Operation Flashpoint MOD Invasion of Holland, May 1940
- Andre1983nl
- Lid
- Berichten: 415
- Lid geworden op: 22 jun 2007, 12:30
- Locatie: Hollum Ameland
Operation Flashpoint MOD Invasion of Holland, May 1940
Hoi Allemaal
Normaal plaats ik inof van onze Invasion of Holland mod(IOH) in de "Welke games speel je nu" topic.
Maar ik dacht waarom niet een eigen topic.
Zoals somige weten ben ik met een klein groepje bezig om het Nederlandse leger na tebouwen voor OFP.
Dit is een plaatje van een Luchtwacht dienst officier.
Luchtwacht dienst veldhospik (Medic)
http://nl.youtube.com/profile_videos?user=Bennie1983nlYoutube filmpjes|
Als je suggestis of info hebt die wij kunnen gebruiken mag je het hier gerust plaatsen of een PM sturen.
de landsverk m36.
Ik ga deze topic vanavond weer updaten.
MVG André de Jong IOH-mod-leider.
Normaal plaats ik inof van onze Invasion of Holland mod(IOH) in de "Welke games speel je nu" topic.
Maar ik dacht waarom niet een eigen topic.
Zoals somige weten ben ik met een klein groepje bezig om het Nederlandse leger na tebouwen voor OFP.
Dit is een plaatje van een Luchtwacht dienst officier.
Luchtwacht dienst veldhospik (Medic)
http://nl.youtube.com/profile_videos?user=Bennie1983nlYoutube filmpjes|
Als je suggestis of info hebt die wij kunnen gebruiken mag je het hier gerust plaatsen of een PM sturen.
de landsverk m36.
Ik ga deze topic vanavond weer updaten.
MVG André de Jong IOH-mod-leider.
Ik verzamel Repro ... omdat ik dan zeker weet dat het echt NEP is!
Regiment Huzaren!
Ik zoek info, foto's en items over Huzaren/Cavalerie.
Soldiers wins the war & Generals gets the the Credits
Regiment Huzaren!
Ik zoek info, foto's en items over Huzaren/Cavalerie.
Soldiers wins the war & Generals gets the the Credits
- Andre1983nl
- Lid
- Berichten: 415
- Lid geworden op: 22 jun 2007, 12:30
- Locatie: Hollum Ameland
- Andre1983nl
- Lid
- Berichten: 415
- Lid geworden op: 22 jun 2007, 12:30
- Locatie: Hollum Ameland
- Joe_Liebgott
- Lid
- Berichten: 294
- Lid geworden op: 30 mei 2007, 19:35
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
Had het al gezie in topic welke games speel je nu echt geweldig dat je een mod maakt waar je eindelijk het NLse leger kan spelen!
Ik denk dat ik mischien zelfs OPF ga kpen voor deze mod.
Gaat het geld kosten om de mod te downloaden?
Ik denk dat ik mischien zelfs OPF ga kpen voor deze mod.
Gaat het geld kosten om de mod te downloaden?
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
"Battle is an orgy of disorder" George S. Patton
"Battle is an orgy of disorder" George S. Patton
- Andre1983nl
- Lid
- Berichten: 415
- Lid geworden op: 22 jun 2007, 12:30
- Locatie: Hollum Ameland
nee hoorJoe_Liebgott schreef:Gaat het geld kosten om de mod te downloaden?
99,9% van de mods zijn gratis voor OFP.
Ik verzamel Repro ... omdat ik dan zeker weet dat het echt NEP is!
Regiment Huzaren!
Ik zoek info, foto's en items over Huzaren/Cavalerie.
Soldiers wins the war & Generals gets the the Credits
Regiment Huzaren!
Ik zoek info, foto's en items over Huzaren/Cavalerie.
Soldiers wins the war & Generals gets the the Credits
- Andre1983nl
- Lid
- Berichten: 415
- Lid geworden op: 22 jun 2007, 12:30
- Locatie: Hollum Ameland
Een PAG 4,7cm op de Grebbeberg
hij moet nog een ander kleurtje krijgen.
dit (game) model was gemaakt door een italiaan die andere WO2 mod maakte.
