Requested: Opinion -Armored Divion-

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sgt. Gallée
Lid
Berichten: 376
Lid geworden op: 29 apr 2006, 21:43

Requested: Opinion -Armored Divion-

Bericht door Sgt. Gallée »

Wat vinden jullie hiervan:

Afbeelding

//Bjørn
Gezocht: Patches 104th Infantry Division 'Timberwolf' en US Uniformen (Ike jackets, M-1943 en Sercive Officer Dress)
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Lijken me Oké!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Sgt. Gallée
Lid
Berichten: 376
Lid geworden op: 29 apr 2006, 21:43

Bericht door Sgt. Gallée »

Bedankt Sobel!

Het probleem is dat ik niet weet hoe ik fake en echt kan onderscheiden...ik heb namelijk bijna geen patches en heb me er ook nooit in verdiept. Hebben jullie misschien een tip?

Nog eentje..om het af te leren (a)

104th infantry division
Afbeelding
Afbeelding
Gezocht: Patches 104th Infantry Division 'Timberwolf' en US Uniformen (Ike jackets, M-1943 en Sercive Officer Dress)
jeffreyvanspengen
Lid
Berichten: 301
Lid geworden op: 12 nov 2005, 12:28

Bericht door jeffreyvanspengen »

Ze zien er idd wel ok uit, als je die 7th ad patch wegdoet moet je het maar zeggen ;)

Verder raad ik je dit topic ook aan: http://www.ww2-eto.com/forum/index.php?topic=149.0
Gebruikersavatar
Sgt. Gallée
Lid
Berichten: 376
Lid geworden op: 29 apr 2006, 21:43

Bericht door Sgt. Gallée »

bedankt jeffrey!
Gezocht: Patches 104th Infantry Division 'Timberwolf' en US Uniformen (Ike jackets, M-1943 en Sercive Officer Dress)
Gebruikersavatar
seabee
Lid
Berichten: 987
Lid geworden op: 26 jun 2004, 13:33

Bericht door seabee »

Sgt. Gallée schreef:Bedankt Sobel!

Het probleem is dat ik niet weet hoe ik fake en echt kan onderscheiden...ik heb namelijk bijna geen patches en heb me er ook nooit in verdiept. Hebben jullie misschien een tip?

Nog eentje..om het af te leren (a)

104th infantry division
Afbeelding
Afbeelding

Deze 104de is niet goed! De patch heeft een donkere od rand en is dus naoorlogs. Zie het verschil met je avator.
CAN DO
Plaats reactie