Wat is jullie favourit bier?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Julian
Lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 16 jul 2005, 19:08
Locatie: Twisk, NH

Bericht door Julian »

Mijn nieuwste aanwinst *) !!
Hij was ruim 100 euro afgeprijsd bij de V&D, dat kon ik niet laten staan.
Hij heeft me uiteindelijk slechts 76,99 gekost, helemaal zelf betaald en ook helemaal zelf gekocht :P (Geen gezeik met ID)
Er zit 4 liter Amstel Bier in trouwens.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Voor maar 77 euries.. Dat is helemaal niets. Als ze nu ook nog eens de prijs van die fustjes naar beneden doen.. :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Julian
Lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 16 jul 2005, 19:08
Locatie: Twisk, NH

Bericht door Julian »

Oh, die vallen nog best mee, 12,- en dan krijg je nog 5,- statiegeld terug.
Houd er wel rekening mee dat je 4 liter hebt he, dat is best veel :)!
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Julian schreef:Oh, die vallen nog best mee, 12,- en dan krijg je nog 5,- statiegeld terug.
Houd er wel rekening mee dat je 4 liter hebt he, dat is best veel :)!
In een kratje bier zit bijna 8 liter (24x0,33L) en kan je ook voor 12 euri halen, je krijgt dan 3,90 statiegeld terug. Maarja, uit een kratje kan je niet tappen en uit zo'n fust blijft het lekker koel. :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Julian
Lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 16 jul 2005, 19:08
Locatie: Twisk, NH

Bericht door Julian »

Inderdaad!
Overigens was de actie alleen in de V&D in Amsterdam (Kalverstraat) omdat deze gaat verhuizen. De rest van Nederland kan dus helaas niet van deze actie profiteren, zelfs niet als ze naar Amsterdam komen, want een kennis van m'n moeder heeft zojuist de laatste gekocht nadat hij de mijne zag :P
Gesloten