Maar die mod is er met opgehouden en ik heb netjes gevraagt of we hem mochten gebruiken.
geen probleem vond hij.
Ik verzamel Repro ... omdat ik dan zeker weet dat het echt NEP is!
Regiment Huzaren!
Ik zoek info, foto's en items over Huzaren/Cavalerie.
Soldiers wins the war & Generals gets the the Credits
Regiment Huzaren!
Ik zoek info, foto's en items over Huzaren/Cavalerie.
Soldiers wins the war & Generals gets the the Credits
- Joe_Liebgott
- Lid
- Berichten: 294
- Lid geworden op: 30 mei 2007, 19:35
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
Wauw ik vind het sowieso al leuk dat je de moeite doet om eindelijk een beetje Vaderlandse geschiedenis te kunnen spelen. Horen die wiite handen zo of zijn het handschoenen? En hoe maak je het dan? Met codes en alles? Ik heb wel is geprobeert om een 2d game te maken met gamemaker,nou dat vond ik al moeilijk en ik heb veel te weinig geduld. Waneer is de release? En waar kunnen we hem dan downloaden?
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
"Battle is an orgy of disorder" George S. Patton
"Battle is an orgy of disorder" George S. Patton
- Andre1983nl
- Lid
- Berichten: 415
- Lid geworden op: 22 jun 2007, 12:30
- Locatie: Hollum Ameland
Je hebt een prgramma nodig genaamd O2 voor het maken van modellen.
en je moet handig zijn met photo-shop( ik begin dit te leren)
Codes?
Dit is een voorbeeld van een config file
En de "witte handschoenen" is een texture probleemtje
die word binnekort verholpen.
en je moet handig zijn met photo-shop( ik begin dit te leren)
Codes?
Dit is een voorbeeld van een config file
En de "witte handschoenen" is een texture probleemtje
die word binnekort verholpen.
// basis cpp voor tank
class CfgPatches
{
class tank // een classnaam voor dit addon
{
units[]={"tank"}; // vul hier het classname van je unit (die je later in de cfg vehicles gebruikt)
weapons[]={}; //spreekt voor zich
requiredVersion=1.0; //spreekt voor zich
};
};
// heb zo ff geen lijst van tankammo.. dus dit is even het spacemod zooitje..2e is wel een bruikbare -> MG
class CfgAmmo
{
class default {};
class BulletSingle: default {};
class ExplosiveBullet: BulletSingle {};
class Bullet30: ExplosiveBullet {};
class Bullet30W: Bullet30 {};
class lazer1:Bullet30W
{
tracerColor[]={0,0,0,0};
tracerColorR[]={0,0,0,0};
cost=1000;
hit=400;indirectHit=100;indirectHitRange=8;
minRange=20;minRangeProbab=0.20;
midRange=100;midRangeProbab=0.5;
maxRange=1000;maxRangeProbab=0.05;
visibleFire=16
audibleFire=16
visibleFireTime=10
};
};
class CfgWeapons
{
class Default {};
class MGun: Default {};
class MachineGun7_6: MGun {};
class MachineGun30: MachineGun7_6 {};
class lazer1: MachineGun30
{
displayName="lazer";
displayNameMagazine="lazer";
shortNameMagazine="lazer";
ammo="lazer1";
count=1000;
reloadTime=0.2;
initSpeed=900;
soundContinuous=0;
flashSize=1.000000;
maxLeadSpeed=450;
optics=1;
autoFire=1;
aiRateOfFire=2.000000;
aiRateOfFireDistance=1000;
sound[]={"\Hunn_interc\rtlaser.wav",db45,1};
dispersion = .02;
};
};
class CfgVehicles
{
class All {};
class AllVehicles: All {};
class Land: AllVehicles {};
class LandVehicle: Land {};
class Tank: LandVehicle {};
class RussianTank: Tank {};
class T72: RussianTank {};
class tank: T72 //je unitclass naam
{
crew="grew_naam"; // crewnaam
