Koningshuis?

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie

Voor of tegen het koninklijk huis?

Voor, lekker houden zoals het nu is.
19
38%
Voor, ze verdienen meer aandacht en geld te krijgen.
1
2%
Voor, maar zo veel geld als ze nu krijgen is echt overdreven.
11
22%
Tegen, Leve de Republiek!
19
38%
 
Totaal aantal stemmen: 50

Gebruikersavatar
Von Brand
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:35
Locatie: Rhenen

Bericht door Von Brand »

Tegen! 1.We hebben niet voor die lui gekozen 2. Ze kosten veel geld 3. Ik betaal liever geld voor iets waar ik wel voor zou kiezen, dus of een president nu wel of niet meer kost dat maakt mij dan niets uit. 4. Ik heb het niet zo met verwende rijke lui die nooit wat hoeven uit te voeren (en dan heb ik het over echt eens een keer werken) 5. Ik wordt er niet goed van dat er zoveel media aandacht is voor dat koningshuis. Als er bijv. wéér een geboren wordt, hoor je dat het komende jaar nog en aangezien mij dat niets intresseert raak ik er nogal geïriteerd door.

:cheer: Dus weg ermee! :cheer:
HMS Renown
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 25 jun 2006, 21:07

Bericht door HMS Renown »

mannerheim schreef:Moet de bruiloft van een presidentszoon betaald worden? :?
Dat is dan voor mij nieuw, en, verbeter me als ik fout zit, ook niet een waar.

En geef nou een keer antwoord: Wat vind je dan van het Zwitserse systeem?

En je spreekt wartaal, leg die laatste zin even in A.B.N. of Limburgs uit.
Gewoon een president die me meer geld kost en veel macht heeft steekt me meer in het oog dan een koning die minder geld kost en geen macht heeft.

Waarom moet dat nu opeens volgens het Zwitserse systeem? Als ze die dotatie hier in Belgie aan het koningshuis eens aan banden gaan leggen en de Laurant en Co hier eens laten werken dan is mij dat allemaal al lang goed.
Plaats reactie