Probleem: Meisje of je collectie

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Arachnide
Lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 13 okt 2007, 22:59
Locatie: Hoogerheide

Re: Probleem: Meisje of je collectie

Bericht door Arachnide »

Extreem-links/extreem-rechts, het maakt me niet zoveel uit. Ik accepteer ieders mening daar ik ook mijn (in sommige opzichten uitgesproken) mening heb. Nazisme noch communisme (lees: USSR) hebben de geschiedenis overleefd ook al doen kleine splinterpartijtjes ons geloven van wel. Revolutionaire ideeën en het tegen de maatschappij aanschoppen is leuk, maar over 10 jaar is 90% van de zichzelf Die-Hard neo-communist/neo-fascistnoemende pubers onderdeel van de maatschappij waar hij/zij nu net zo hard tegenaantrapt en betaald dan gewoon keurig belasting en zit waarschijnlijk keurig van 9 tot 5 op het kantoor.

De mens is niet geschikt en gebouwd op radicale veranderingen, en deze werken dan ook vaak maar even. Geen enkel rijk heeft het ooit lang overleefd, afgezien op bijv. het Romeinse Rijk die het beslist langer volhied dan menig ander rijk sinds onze jaartelling.

Maargoed, dat is de discussie hier niet.

Wat betreft het meisje; daar gaat het niet zo super mee.
Vanaf de carnaval, tot aan vrijdagavond ging het eigenlijk heel erg goed tussen ons. Alleen nu kreeg ik zojuist te horen dat ze diezelfde vrijdagavond bij het uitgaan heeft lopen kleffen met een jongen uit mijn klas. Ze lopen ook continu te hyven en weet ik veel wat. :( Nu ja, ik wil het hier graag netjes houden maar ik voel me echt als een vrouwelijk geslachtsdeel.

Die jongen is net zo als ik, zelfde humor, zelfde muzieksoort en allebei een zwaar van de rock/viking-metal dus ik snap wel dat ze hem ook wel mag. Enige jammere is dat dit niet zomaar vriendschap is, want die gast is zwaar verlegen. Zodra hij kleft met een meisje zit er gegarandeerd meer achter.

Ik zag hem vandaag op school ook al met d'r hyven dus kon wel iets raden, maar toen ik het vanavond hoorde van een klasgenoot kon ik het raadseltje zelf wel invullen. Ik baal verschrikkelijk, en ben er behoorlijk verdrietig onder maar mijn conclusie in dit topic is wel: Hobby's always first!
Men moet de waarheid niet verwarren, met de mening van de meerderheid.
Is op zoek naar Duitse foto's, voor in mijn Duits fotoalbum. Verkoop je foto's? PB aub!
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Re: Probleem: Meisje of je collectie

Bericht door Edgar »

Ja, zo zie je maar weer, verwacht NIKS van een dergelijke vriendin, probeer er alleen 't beste van te maken, dan valt 't niet tegen als het niet lukt. Vergeet haar. Ach, de hobby is veel leuker dan een niet serieuze vriendin ;) Zo zie ik 't tenminste.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Probleem: Meisje of je collectie

Bericht door jeroen wo2 »

Jammer man dat het zo afgelopen is!
Never Back Down
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Probleem: Meisje of je collectie

Bericht door Ruimteaapje »

Brigadeführer Von Pratt schreef:
Ruimteaapje schreef:Ben ik blij dat ik gewoon maar een ruimteaapje ben. Die zijn niet links, niet rechts en voor provoceren zijn ze veel te lief :wink:
We zullen je maar geloven zeker :lol:
Wil jij nu beweren dat ik er niet lief uitzie? Ik had verdorie mijn netste oranje ruimtepakje aangedaan voor de foto! 8)
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Re: Probleem: Meisje of je collectie

Bericht door Von Pratt »

Ruimteaapje schreef:
Brigadeführer Von Pratt schreef:
Ruimteaapje schreef:Ben ik blij dat ik gewoon maar een ruimteaapje ben. Die zijn niet links, niet rechts en voor provoceren zijn ze veel te lief :wink:
We zullen je maar geloven zeker :lol:
Wil jij nu beweren dat ik er niet lief uitzie? Ik had verdorie mijn netste oranje ruimtepakje aangedaan voor de foto! 8)
Bwa.. Het pakje ziet er idd mooi en net uit, maar een glimlach zou wel niet misgestaan hebben op de foto :P
Dan zag je er mss wel lief uit :lol:
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Re: Probleem: Meisje of je collectie

Bericht door Nico Roelofs »

Nooit de collectie weg doen voor een meid!! Als je der leert kennen dan weet je dat het een onderdeel van je leven is. Ze hoeft het niet interessant te vinden maar wel accepteren naar mijn mening. Ik zal mijn collectie die ik in 12 jaar heb opgebouwd echt niet weg doen om een meid omdat ze de hobby niet accepteerd. Het is een onderdeel van me leven geworden en dat heeft ze maar te accepteren. Stel je verkoopt de hele zooi en dan met een jaar laat ze je als nog zitten. Zit je mooi met de gebakke peren. Ben je niet alleen haar kwijt maar ook je collectie. Nee geen haar op me hoofd die er aan denkt om de zooi te verkopen voor een meid. :lol:
micky
Lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 22 sep 2005, 17:09
Locatie: Heerlen

