[Kijkerstip] The Thin Red Line

Boeken, tijdschriften en websites met betrekking tot WOII
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Gisteren heb ik hem afgekeken en ik vond het ook een aparte film. Aan het begin had ik het idee dat ze de vechtscenes helemaal ontweken (ineens lagen er dode Amerikanen), maar later, werden er toch heel wat soldaten neergeschoten. De stukken door het hoge gras zorgden bij mij wel voor zenuwen. Ik kan vreselijk schrikken als er iets 'onverwachts' gebeurt, ook al zie je het aankomen. Gelukkig viel dat nu mee.
De film was redelijk boeiend, maar ik zal hem niet snel nog een keertje kijken.
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

ik heb zowel het boek gelezen als de film gezien en dit vind ik een van de slechtste verfilmingen ooit, om eerlijk te zijn :|
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Yorick
Lid
Berichten: 648
Lid geworden op: 28 jan 2004, 18:49
Locatie: Doorwerth, vlakbij Arnhem

Bericht door Yorick »

het is een tijd geleden dat ik hem heb gezien, maar ik kan me niet herrineren dat ik het een slechte film vond. het heeft wel iets die film, hij is tenminste anders dan andere films :)
en je ziet nu ook is iets anders dan alleen maar geknal, wo2 was tenslotte niet alleen maar knallen, er kwam stuk meer kijken, ook in psychologische zin op het nivo van de soldaat en dat laat deze film ook is zien :)
"Arnhem bridge. And hold it!"
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Eigenlijk vond ik dat psychologische gedeelte nog best meevallen en die inval bij die hutjes was nog behoorlijk wat geknal. Ik had meer het idee dat het schieten werd uitgesteld om niet te heftig met de film te beginnen.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
Plaats reactie