Nederlandse soldaat omgekomen in Afghanistan

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Brian
Lid
Berichten: 184
Lid geworden op: 01 nov 2006, 13:35
Locatie: Deventer

Nederlandse soldaat omgekomen in Afghanistan

Bericht door Brian »

Nederlandse militair komt om in Uruzgan
15 juni 2007, 16:26 (3 reacties)

AMSTERDAM - Bij de zelfmoordaanslag in de Afghaanse provincie Uruzgan is een 20-jarige Nederlandse militair om het leven gekomen. Ook vijf afghaanse kinderen vonden de dood. Drie militairen raakten gewond.

Zoals jullie misschien al vernomen hadden is vandaag weer een Nederlandse militair door geweld om het leven gekomen...!

R.I.P
"If you can read this, thank a teacher! If you are reading it in English, Thank a Veteran."
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Ik had het al gehoord ja, sterkte aan alle nabestaanden.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door jeroen wo2 »

Ik zag het al in het nieuws vanmiddag, Sterkte aan de na bestaanden!
Never Back Down
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Heel schokkend vooral de 5 onschuldige kinderen.

6 slachtoffers van iemand die niet wil dat anderen in vrede willen leven.

R.I.P. :cry:
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Rednas
Lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 17 jul 2006, 16:39

Bericht door Rednas »

Charly1975 schreef:Heel schokkend vooral de 5 onschuldige kinderen.

6 slachtoffers van iemand die niet wil dat anderen in vrede willen leven.

R.I.P. :cry:
Het aantal kinderen liep op tot 7 dacht ik (ze waren nog te zien ook bij Nova). Triest om allemaal te zien. Bij Nova lieten ze de beelden zien van een RTL journaliste die toevallig mee was.
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Idd, erg man...

Sterkte voor de nabestaanden zou ik zeggen... RIP.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Cossack
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2006, 18:45
Locatie: Staphorst

Bericht door Cossack »

RIP
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek"-Albert Einstein
Gebruikersavatar
Operation Overlord
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 14 feb 2006, 16:48

Bericht door Operation Overlord »

Wederom gecondoleerd, al zijn dit dingen die gewoon onvermijdelijk zijn in een oorlog, zeker in een oorlog met de vijand waar we nu tegen vechten.

R.I.P.
"Een appel per dag houdt de dokters weg, vooral als je goed mikt." -Winston Churchill
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Operation Overlord schreef:Wederom gecondoleerd, al zijn dit dingen die gewoon onvermijdelijk zijn in een oorlog, zeker in een oorlog met de vijand waar we nu tegen vechten.

R.I.P.
Idd. van die laffe terroristische acties altijd.. ze sparen zelfs geen kinderen :S? en dan heb je het beste met je land voor zeggen ze dan? nou mijn ****.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
gamer0004
Lid
Berichten: 1070
Lid geworden op: 30 mar 2006, 17:55
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

Inderdaad. En dat doen ze dan volgens hun geloof, terwijl die duidelijk zegt dat zorgen voor je mede-mensen (mede-gelovigen) één van de balngrijkste dingen is.
Gebruikersavatar
Operation Overlord
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 14 feb 2006, 16:48

Bericht door Operation Overlord »

[quote="gamer0004"]Inderdaad. En dat doen ze dan volgens hun geloof, terwijl die duidelijk zegt dat zorgen voor je mede-mensen (mede-gelovigen) één van de balngrijkste dingen is.[/quote]

Het lijkt me nou niet echt een geval om over hun geloof te beginnen, aangezien wij er veel minder van af weten dan zij, en het daarnaast ook nog eens zeer beledigend is om iemands geloof te beledigen, of die persoon nou Christelijk, Islamitsch of Boeddistisch is....
"Een appel per dag houdt de dokters weg, vooral als je goed mikt." -Winston Churchill
Gebruikersavatar
Eric
Lid
Berichten: 1275
Lid geworden op: 15 mei 2005, 21:30

Bericht door Eric »

Sterkte aan de nabestaanden.

R.I.P.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Operation Overlord schreef:
gamer0004 schreef:Inderdaad. En dat doen ze dan volgens hun geloof, terwijl die duidelijk zegt dat zorgen voor je mede-mensen (mede-gelovigen) één van de balngrijkste dingen is.
Het lijkt me nou niet echt een geval om over hun geloof te beginnen, aangezien wij er veel minder van af weten dan zij, en het daarnaast ook nog eens zeer beledigend is om iemands geloof te beledigen, of die persoon nou Christelijk, Islamitsch of Boeddistisch is....
Ehm als in de Koran staat dat een mens doden bijna het ergste is wat je kan doen dan weet ik het wel, dan stel je (in dit geval) de Koran naar je eigen hand toe, nou wanneer beginnen de Kruistochten weer?
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Plaats reactie