displayName = "tank"; // ingame naam
vehicleClass="Goth ships";
model = "\modelnaam.p3d"; // waar model (p3d) te vinden is
icon = "\icoon.paa"; // het icoon, zie je in de mapeditor op de kaart (kan je weglaten)
picture = "\plaatje.paa"; // zie je inderin beeld als je een team hebt (kan je weglaten)
maxSpeed=500; // snelheid
cost=600000; // hoe belangrijk het voor de vijand is om te vernietigen
accuracy=0.96; // hoe goed hij schiet
weapons[]={}; // ammo (van je cfg ammo)
magazines[]={}; // wapen (van je cgf weapons)
soundEngine[]={"\naam_geluid.wav",db+30,1}; //geluid van de motor
//////// wat nu volgt is de radar.. dit kan je weglaten ///
irScanRangeMin=0;
irScanRangeMax=24000;
irScanGround=1;
steerAheadSimul=0.500000;
steerAheadPlan=0.700000;
};
};
// dit is voor groepen.. weer het class naam invoeren
class CfgGroups
{
class West // verander dit dus als je een unit hebt die aan de east side hoort
{
name="$STR_EAST"; // naam die je ziet ingame bij groups
class Armored // groep class naam. geef hier een appartenaam aan bij. nlarmy
{
class tankPlatoon // classnaam van de groep. geef hier ook een appartenaam aan bij. nlsoldiers
{
name="tankies"; // de groepnaam die je ingame ziet
class Unit0 // tell gewoon door als je meer units in je groep hebt (denk eraan, niet meer dan 12 in 1 groep)
{
side=0; // team waar hij behoort. 0 east, 1 west, 2 resistance.
vehicle="tank"; // classnaam van de unit
rank="CAPTAIN"; //rang van de unit
position[]={0,5,0}; // positie
};
class Unit1
{
side=0;
vehicle="tank";
rank="Lieutnant";
position[]={-20,0,0};
};
class Unit2
{
side=0;
vehicle="tank";
rank="Lieutnant";
position[]={20,0,0};
};
class Unit3
{
side=0;
vehicle="tank";
rank="Corporal";
position[]={40,0,0};
};
};
};
};
};
Ik verzamel Repro ... omdat ik dan zeker weet dat het echt NEP is!
Regiment Huzaren!
Ik zoek info, foto's en items over Huzaren/Cavalerie.
Soldiers wins the war & Generals gets the the Credits
Regiment Huzaren!
Ik zoek info, foto's en items over Huzaren/Cavalerie.
Soldiers wins the war & Generals gets the the Credits
- Joe_Liebgott
- Lid
- Berichten: 294
- Lid geworden op: 30 mei 2007, 19:35
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
- Andre1983nl
- Lid
- Berichten: 415
- Lid geworden op: 22 jun 2007, 12:30
- Locatie: Hollum Ameland
http://nl.youtube.com/watch?v=ZrSjPuBdYUI
onze bunker is shelling proof!
@Joe eum stel die vraag maar over een paar maanden maar weer.
onze bunker is shelling proof!
@Joe eum stel die vraag maar over een paar maanden maar weer.
Ik verzamel Repro ... omdat ik dan zeker weet dat het echt NEP is!
Regiment Huzaren!
Ik zoek info, foto's en items over Huzaren/Cavalerie.
Soldiers wins the war & Generals gets the the Credits
Regiment Huzaren!
Ik zoek info, foto's en items over Huzaren/Cavalerie.
Soldiers wins the war & Generals gets the the Credits
- Andre1983nl
- Lid
- Berichten: 415
- Lid geworden op: 22 jun 2007, 12:30
- Locatie: Hollum Ameland
- Andre1983nl
- Lid
- Berichten: 415
- Lid geworden op: 22 jun 2007, 12:30
- Locatie: Hollum Ameland
Re: Operation Flashpoint MOD Invasion of Holland, May 1940
eum
het geweertje is een duitse k98k omdat de NL wapens nog niet klaars zijn.
MVG
het geweertje is een duitse k98k omdat de NL wapens nog niet klaars zijn.
MVG