Re: Probleem: Meisje of je collectie

Bericht door micky »

Niet teveel over nadenken en gewoon verder gaan! Wel raar van die meid om met een klasgenoot van je te kleffen weet je ook meteen hoe ze is :r
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Probleem: Meisje of je collectie

Bericht door coco »

20 Juni Arach 20 Juni ^^ :mrgreen:
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
Arachnide
Lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 13 okt 2007, 22:59
Locatie: Hoogerheide

Re: Probleem: Meisje of je collectie

Bericht door Arachnide »

Nico Roelofs schreef:Nooit de collectie weg doen voor een meid!! Als je der leert kennen dan weet je dat het een onderdeel van je leven is. Ze hoeft het niet interessant te vinden maar wel accepteren naar mijn mening. Ik zal mijn collectie die ik in 12 jaar heb opgebouwd echt niet weg doen om een meid omdat ze de hobby niet accepteerd. Het is een onderdeel van me leven geworden en dat heeft ze maar te accepteren. Stel je verkoopt de hele zooi en dan met een jaar laat ze je als nog zitten. Zit je mooi met de gebakke peren. Ben je niet alleen haar kwijt maar ook je collectie. Nee geen haar op me hoofd die er aan denkt om de zooi te verkopen voor een meid. :lol:
Volmondig mee eens, ik hoop gewoon een meisje tegen het lijf te lopen die zelf ook geïnteresseerd is. :)
Men moet de waarheid niet verwarren, met de mening van de meerderheid.
Is op zoek naar Duitse foto's, voor in mijn Duits fotoalbum. Verkoop je foto's? PB aub!
Gebruikersavatar
racefiets
Lid
Berichten: 2770
Lid geworden op: 20 jul 2006, 15:46
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 37 keer

Re: Probleem: Meisje of je collectie

Bericht door racefiets »

Kwestie van het begin af aan zeggen dat je een tic hebt en dat je daar niet mee stopt. De keuze ligt dan bij het meisje. Probleem opgelost. Niet iets jou probleem maken wat eigenlijk iemand anders zijn probleem is. Mijn toenmalige vriendin (nu vrouw) wist dat ik schoot en munitie verzamelde. Eerst had ze geen interesse, nu gaat ze iedere beurs mee en zoekt zelfs nog leuk materiaal voor me op. Ze is 2 jaar geleden zelfs begonnen met de schietsport.
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Probleem: Meisje of je collectie

Bericht door Ruimteaapje »

Ik zit wat met je mee te denken en volgens mij verzamel je gewoon de verkeerde dingen. Ga meisjes verzamelen en je probleem is opgelost. Al kan ik mij voorstellen dat nieuwe aanwinsten raar opkijken dat je een hele collectie hebt. Daar knapt de nieuwe aanwinst waarschijnlijk op af. Hmmm, misschien in de praktijk niet zo'n goed plan. O-)
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Re: Probleem: Meisje of je collectie

Bericht door rutger »

racefiets schreef:Kwestie van het begin af aan zeggen dat je een tic hebt en dat je daar niet mee stopt. De keuze ligt dan bij het meisje. Probleem opgelost. Niet iets jou probleem maken wat eigenlijk iemand anders zijn probleem is. Mijn toenmalige vriendin (nu vrouw) wist dat ik schoot en munitie verzamelde. Eerst had ze geen interesse, nu gaat ze iedere beurs mee en zoekt zelfs nog leuk materiaal voor me op. Ze is 2 jaar geleden zelfs begonnen met de schietsport.
Kijk, dit mogen we nou graag horen! Zo te horen heb je het prima getroffen :wink:
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
rood
Lid
Berichten: 926
Lid geworden op: 19 jul 2006, 15:50
Locatie: Dirksland

Re: Probleem: Meisje of je collectie

Bericht door rood »

Ruimteaapje schreef:
rood schreef:Brrrr extreem links. Ik snap toch al niet dat mensen links stemmen maar okee.
Tijd voor een andere schermnaam?
haha, ik ben extreem rood :lol:

Maar heb je je keuze al gemaakt?
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Probleem: Meisje of je collectie

Bericht door Ruimteaapje »

rood schreef:haha, ik ben extreem rood :lol:

Maar heb je je keuze al gemaakt?
Ik mijn keuze? Laten we over dat duistere pad maar niet beginnen. Voorlopig blijf ik nog wel even vrijgezel, gezien mijn terugkerende hang naar de meest onmogelijke liefdes O-)
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
Gebruikersavatar
koos24
Lid
Berichten: 964
Lid geworden op: 10 aug 2005, 20:49

Re: Probleem: Meisje of je collectie

Bericht door koos24 »

Ik bezoek veel slagvelden en de vriendinnen tot nu toe hebben dat altijd geaccepteerd.
Vooraf ben ik ook altijd duidelijk geweest, dit is mijn hobby, WO 2 dus, en ik lees en reis graag
naar de plekken waar het allemaal gebeurde.
Nooit een probleem gehad :)

Voorwaarde is wel dat je vanaf het begin duidelijk bent, je kan moeilijk na een jaar komen, "schat ik moet
je wat vertellen"
verder ook niet de ruimte geven om er over te discussiëren.
Er zijn op deze aarbol 2 miljard vrouwen en maar EEN 2e wereldoorlog :lol:
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Plaats reactie