Re-enactment.

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Re: Re-enactment.

Bericht door Nico Roelofs »

BOB12 schreef:hoi jongens ik wil ook gaan re-enacten want ik wil Band of Brothers nadoen als Major winters want die is kei vet om na te doen dus weet iemand waar ik zo een uniform kan halen want dan kan ik pas echt bob nadoen want dat is al een droom van mijn

groetjes jeroen
Als je soldaat je wilt spelen als Major Winters vind ik prima. Maar als je wilt gaan re-enacten zou het aan aanfluiting zijn! Aan jou reacties te lezen ben je nog niet ouder als 18. Het is zou niet realistisch zijn, want daar gaat het wel om bij re-enactment, dat je de rang van een Major uitbeeld. Iemand die een Major uitbeeld moet naar mijn mening daarvoor ook een realistische leeftijd hebben en soldaten kunnen aansturen. Het zou natuurlijk een lachertje zijn als iemand van onder 18 een groep soldaten als Major probeert aan te sturen.
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Re-enactment.

Bericht door coco »

BOB12 schreef:julie doen alemaal stom omdat ik pas een beginer ben
Nee, Lees een boek (of 5),ga alvast sparen re-enactment is echt niet zo goedkoop hoor, en kijk eens verder als je 18 bent of iets dergelijks....

mvg,
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
Arachnide
Lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 13 okt 2007, 22:59
Locatie: Hoogerheide

Re: Re-enactment.

Bericht door Arachnide »

BOB12 schreef:waarom doen julie alemaal stom tegen mij? ik wil ook gaan reenacten dat is tog vor iedereen?? cod en doornewaard en coco julie moete alemaal julie mont houden :mad: :mad: :mad: julie doen alemaal stom omdat ik pas een beginer ben
Hier maak je zeker vrienden mee. _/-\o_

Ik weet niet hoe oud je bent, maar toen ik de BoB op jonge leeftijd gezien had wilde ik ook niets liever dan het naspelen.
Die mogelijkheid heb je echt, maar daar moet je wat geduld voor hebben. Probeer je eerst eens fatsoenlijk in te lezen, leer is wat over de verschillende soorten uniformstukken en ga is na wat er allemaal gebeuren moet voor je goed en wel kunt gaan beginnen met re-enacten.

Als je alles gelezen hebt, de verschillen in rangen, uniformen en wapens weet (maar ook het onderhouden, schoonmaken, vuren) én uiteindelijk voldoende inlevingsvermogen in dat van een Amerikaanse WO2 soldaat hebt, ben je ongeveer wel 18 en kun je gaan re-enacten. :)

Zonder scholing vind je later ook geen baan, en dat is ook niet voor niets.
Men moet de waarheid niet verwarren, met de mening van de meerderheid.
Is op zoek naar Duitse foto's, voor in mijn Duits fotoalbum. Verkoop je foto's? PB aub!
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Re-enactment.

Bericht door iknowdintoo »

Afgaande op zijn naam is 'ie 12.
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Re: Re-enactment.

Bericht door okke »

Ik vind dat jullie snel met jullie oordelen en beschuldigingen zijn op iemand die in totaal 2 posts geplaatst heeft.

Commentaar op spelling mag, maar bij voorkeur opbouwend. Verder had het jullie allemaal netjes gestaan als jullie eerst hadden gevraagd wat hij onder re-enactment verstaat, voordat jullie zo uit je slof schieten.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Doornewaard
Lid
Berichten: 402
Lid geworden op: 08 mei 2007, 17:17
Locatie: Oosterwolde

Re: Re-enactment.

Bericht door Doornewaard »

BOB12 schreef:waarom doen julie alemaal stom tegen mij? ik wil ook gaan reenacten dat is tog vor iedereen?? cod en doornewaard en coco julie moete alemaal julie mont houden :mad: :mad: :mad: julie doen alemaal stom omdat ik pas een beginer ben
Dat maak ik altijd zelf nog wel uit. Leer eerst maar eens fatsoenlijk nederlands typen. Voordat je met zulke uitspraken komt.
Wolfsangel
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 apr 2008, 19:47

Re: Re-enactment.

Bericht door Wolfsangel »

Hallo , ben nieuw lid Wolfsangel, en ben op zoek naar de juiste plek voor de (Chat box), heb al eerder een berichtje gezet op de babbelbox??
Maar daar is nooit iemand on-line.
Begrijp ik ook wel als dit het niveau van chats is.
Ik wil ook wel re-enacten ,het liefst als duitse soldaat!
Wie kent er mensen die dit doen???
Heb alleen gehoord van "Der Windhund"verder zoek ik vecht-messen van de verschillende mogendheden, en een parachute canopie met lijnen,groen of camo Geen vracht chute, als tent/deco materiaal (hoeft niet Wo2 te zijn).
:+ schöne Grüsse Wolf.
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Re-enactment.

Bericht door iknowdintoo »

Het is niet een eigenlijke chatbox, gewoon een deel van het forum voor casual chat.
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Re: Re-enactment.

Bericht door johan willaert »

Wolfsangel schreef: en een parachute canopie met lijnen,groen of camo Geen vracht chute, als tent/deco materiaal (hoeft niet Wo2 te zijn)
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?f=45& ... 76#p317476
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Re: Re-enactment.

Bericht door PPL »

Verkeerde onderdeel.
Voor re-enactment kan je terecht in het onderdeel #hobby's
Afbeelding

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Gesloten