Windows Live probleem...

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Windows Live probleem...

Bericht door Nick »

Nu ik zit opgescheept met dat Windows Live, zit ik met een probleem :roll: .
Ik kan namelijk niet op links klikken, die iemand mij in een gesprek stuurt. Wanneer ik erop klik, opent de link zich niet.
Ik heb bij opties de keuze aangevinkt om links in gespreksvensters te accepteren.
Ook heb ik de cookies en tijdelijke internetbestanden verwijderd, maar ik zit nog steeds met dit probleem.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt!

Groeten,
Nick
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
mannerheim
Lid
Berichten: 910
Lid geworden op: 01 jan 2007, 14:54
Locatie: Limburg-Noord

Bericht door mannerheim »

Als iemand je een link stuurt, is deze dan onderstreept?
Audemus Jura Nostra Defendere
I Wish I was in Dixie, Hooray! Hooray!
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Gebruikersavatar
O'Neal
Lid
Berichten: 611
Lid geworden op: 11 aug 2005, 23:05
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door O'Neal »

Als je er tweemaal op klikt, opent hij wel. Bij mij toch iig..
Where life had no value, death, sometimes, had it's price.
That is why the bounty hunters appeared.
http://www.ressurektjon.be.tt
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Ja, de link is blauw en onderstreept.
Ik kan er wel 10x op klikken, maar dan opent ie nog niet.
K*t Live!
Infanterie: Königin aller Waffen!
n2
Lid
Berichten: 883
Lid geworden op: 01 mar 2005, 12:57

Bericht door n2 »

Toevallig installeer ik net ook die nieuwe msn.
Tot mijn grote verbazing had ik mensen in de lijst die ik 2 jaar (!) terug al geblokkeerd had.

Heb msn live gelijk weer verwijdert en het komt er ook niet meer op!
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Bericht door rutger »

Nick schreef:Ja, de link is blauw en onderstreept.
Ik kan er wel 10x op klikken, maar dan opent ie nog niet.
K*t Live!
Als het goed is wordt jou mail beveiligd. Staat er ergens in de mail niet een gele balk? Als het goed is staat daar inhoud weergeven of bericht beveiligd. Als deze staat ingesteld worden de links niet geopend. Deze moet je dan uitzetten.

Mvg,

rutger
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
gamer0004
Lid
Berichten: 1070
Lid geworden op: 30 mar 2006, 17:55
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

Live is sowieso waardeloos. Op onze pc: als je hebt gemsnt (met live messenger) en je laat de computer voor een uur, anderhalf uur aanstaan dan valt het internet weg en komt ook niet meer terug tenzij je de pc opnieuw opstart. Handig als je iets aan het downloaden bent ofzo... Verder geeft het ook wel eens problemen bij andere programma's als de pc al een tijdje aan staat. En wanneer er niet is ingelogt bij live messenger dan doet ie dat niet... Het programma ziet er trouwens ook niet uit vind ik, en werkt minder prettig dan msn messenger 7. of 8. nog iets.
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

rutger schreef: Als het goed is wordt jou mail beveiligd. Staat er ergens in de mail niet een gele balk? Als het goed is staat daar inhoud weergeven of bericht beveiligd. Als deze staat ingesteld worden de links niet geopend. Deze moet je dan uitzetten.

Mvg,

rutger
Hey Rutger,

Ik heb geen problemen met de mail, maar wanneer ik met iemand praat via msn. Als iemand me een link stuurt in het gespreksvenster, bijvoorbeeld http://www.marktplaats.nl, en ik klik hier op opent ie niet.
Links die ik via mails krijg werken wel gewoon.

Ik hoorde ook dat je MSN 7.5 wel gewoon kon draaien via een patch?
Iemand ervaring hiermee?
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Bericht door rutger »

Nick schreef:
rutger schreef: Als het goed is wordt jou mail beveiligd. Staat er ergens in de mail niet een gele balk? Als het goed is staat daar inhoud weergeven of bericht beveiligd. Als deze staat ingesteld worden de links niet geopend. Deze moet je dan uitzetten.

Mvg,

rutger
Hey Rutger,

Ik heb geen problemen met de mail, maar wanneer ik met iemand praat via msn. Als iemand me een link stuurt in het gespreksvenster, bijvoorbeeld http://www.marktplaats.nl, en ik klik hier op opent ie niet.
Links die ik via mails krijg werken wel gewoon.

Ik hoorde ook dat je MSN 7.5 wel gewoon kon draaien via een patch?
Iemand ervaring hiermee?
Ahh! Sorry. Ik zie het inderdaad. Was zeker nog niet wakker vanmorgen. :P

Heb nog even verder gekeken voor een oplossing maar niets gevonden. Ik zou wat hulp zoeken bij de professionals; http://www.helpmij.nl of http://www.nucia.nl. Als je wilt, kan ik het bericht wel voor je plaatsen.

Mvg,

Rutger
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Als jij daar lid van bent, graag! :)
Bedankt. Ik hoor/lees 't dan wel.

Mvg Nick
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Bericht door rutger »

Ik heb al een bericht geplaatst. Zodra ik antwoord heb laat ik het je weten. Ik maak veelvuldig gebruik van mijn PC dus zodra ik een antwoord heb ontvangen plaats ik het hier meteen. Of heb je liever de link zodat je het gesprek kan volgen?

Mvg,

Rutger
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Goed nieuws!
Hoorde net van iemand hoe je MSN 7.5 weer erop kunt zetten zonder problemen.
Dit heb ik zojuist gedaan, en het werkt weer perfect. MSN live heb ik eraf gegooid.

Het enige wat je moet doen, is bij de MSN instellingen aanklikken dat je Windows 2000 hebt in plaats van Windows XP. Live kan namelijk alleen maar draaien op XP.

Toch bedankt voor de hulp Rutger!! :)
Infanterie: Königin aller Waffen!
Plaats reactie