, 19:08
Locatie: Twisk, NH

Bericht door Julian »

Ik maak er zelf een hele enkele keer gebruik van. Maar dat doe ik alleen wanneer ik een item zie wat ik héél mooi vind ik wat ik moet hebben, alleen loopt het af wanneer ik bijv. op school zit, of naar drumles ben, tijden waarop ik niet kan bieden. Veder gebruik ik het natuurlijk nooit, want het is gewoon niet eerlijk :)!
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Auke schreef:Wat een walgelijk idee :x
Ik bied ALTIJD met de sniper! Iedereen moet maar voor zichzelf uitmaken hoeveel hun maximumprijs is...
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
Loek D.
Lid
Berichten: 2353
Lid geworden op: 11 feb 2006, 07:38
Locatie: Schimmert (Z.Limburg)

Bericht door Loek D. »

Heb al eens één milimeter naast het "confirm bid" knopje gedrukt :roll: Ik gebruik het gewoon altijd... Ik snap niet waarom het "oneerlijk" zou zijn, iedereen kan het immers gratis gebruiken :)
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

Ghehe. ik heb eens in de laatste 3 sec, iemand hand matig weten te overbieden :D. De pagina stond al klaar, moest alleen de laaste keer bevestigen :P
Gebruikersavatar
Devilmorfose
Lid
Berichten: 408
Lid geworden op: 28 dec 2003, 23:46

Bericht door Devilmorfose »

Wouter schreef:Je moet er je eBay gebruikersnaam en wachtwoord voor invullen, ik vertrouw het dus al niet!
Hoe kan je anders bieden als je je gebruikersnaam en wachtwoord niet opgeeft :?:

Ik heb het een paar keer gebruikt en t is wel handig.
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Bericht door Wouter »

Het is toch een site die verder niet van ebay is of er mee te maken heeft, behalve het Sniper gedeelte. Dus ik vul daar gewoon geen wachtwoorden oid. in!
Deas Gu Cath
Gebruikersavatar
Auke J.
Lid
Berichten: 524
Lid geworden op: 21 feb 2006, 19:51
Locatie: Alkmaar

Bericht door Auke J. »

Er is inderdaad niets mis mee vind ik, wanneer je bereid bent een bepaalde prijs te betalen moet je die gewoon als maximum bod invoeren, dan heb je ook geen problemen met bidsnipers, wanneer er hoger wordt geboden zul je helaas verder moeten zoeken ^^
Blessent mon coeur d’une langueur monotone.
Gebruikersavatar
Devilmorfose
Lid
Berichten: 408
Lid geworden op: 28 dec 2003, 23:46

Bericht door Devilmorfose »

Wouter schreef:Het is toch een site die verder niet van ebay is of er mee te maken heeft, behalve het Sniper gedeelte. Dus ik vul daar gewoon geen wachtwoorden oid. in!
Dat moet wel anders weet hij niet welke account bij jou hoort.. En dat biedt dus lastig. Het is niet voor niks een EBAY Snipe.
Gebruikersavatar
Loek D.
Lid
Berichten: 2353
Lid geworden op: 11 feb 2006, 07:38
Locatie: Schimmert (Z.Limburg)

Bericht door Loek D. »

Snipen jullie toch lekker niet 8)
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

Gesniped worden is vervelend, maar dan had je maar een hoger maximum-bod in moeten stellen. Daarom is snipen nog tot daar aan toe. En iedereen is natuurlijk vrij te doen wat hij / zij wilt, maar ik vind het van die site erg krom om te zeuren over snipen en dit vervolgens te vergelden door... ook te snipen.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Klopt is krom maargoed mij hoor je niet klagen want ik heb ook wel eens dat ik iets wil hebben dat om 4 uur s'nachts afloopt door de weeks. Dan zet ik hier mooi een sniper op. Niks oneerlijks aan.

Af en toe is het zeker handig hoewel ik wel zo veel mogelijk zelf probeer te bieden. :)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Desert Rat
Lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 nov 2005, 12:20

Bericht door Desert Rat »

Wat is het verschil als je gewoon thuis bent en dan op de laatste seconden handmatig bied, of een sniper inzet?
Alles wat te maken heeft met Operation Blackcock en 17th Airborne Division.
513th "Black Cat" Regiment
Gebruikersavatar
Julian
Lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 16 jul 2005, 19:08
Locatie: Twisk, NH

Bericht door Julian »

Veel, want als je gaat snipen kun je de Sniper instellen om op de laatste seconde te bieden, dat is dus onmogelijk om nog te overbieden :wink:
Plaats reactie