Airsoft

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.

Airsoft?

Lijkt me wel leuk
82
62%
No way!
17
13%
Heb ik al
23
17%
Airsoft?
10
8%
 
Totaal aantal stemmen: 132

Gebruikersavatar
Mar10e
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 05 okt 2010, 19:43
Locatie: Ergens in NL...

Re: Airsoft

Bericht door Mar10e »

Snap jij eigenlijk waarom het zo fout ging? Ik weet alleen dat Turken zich behoorlijk snel beledigd kunnen voelen, dus iemand moet iets "verkeerds" gezegd/gedaan hebben.
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Re: Airsoft

Bericht door Darryl »

Naar wat ik heb gehoord, let wel gehoord, dus wat daar van waar is... Er was een vrouw bij de ''niet turken'' (om het even simpel te houden) en die riep wat rasistisch/beledigend naar een van die ''Turken'' (gewoon om het makkelijk te maken) en toen brak de hel los. Blijkbaar was er al de hele skirm een hoop gecheat. Volgens zeggen alleen door de ''Turken'' maar daar geloof ik niks van...
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Mar10e
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 05 okt 2010, 19:43
Locatie: Ergens in NL...

Re: Airsoft

Bericht door Mar10e »

Het klinkt als een logisch verhaal. Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. In elk geval ben ik bang dat nu elke Turk op een skirm smerig aangekeken zal worden, want ze hebben daar buiten om al "een naam".
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Re: Airsoft

Bericht door Darryl »

Ja dat zoiezo... Maar er is nog eens een veldslag geweest op een open skirm tussen ''Turken'' en Duitse airsofters. Dit keer was ik er wel bij, Ik zat er zelfs tussen in met nog 2 ww2 airsofters. Een Duitser was hit en ging niet naar de respawn. Een Turk loopt naar hem toe en vraagt waar hij mee bezig is, waarop die Duitser zijn AEG op die Turk leeg schiet. Dat was letterlijk het startschot van een mega aanval. Alles en iedereen schoot op elkaar. Mensen die hit waren, die toevallig langskwamen etc...

Maar wat nu nog veel erger is. Die Turken komen echt wel terug naar een MXP skirm en dan staat er bijvoorbeeld een stelletje huurders voor de eerste keer en die weten nergens wat van...
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Mar10e
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 05 okt 2010, 19:43
Locatie: Ergens in NL...

Re: Airsoft

Bericht door Mar10e »

Darryl schreef:Ja dat zoiezo... Maar er is nog eens een veldslag geweest op een open skirm tussen ''Turken'' en Duitse airsofters. Dit keer was ik er wel bij, Ik zat er zelfs tussen in met nog 2 ww2 airsofters. Een Duitser was hit en ging niet naar de respawn. Een Turk loopt naar hem toe en vraagt waar hij mee bezig is, waarop die Duitser zijn AEG op die Turk leeg schiet. Dat was letterlijk het startschot van een mega aanval. Alles en iedereen schoot op elkaar. Mensen die hit waren, die toevallig langskwamen etc...
Sociaal :x En het zou mij niks verbazen als de Turk de schuld kreeg.


Darryl schreef:Maar wat nu nog veel erger is. Die Turken komen echt wel terug naar een MXP skirm en dan staat er bijvoorbeeld een stelletje huurders voor de eerste keer en die weten nergens wat van...
Het moet gewoon zoveel mogelijk doorverteld worden en het liefste met foto's van die gasten.
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Re: Airsoft

Bericht door Darryl »

Uiteraard kreeg die Turk de schuld. Die Duitser stond zelfs met 5 teamleden aan te geven wie begonnen was, terwijl die 5 man er helemaal niet bij waren. :roll:

Wat wil je doorvertellen dan? In mijn ogen zijn die Nederlandse airsofters net zo schuldig als die Turken. Die NL airsofters beweren wel dat die andere gasten zijn begonnen... maar ik durf te wedden dat er op bijvoorbeeld een Turkse facebook precies hetzelfde staat alleen dan zijn die Turken de helden die met een geweldige ''Army training'' een gast een melee met een AEG gaven. Die reacties bij die facebook foto waren nou ook niet echt slim... Op internet toegeven dat je iemand hebt mishandeld, hoezee! Die facebookpagina heb je ook gezien neem ik aan? Het maakt mij niet uit wie de schuldige is, er is gevochten en dat is dieptriest. Waar er 2 vechten zijn er 2 schuld wordt wel eens gezegd. :)

Wat er wel doorverteld kan worden is dat er gevochten is op een skirm van MXP... En het ging toch al zo goed bij MXP... NIET! :P
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Mar10e
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 05 okt 2010, 19:43
Locatie: Ergens in NL...

Re: Airsoft

Bericht door Mar10e »

Het maakt mij niet uit wat voor nationaliteit op de foto staat. Als ze gevochten hebben, hebben ze gevochten. Ze horen dan niet echt meer welkom te zijn op welke skirm dan ook.

De FB-pagina heb ik gezien, maar die is nu weg.

Als MXP verwijnt, gaan die gasten dan niet ergens anders heen en daar vechten als het niet goed gaat?

