Slowchat topic - deel 16

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Slowchat topic - deel 16

Bericht door Sjoerd »

Vervolg van dit topic .
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Dat gaat steeds sneller!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Eric
Lid
Berichten: 1275
Lid geworden op: 15 mei 2005, 21:30

Bericht door Eric »

sobel schreef:Dat gaat steeds sneller!
Zal niet veel goeds beteken. De kwaliteit gaat er in ieder geval niet op voor uit.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Eric schreef:
sobel schreef:Dat gaat steeds sneller!
Zal niet veel goeds beteken. De kwaliteit gaat er in ieder geval niet op voor uit.
Of meer mensen hebben meer vrije tijd.. Zoals ik. :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Eric
Lid
Berichten: 1275
Lid geworden op: 15 mei 2005, 21:30

Bericht door Eric »

Het is nu eenmaal vakantie 8) gelukkig maar. :D
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

Ik heb momenteel niet echt vakantie...buiten het verlengd weekend dan 8)

PS: Gefeliciteerd met je verjaardag Haplo ! :P :wink:
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Cossack
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2006, 18:45
Locatie: Staphorst

Bericht door Cossack »

Hmm... Het is hier 18-20 graden en ik zit te bibberen op mijn stoel. :?
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
Kriegsmarine
Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 20 mar 2006, 22:45
Locatie: Zutphen

Bericht door Kriegsmarine »

Cossack schreef:Hmm... Het is hier 18-20 graden en ik zit te bibberen op mijn stoel. :?
komt door de wind :wink:
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Of je hebt griep :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Cas
Lid
Berichten: 975
Lid geworden op: 31 aug 2005, 13:09
Locatie: Margraten

Bericht door Cas »

Gisteren dagje efteling gedaan, max een kwartier gewacht !
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Cossack
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2006, 18:45
Locatie: Staphorst

Bericht door Cossack »

komt door de wind :wink:
In huis is meestal geen wind.
Of je hebt griep :)
En ik heb ook geen griep. (Wel een allergie :cry: )
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Hooikoorts!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
O'Neal
Lid
Berichten: 611
Lid geworden op: 11 aug 2005, 23:05
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door O'Neal »

Na de trailer van GTA IV is er inmiddels al heel wat nieuwe info uitgelekt. Hieronder even alle feitjes op een rijtje gezet. Voor wie veel geduld heeft zijn er ook nog scans van het artikel in de nieuwste uitgave van OPM (Official Playstation Magazine).

- GTA IV zal geen last van Pop-up kennen. Je zal letterlijk kilometers ver kunnen turen.
- Laadtijden zullen al evenmin de speelervaring hinderen. Je kan probleemloos van het ene stadsdeel naar het andere reizen zonder tijd te verliezen.
- De soundtrack van de game zal eerder ‘modern’ aandoen. De mogelijkheid om eigen MP3’s in de game te laten spelen wordt momenteel nog in overweging genomen.
- In GTA IV zullen meerdere mulitplayer-modi aanwezig zijn.
- De politie zal in deze game prominent aanwezig zijn. Om die agenten realistischer te doen overkomen heeft Rockstar interviews afgenomen met verscheidene politiekorpsen
- Ook de maffia zal een rol opeisen in het verhaal.
- Personages uit eerdere GTA’s zullen deze keer geen comeback maken. Dit omdat ze niet in het verhaal passen en omdat de belangrijkste karakters toch al dood zijn…
- Vroeger was het zo dat jij werd aangesproken als je iemands vuile klusjes moest opknappen. Deze keer kan de hoofdpersoon ook zelf bellen om missies te starten.
- Die missies zullen langer uitvallen en zijn op meerdere manieren tot een goed einde te brengen.
- Niko zal niet in staat zijn vastgoed te kopen. Daarvoor moet je immers geld hebben, en een rijk hoofdpersonage past niet in het plaatje van GTA IV.
- Niet alle gebouwen zullen betreedbaar zijn. Wel zul je, van buitenaf, naar binnen kunnen kijken.
- De hele game werd van scratch af aan opnieuw opgebouwd. Enkele aspecten wou men immers grondig veranderen, zoals bvb. de shootouts.

Scans van het GTA IV artikel in de nieuwe OPM: Cover, Pagina 1, Pagina 2, Pagina 3, Pagina 4, Pagina 5, Pagina 6, Pagina 7, Pagina 8, Pagina 9, Pagina 10, Pagina 11, Pagina 12, Pagina 13, Pagina 14

O'Neal
Where life had no value, death, sometimes, had it's price.
That is why the bounty hunters appeared.
http://www.ressurektjon.be.tt
Cossack
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2006, 18:45
Locatie: Staphorst

Bericht door Cossack »

sobel schreef:Hooikoorts!
Ik heb ook geen hooikoorts.
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Cossack schreef:
komt door de wind :wink:
In huis is meestal geen wind.
Regelmatig hier hoor :roll:


Uit ervaring (helaas) kan ik beamen dat je niet zit te bibberen op je stoel als je hooikoorts hebt. Als je een hele slechte dag hebt gehad kun je wel vreselijk moe en duf zijn maar van bibberen door de hooikoorts heb ik nog nooit gehoord en zelf ook nog nooit gemerkt.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gesloten