Ik ben trouwens wel blij dat er voor 4 december al wat meer Duitsers zijn, maar ik ben nog steeds benieuwd hoeveel er komen...
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Re: Airsoft

Bericht door Darryl »

Hmm, waarschijnlijk gaan die dan naar Open skirms, tenminste dat hoop ik... Kunnen ze daar die Duitse airsofters gaan pesten want daar heb je ook altijd gezeik mee. Of die Duitsers cheaten of ze schieten (als er geen fps test is, wat meestal uit luiheid wordt overgeslagen bij een open skirm) met 600+ fps. Idioot schoot me mijn veiligheidbril van mijn hoofd van 40m afstand. Echt niet normaal meer. :shock: Mijn stengun haalt met moeite de 40m en dat is 330fps... Maargoed heb je ook bij genoeg NL of BE airsofters. Alleen bij de Duiters kun je er van te voren op rekenen dat er weer gezeik is. :P

Ja ik ben er ook wel blij om! Volgens mij hebben we nu 5 Duiters tegen 10 of 11 Allies... Wordt hard werken voor de tegenstander. :evil:
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Mar10e
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 05 okt 2010, 19:43
Locatie: Ergens in NL...

Re: Airsoft

Bericht door Mar10e »

Ik heb nog maar één keer een open skirm meegemaakt en dat was mijn eerste keer. Na de tweede keer, een privé skirm, had ik al besloten om nooit meer naar open skirms te gaan. Er was niet veel gebeurd, maar ik ben als fotograaf op de open skirm vaker geraakt dan op privé/wo2 skirms. En als ik dat soort verhalen over vechtpartijen hoor, baal ik stiekem dat ik ze niet kan filmen of fotograferen, maar ik ben ook blij dat ik er niet aanwezig ben.
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
Gebruikersavatar
robinj
Lid
Berichten: 354
Lid geworden op: 23 jul 2011, 19:47
Locatie: Arnhem

Re: Airsoft

Bericht door robinj »

Ik heb laatst met pasen voor het eerst ge-airsoft. De monteur van mijn ouders waterbed doet de verbindingen voor de marshalls. Dus voor alleen het huur van het wapen een dag mee kunnen doen.

Zijn om 03:00 begonnen. Voor een eerste keer veel actie met mil-sim wat een wonder was. De belgen waarmee ik in het team zat( team taliban) die waren verbaasd dat eht mijn eerste keerr was. Eerst geloofden ze me niet. Alleen een bril op en voor de rest niets. Eerst keer hit, op mijn boven lip. Er waren ook fransen, polen, duitsers(zonder problemen) en nederlanders. Om het op zijn belgisch te zeggen, er waren ook zwarte puppies(zwarte wolven). Die zijn wegens hun baan veel te goed om toe te geven dat ze hit zijn. Om dat we zo vroeg begonnen werd elke gelegenheid die er was gebruikt om koffie/thee/foto te maken. Ik had mijn britse MoD esbit brander mee en die is zo intensief gebruikt, dat een gedeelte van de finish er af is. Om te bewijzen dat ik er was.

Afbeelding

Helemaal rechts. Die G36c schoot overal overheen. :shock:
On wings of history they turned from home to live eternally
skybound they roam
In all of history, never before was more owed to so few

Fighter pilots in exile!
_Arthur

Re: Airsoft

Bericht door _Arthur »

robinj schreef:Om het op zijn belgisch te zeggen, er waren ook zwarte puppies(zwarte wolven). Die zijn wegens hun baan veel te goed om toe te geven dat ze hit zijn.
Je bedoelt gewoon cheaters die het spelletje voor iedereen verneuken.

Voor airsoften-zoals-het-hoort (in WW2 tenue) moet je elders zijn (zonder cheaters). De url (http://www.ww2airsoft.be) is hier al eens voorbijgekomen volgens mij ;)

26 mei staat er weer een geplanned.
Gebruikersavatar
robinj
Lid
Berichten: 354
Lid geworden op: 23 jul 2011, 19:47
Locatie: Arnhem

Re: Airsoft

Bericht door robinj »

Dit was geen wo2. EN het was ook niet de bedoeling om er wo2 uit te zien. Dit had ik op voorraad.

Is het wo2 airsoft is toegestaan om a la SS rond te rennen?
Laatst gewijzigd door robinj op 16 mei 2012, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
On wings of history they turned from home to live eternally
skybound they roam
In all of history, never before was more owed to so few

Fighter pilots in exile!
_Arthur

Re: Airsoft

Bericht door _Arthur »

robinj schreef:Dit was geen wo2.
Nee dat snap ik. Maar als je dat dus wel wilt, dan kan je eens rond neuzen op die url ;)
Gebruikersavatar
robinj
Lid
Berichten: 354
Lid geworden op: 23 jul 2011, 19:47
Locatie: Arnhem

Re: Airsoft

Bericht door robinj »

_Arthur schreef:
robinj schreef:Dit was geen wo2.
Nee dat snap ik. Maar als je dat dus wel wilt, dan kan je eens rond neuzen op die url ;)
Herkende je soms de capbadge?
On wings of history they turned from home to live eternally
skybound they roam
In all of history, never before was more owed to so few

Fighter pilots in exile!
_Arthur

Re: Airsoft

Bericht door _Arthur »

robinj schreef:
_Arthur schreef:
robinj schreef:Dit was geen wo2.
Nee dat snap ik. Maar als je dat dus wel wilt, dan kan je eens rond neuzen op die url ;)
Herkende je soms de capbadge?
En de munitie tassen (die zijn een redelijke dead giveaway) ;)
Is het wo2 airsoft is toegestaan om a la SS rond te rennen?
Daar zijn regeltjes omtrent. Ook weer te vinden op de betreffende url.

Ik zie trouwens dat je 16 bent in je profile, klopt dat? Zoja, dan moet je ik toch helaas teleurstellen. Onze leeftijdslimiet om mee te spelen is 18(+).
Plaats reactie